Start clomid 2016

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DeniCeD, 15 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MJ1984

MJ1984 Actief lid

17 mei 2016
    283
    1
    18
    NULL
    NULL
    @sher: welkom! Sterkte met de verwerking van je miskraam. Heb zelf in mei ook een miskraam gehad. Met 12 weken bleek het kindje niet meer te leven en de miskraam is opgewekt met pillen. Hopelijk ben je lichamelijk goed hersteld van de miskraam en pakt je lichaam de cyclus weer op.

Succes met de clomid. Hopelijk heb je snel een mooi resultaat.

@ secret: spannend is het zeker! Ik hoop voor je mee op een echo met mooie groei

@ bren: ongeveer 14 dagen na de eisprong bij mij

@ Marleen: fijn dat het goed met jou en de baby gaat! De jeuk komt niet van droogheid want het begint al voordat we elkaar hebben aangeraakt wanneer de vruchtbare periode begint. Ik lees op internet meer klachten van jeuk icm clomid. Ik hoop niet dat dit zo erg blijft want het is om gek van te worden :x

2. Marleen92

Marleen92 Actief lid

13 okt 2015
    143
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mj1984 oh wat vervelend ja. Balen. Ik had voor de rest ook weinig klachten aan die clomid maar merkte van onderen dus wel wat ongemakken die niet handig zijn voor je seksleven haha. Maar je zou toch denken dat ze er wat voor hebben?!

Bren ik had een langere fm sinds clomid. Maar ook al vroeg een postieve test trouwens.

Secret succes meid!!!!! Hopen dat je tevreden kunt zijn na de echo!

3. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Heej meiden!!! Pff ik heb echt teveel gemist geloof ik😬, super drukke weken gehad dus weinig op de site kunnen gluren!..

Balen zeg dat er nog steeds geen zwangere dames zijn bij gekomen😞, balen ook dat er vele behandelingen nog vollop bezig zijn en somigge met ophogingen enz 😞..
    lieve meiden ik blijf voor jullie duimen!!..

Hier inmiddels vandaag 30 weken zwanger.. alles gaat goed, op het gemakje allemaal energielevel kelderd met de dag😓.. maar voel me verder top!..
    Vanmiddag poging 2 voor de 3D echo, 1.5 week terug lag ze namelijk niet goed voor een mooie echo, ze lag met haar armen en handjes op haar gezichtje haha ze wilde zich echt niet laten zien😂.. dus hopelijk..... vandaag beter .... duimen!

Voor alle dames sterkte!!..

En alle nieuwkomers welkom!!

4. Bren89

Bren89 Actief lid

13 mei 2016
    115
    2
    18
    Hoooi,

Tinkertje wat fijn dat het goed met je gaat!!

Ik had vandaag weer wat stoms, ik heb mijn progesteron laten prikken, omdat ze daaraan kunnen zien of ik een eisprong heb gehad. Nu had de verpleegkundige gezegd dat ze daar ook een belafspraak voor vanmiddag over had ingepland.. werd maar niet gebeld dus zelf gebeld. Blijk ik zelf een belafspraak te moeten maken bij mijn eigen arts, die komende week met vakantie blijkt!

Nu komende woensdag de belafspraak alsnog met een andere arts, kan ik dus weer een aantal dagen in spanning afwachten of ik nou een eisprong heb gehad of niet en wat ik daarna eventueel moet als ik ongesteld zou worden (doorgaan met spuiten en welke hoeveelheid dan? Of opnieuw een onttrekkingskuur als ik geen eisprong gehad heb en hoe daarna dan weer te starten?!)... wordt er gek van, dat afhankelijk zijn van artsen, belletjes etc.

Zo, dat moest er even uit haha. Hoe is het bij de rest? 😁

5. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    @bren jeetje ja dat is behoorlijk balen! Ik had dat toen precies het zelfde hahaha ik had ook laten prikken, en dacht dat ze me zouden bellen, dus ik wachten en wachten maar neen helemaal niets, dus ik belde en toen hoorde ik inderdaad ook dat ik een afspraak moest maken hijibdus je bent echt de enige niet!!😂...

Maar balen is het absoluut wel!! Nu moet je weeeeer wachten!!!

Succes meid!!!

6. Mailey

Mailey Actief lid

7 feb 2015
    188
    41
    28
    NULL
    NULL
    @tinkertje fijn dat het goed met je gaat! Hopelijk laat ze bij de echo nu wat meer zien. Ik ben nu 36 en mijn energie level bestaat eigenlijk niet meer haha maar goed hoort erbij. Ben echt af aan het tellen!

@bren oh dat is ook wat. Soms loopt er vanalles mis in die ziekenhuizen he pff. Nou spannend even afwachten dus. Ik duim weer voor je!

Iedereen weer veel succes

Liefs,
    Mailey

7. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    @mailey jaaa ben dr super blij mee!! Ennn jahooorrr madame heeft dit keer voorbeeldig mee gewerkt met de echo!! Echt een mengelmoesje van mn vriend en mij samen super leuk om te zien!!😍... nu alleen maar benieuwder naar hoe ze is als ze er daalijk is😍...
    Wauww wat gaat de tijd toch snel he !!! Zeker aftellen meid heeeerlijk!! Rustig aan hoor !!!

