Wensmama wat super! En MJ toch gek dat je wat verlies blijft houden! De precieze waarde van mijn prgesteron weet ik niet (zal daar bij de 2e keer is naar vragen). Morgen is mijn nod.. als ik het morgen nog niet ben miss zondag even testen.. gyn zei als ik het morgen nog niet ben al testen, maar denk zelf dat dat wel wat vroeg is.. had vandaag wel steken in mn buik dus het zit er denk ik toch wel aan te komen.. afwachten maar!
@eilandmuts, waarschijnlijk had ik afgelopen zaterdag mn eisprong, dus dat is nu 6 dagen later (of 7 als zaterdag meetelt)
Hoe zat het met jullie follikelgroei en afmetingen vanaf dag 10 ong? En hoe vaak gingen jullie klussen vanaf dan?
AAAAAAAAHHHH IK BEN ZWANGER!!!!!!! Totaal niet verwacht!!! Gewoon bij mijn allereerste eisprong ooit na de eerste ronde met Gonal F!!!!!!! Kon het niet geloven dus 3 testen gedaan, maar we zijn over the moon.. nu nog hopen dat alles goed blijft gaan!
Ooh en wat ik vergeet te zeggen tegen de andere dames; hou hoop, het kan zomaar gebeuren! Mijn lichaam is al mijn hele leven tegendraads en toch nu een positieve test, en als mijn lichaam het kan, kan die van jullie het ook!!!! Maandag maar bellen naar de gynacoloog over hoe verder..
Hier zoals verwacht vanochtend ongesteld geworden dus het is nu echt doorgezet. Hoop weer bij elkaar schrapen en nieuwe ronde in
Oh bah! Wat een teleurstelling... met goede moed er weer tegen aan. