Start clomid 2016

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DeniCeD, 15 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marleen92

Marleen92 Actief lid

13 okt 2015
    143
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb geen flauw idee of mn ei al is geweest of niet
    Voel nu wel van alles. Maar goed kan van alles zijn. Hoor het vast morgen :)

Wat betreft seks dingen haha. Ik heb die dingen ook gelezen.
    Maar vindt dat eerlijk gezegd wel apart :p na de man.
    Met je billen omhoog doe ik ook wel even.

Deniced mag je echt pas na 3x clomid terugkomen? Kan toch ook zijn dat de 2e ronde ofzo niet aanslaat? Dan is het wel fijn dat je in de gaten gehouden wordt lijkt me.

Maar zo doen ze bij mij dus geen bloedonderzoek of er echt een eisprong is geweest. Dus tja ze doen het overal anders.

2. DeniCeD

DeniCeD Actief lid

21 jan 2016
    230
    0
    16
    Boekhoudkundig Medewerker
    NULL
    @marleen,

Jaa ik vind het ook niet echt prettig dat ze het zo doen. Geeft me toch een onrustig gevoel. De maand lijkt nu ook veel langer te duren. Ze doen het inderdaad overall anders, blijft raar.
    Vandaag heb je dus een echo?

3. Marleen92

Marleen92 Actief lid

13 okt 2015
    143
    0
    0
    NULL
    NULL
    @deniced ja klopt. Ben ook benieuwd.

Heb je vandaag al een temp verhoging of niet?

4. DeniCeD

DeniCeD Actief lid

21 jan 2016
    230
    0
    16
    NULL
    Ja ik had vanmorgen een temp verhoging van 0.2 toch vreemd want dacht echt me eisprong te hebben gevoeld 3 dagen geleden. Normaliter is me temp hoger na me eisprong dus ben benieuwd. Nu baal ik dus helemaal dat ik geen controle heb:(.
    Hoe was je echo?

5. DeniCeD

DeniCeD Actief lid

21 jan 2016
    230
    0
    16
    NULL
    hoi twinkk

hoe is het met jou?

6. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Oeii spannend marleen!!!

deniced super zou mooi zijn!!

Ooooohwww wat ben ik nu nieuwschierig naar mijn resultaten volgende week!!

Keep in touch meiden! Succes ik duim en hoop voor jullie zx

7. Marleen92

Marleen92 Actief lid

13 okt 2015
    143
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames, hier een flinke teleurstelling. Gisteren was er geen groei meer te zien op de echo. Dus ik heb bijna de hele dag lopen janken. Nu weer aan de tabletten om een menstruatie op te wekken en dan overstappen op de clomid 100.

zooo niet waar ik op gehoopt had :(

8. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Ach jeetje meis toch!😞 Snap je teleurstelling heel goed! Tis ook allemaal oneerlijk ook he!
    Kop op meissie doorgaan! Straks met de 100mg heb je vast meer geluk! Vriendin van mij had precies zelfde als jou! Toen ze op 100mg was ingesteld was ze al gauw zwanger.. Dit geeft je misschien wat meer hoop!
    Succes meis!! Xxx

9. Marleen92

Marleen92 Actief lid

13 okt 2015
    143
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat doet jouw berichtje me veel goed Tinkertje! Dankjewel!
    Ik zal mijn handtekening eens aanpassen dan :(
    Hoopte juist nu in de wachtweken te zitten..
    Maar goed nog even weer wat geduld hebben dus!

10. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Ik snap je helemaal meis! En is graag gedaan! Jou tijd komt ook! Hier is het ook maar afwachten wat mn lichaam met dit medicijn gaat doen, ben op dag 3 nu met slikken..
    Voor je het weet meis dan zitten we met zn allen tegelijk op het wachtbankje ley maar op!...wij hebben ook al veel ellende en tegenslagen gehad afgelopen 15 maanden, maar als je niet positief blijft dan red je het echt niet!..
    Het komt eraan xx

11. ILoveMootje

ILoveMootje Niet meer actief

Marleen92 sterkte meissie, ik heb precies hetzelfde gehad en een vriendinnetje van mij ook. Eerste ronde clomid 50 een ei, tweede ronde clomid 50 geen ei, en nu derde ronde clomod 100 en wel een ei. Ik zit nu op dag 17, dus wachtbankje

12. Marleen92

Marleen92 Actief lid

13 okt 2015
    143
    0
    0
    NULL
    NULL
    @tinkertje en @ilovemootje bedankt meiden! Doet me goed om het te lezen.

Voor jou ook spannend ilovemootje! En wat apart dat jij en je vriendin hetzelfde hadden! Heb je veel last vd bijwerkingen bij deze dubbele dosering? En merkte je qua follikelgroei dat het sneller ging ofzo? Of meerdere die groeien?

13. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Spannend ilovemootje!! Mn duimen draaien ook voor jou!