8. Nouk2016

Nouk2016 Lid

21 jul 2016
    89
    0
    6
    NULL
    NULL
    Zo alweer tijdje geleden dat ik hier heb gekeken, hoop gemist zie ik.

Gisterenmiddag mn 3e echo gehad (1e ronde Clomid 150), had eitje van 21x23, eindelijk een vooruitzicht op een echte eisprong. Zojuist flinke steken gehad, duurde een minuutje ofzo, zou dat hem geweest kunnen zijn? Of denk ik nu bij alles dat het dat kan zijn?!

De verpleegkundige gaf dus aan dat we aan de slag moeten. Hoe doen jullie dit? Hoe vaak? Want wat is de beste kans??

Hebben gisteravond 'geklust' en heb nu in mijn hoofd dat we (omdat eisprong miss net wel is geweest) zo misschien maar weer aan de bak 'moeten'.. ? Is dat te snel of juist wel verstandig?

Lastig om ook daar al over na te moeten denken:(

9. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    @nouk spannend!!!!!

Wij deden het om de dag nadat we wisten dat de eisprong eraan zat te komen.. dit is meer dan genoeg,elke dag is juist niet goed dan neemt de kwaliteit van het zaad af, onze gyn zei toen om de dag, en hij had gelijk! We zijn nu mooi zwanger..
    de gyn rade elke dag sex hebben echt af!..

Die steek zou absoluut je eisprong kunnen zinn geweest,maar helaas weet je dit nooit helemaal zeker!.. wij moesten 2 dagen later terug voor weer een echo en toen zagen we dat het inderdaad de eisprong was geweest, ik had hele heftige krampen ook maar een paar minuutjes weet dit nog goed want we waren op vakantie in Madrid 😄..

Helaas is niets zeker meid, maar hou het wel in je achter hoofd..

Succes meid!!

10. MJ1984

MJ1984 Actief lid

17 mei 2016
    283
    1
    18
    NULL
    NULL
    @nouk: lastig is dat he! Ik kan daar ook altijd zo over twijfelen.

Hier zitten we weer op het wachtbankje al ben ik bang dat ik het eigenlijk al weet. Vorig weekend zaterdag of zondag de eisprong gehad. Sinds donderdag af en toe licht bloedverlies of bruinverlies. Een beetje met afvegen en een beetje op een inlegkruisje. kan het daar ook mee af. Denk dus niet dat dat een goed teken is. De eerste 2 robdes na de miskraam gaf ik dit ook en was juist zo blij dat dat vorige ronde niet was. Dacht dat mijn cyclus weer mooi op 'orde' was maar dat is blijkbaar niet zo. Erg jammer. Maar proberen de moed niet op te geven. Zo verdrietig is het idee wel dat ik dan echt volgende maand in moet met het idee dat we eigenlijk weer een mooi kindje hadden gekregen en ik nu nog niet opnieuw zwanger ben. En ik hoop het steeds zo :)

11. Bren89

Bren89 Actief lid

13 mei 2016
    115
    2
    18
    @Nouk: spannend en wat goed dat je een ei hebt! Ik ben ook zo'n twijfelaar.. om de dag is goed geloof ik, maar soms denk ik; wat kan een keer extra nou kwaad? Na de ovitrelle moesten wij van de verpleegkundige wel vrij/za/zo pakken, dus overal is het advies weer anders..

MJ: zou het geen "innestelingsbloedingkje" kunnen zijn? Geen idee hoor... ik zou ook vorig weekend mijn eisprong moeten hebben gehad maar geen idee of ik dat nou echt gevoeld heb, ik voel de hele tijd van alles en dan weer niets...
    Komende woensdag hoor ik of ik een eisprong heb gehad.. zo ja dan ben ik benieuwd of ik volgend weekend ongesteld wordt.. duurt meestal zo'n 14 dagen tot ongesteldheid na de eisprong begreep ik, is een ongesteldheid bij jou dan niet al heel snel MJ? Of kan dat inderdaad door de mk komen?

12. MJ1984

MJ1984 Actief lid

17 mei 2016
    283
    1
    18
    NULL
    NULL
    @ bren: Nee het is idd geen menstruatie. Het is echt lang niet zo veel. Een innestelingsbloeding is vaak alleen maar een drupje en vaker komt deze ook gewoon niet voor. Heb het nu alleen al 3 dagen een beetje. Dan had het toch al gestopt moeten zijn denk ik.

Bij mijn dochtertje heb ik zo'n drupje gehad, bij de zwangerschap die een miskraam werd heb ik volgens mij helemaal niets gehad/gezien.

Ik hoop heel hard dat het een innesteling is maar verwacht het eigenlijk niet hoor.

Bij mij duurt het 14 dagen na de eisprong. Maar geb hem ook niet gevoeld deze keer. Volgens de testen is het zaterdag of zondag geweest. Nog een week geduld hebben dus.