Ik slik nu de 4e dag clomid, maar nu heb ik het geregeld met wat kleine inspanning al meteen super warm!!! Dat heb ik dus echt nooit! Misschien dat toch van de clomid😬.. Hoef maar te bukken en het zweet breekt bijna uit haha echt erg!. Maarja als dat alles is 😜

Succes meissies! Keep in touch!

14. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Hier laatste pilletje van ronde 1 vanmorgen geslikt cyclusdag 7.. Nu duimen en hopen maar dat het ietsss gedaan heeft, donderdag zit ik op cyclusdag 10 dan heb ik een echo

15. DeniCeD

DeniCeD Actief lid

21 jan 2016
    230
    0
    16
    NULL
    Hoi meiden!

Had al van alles gemist zie ik.
    @marleen, hoe is het met je?

@tinkertje vandaag een echo he? spannend!

16. Marleen92

Marleen92 Actief lid

13 okt 2015
    143
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi deniced. Hier is het wachten op een menstruatie en dan beginnen met clomid 100. Hopelijk krijg ik snel een bloeding.
    Hoe is het met jou? Wachtbankje nu?

Tinkertje hoe was de echo?

Om me heen praat iedereen ineens over kinderwensen lijkt wel. Lastig hoor. Merk dat ik dan wel wat jaloerser wordt. Sommigen die zo makkelijk praten. En zal je zien dat het bij die mensen zo raak is.
    Herkenne jullie dat?

17. DeniCeD

DeniCeD Actief lid

21 jan 2016
    230
    0
    16
    NULL
    Hoi marleen! heb je medicijnen gekregen om je menstruatie op te wekken? Nou hoop ook dat ie snel komt! kan je beginnen met de volgende ronde.

ja hier op het wachtbankje, moet volg week woensdag ongesteld worden als het goed is. heb sinds vanmorgen pijnlijke borsten en dat heb ik eigenlijk altijd een week voor me menstruatie. Wil niet meteen te negatief denken maar krijg dan toch wel zo een gevoel dat het niet raak is :( Ik hou nog even hoop.

Ojaa ik weet precies wat je bedoelt.
    Ik heb ook vriendinnen die dan nog geen kinderen hebben maar dan bijvoorbeeld zeggen ' Ja dan neem ik een kindje volgend jaar ofzo. ik heb besloten om niet al me vriendinnen in te lichten en dan hoor ik dat zo en dan denk ik tsja.. zal je zien gaat ze dat gewoon ook nog lukken ook. zo gezegd zo gedaan. ik ben al Jaren onderweg maarja.
    ik heb ook een vriendin die nog maar 1 eileider heeft en pas een kindje heeft laten weghalen omdat ze geen stabiele relatie heeft. ( door de pil heen, niet goed geslikt )
    Vind ook vervelend als mensen reopen nou wanneer gaan jullie nou beginnen!! jullie zijn al zolang samen. De carriere en huis smoesjes gaan inmiddels niet meer op, dus weet niet zo goed meer wat ik moet zeggen. ik zeg dan altijd maar ; Nou dan moeten we het er maar even over gaan hebben he.
    Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik het moeilijk vind om geduld te hebben. Het voelt allemaal heel oneerlijk maarja dat hoef ik jullie niet te vertellen.

xxxxxxxxxxxxxxxx

18. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Heej meiden! Echo gehad vanmorgen !
    Op de echo was precies de juiste groote te zien wat normaal is rond dag 10,
    7 of 8 mm groot, ik moet maandag weer, dan zou die gegroeid moeten zijn..
    Dat is dan cyclusdag 14

vabdaag beginnen met om de dag te sexen haha..

@deniceD hou hoop meis! Kan nog alle kanten op meis!!
    @marleen oereh spannend! Bijna!!!

19. DeniCeD

DeniCeD Actief lid

21 jan 2016
    230
    0
    16
    NULL
    Wat fijnn tinkertje!! spannend maandag! Had je er 1 of meerdere?
    Moet jij ook progesterone prikken week na je eisprong?

Yesss ik hou nog even hoop! :cool: hihi je weet maar nooit natuurlijk.

20. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    #120 tinkertje, 24 mrt 2016
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2016

Er waren er meerdere te zien, maar weet niet precies meer..maandag zouden we meer moeten kunnen zien omdat het dan groter moet zijn, dus echt nog ff spannend!. Maandag moet ik bijeen vrouwlijke gyn, misschien ook weer anders ben heel benieuwd hihi.. Over verdere verloop na eisprong is nog niet echt gesproken eigenlijk, maar dat is wel mn vraag bij de volgende echo ( was het zelf vanmorgen vergeten te vragen haha).. Echt ff spannend allemaal!

Overigens was mn baarmoederslijm goed, aangezien dit door clomid ook dunner kan worden en niet echt handig is voor een eventuele innesteling😑, tot nu toe was dat dus ook goed

Ja natuurlijk is er nog hoop meis! Kan eht nog alle kanten op he! Je zit nog vroeg in de wachtstand.. Fingerss cross!! X

Deel Deze Pagina