Spannend hoor, woensdag. Hopelijk heb je een mooie eisprong gehad. En nog mooier een goede innesteling. Dat zou fantastisch zijn.

13. Bren89

Bren89 Actief lid

13 mei 2016
    115
    2
    18
    MJ, blijft gek dan he... hoop inderdaad dat ik een eisprong heb gehad en als dat zo is, is het afwachten. Ga er nog niet vanuit dat ik meteen zwanger ben.. Voel me niet zwanger, heb nergens last van etc en het zou wel heeeeel veel geluk hebben zijn als het bij het 1e ei en de 1e poging al raak zou zijn. Al blijf ik natuurlijk wel hopen en als ik woensdag hoor een eisprong te hebben gehad word ik toch wel zenuwachtig vrees ik 😉😬

14. MJ1984

MJ1984 Actief lid

17 mei 2016
    283
    1
    18
    NULL
    NULL
    @bren: ja snap ik, het is ook elke keer gewoon spannend.

Hier vandaag weer een raar verhaal. Vanochtend echt erge buikpijn/kramp gehad. En bloedverlies wat ik voelde 'lopen' (sorry voor de details). Buikpijn is weer over en bloedverlies was maar even zo en daarna alleen een veeg met afvegen.

Ik zou zo willen hopen dat ik gewoon een rare innesteling heb met relatief wat meer bloedverlies maar heb er een hard hoofd in. Als het vanbinnen nog maar allemaal in orde is. Maak me daar dan ook wel weer zorgen over :)

15. Fozzie108

Fozzie108 Lid

28 jun 2016
    65
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    Dongen
    @Mj Ik hoop voor je dat het een innesteling is geweest. Maar ik snap heel goed dat je onzeker bent daarover.

Het is wel heel spannend nu voor jou en Bren. Beide heel veel succes!

Helaas was het bij ons niet raak..:( Laatste ronde Clomid en nu maar beginnen met spuiten een woensdag. Hoop echt dat het met de spuiten wel gaat lukken. We zullen het wel weer zien. 25 oktober heb ik mijn eerste echo.

16. MJ1984

MJ1984 Actief lid

17 mei 2016
    283
    1
    18
    NULL
    NULL
    @fozzie: spannend dat je nu gaat spuiten. Hopelijk werkt dat voor jou beter.

Hier vanochtend met opstaan weer bloedverlies. Het lijkt wel gewoon opgespaard te zijn gedurende de nacht en dat dat eruit komt met in beweging komen. Nu weer terug naar licht met afvegen. Blijft het maar weer vreemd vinden. Hopelijk breekt de menstruatie dan maar gewoon door dit weekend dan kan ik deze ronde van onzekerheid weer afsluiten 😕

17. Mailey

Mailey Actief lid

7 feb 2015
    188
    41
    28
    NULL
    NULL
    Oh wat zitten jullie weer in spanning zeg leef echt met jullie mee.

Ons lichaam zit zo raar in elkaar! Wil jullie geen valse hoop geven maar ik heb tot 6 maanden zwangerschap gewoon om de 3 a 4 weken want bloed verlies gehad soms alleen bij afvegen maar vooral op het begin ook wat meer dus het kan wel...

Hoop voor jou mj dat het innesteling is!

Succes allemaal !

18. Tasoesz

Tasoesz Actief lid

14 jul 2016
    166
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier positief getest na ronde 1 clomid waarvan 2 eitjes dus ben benieuwd

19. MJ1984

MJ1984 Actief lid

17 mei 2016
    283
    1
    18
    NULL
    NULL
    @mailey: ik hoop het ook zo maar durf het niet te hopen. Bij beide zwangerschappen heb ik dit ook niet gehad maar het hoeft niet altijd hetzelfde te zijn. Bij de tweede zwangerschap wel bloedverlies in week 5 wat uiteindelijk ook een miskraam werd. Ik zal echt moeten aftellen tot dit weekend.

Spannend tasoesz!

20. wensmama

wensmama Lid

18 okt 2016
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo mede clomidgebruikers,

ik merkte aan mezelf dat ik vaak dit forum checkte om me een beetje gesteund te voelen en ik dacht, waarom niet ook deelnemen?

Mijn verhaal is dat ik ongeveer 2 keer per jaar ongesteld ben zonder aanwijsbare oorzaak. In 2014 zou ik starten met clomid, maar tijdens de onderzoeken bleek ik zwanger te zijn. Dit was echt een wonder aangezien het mijn enige eisprong van dat jaar was!

Deze keer gaat het echter niet zo makkelijk. Ben een jaar van de pil af en 2 x ongesteld geweest. (beide 9 dagen na de eisprong, dus te korte LF). Nu ben ik vorige week gestart met clomid 50 en is komende vrijdag cd 11 en de eerste echo om te zien wat het heeft gedaan.

Ik heb totaal geen bijwerkingen, dus heb er een hard hoofd in. En ook al heb ik wel een eisprong, dan kan het toch nooit gaan innestelen binnen 9 dagen? als je ook nog bedenkt dat de clomid een negatief effect heeft op het bms? :( Wie had dit nog meer? En wie had nog meer geen bijwerkingen?

Deel Deze Pagina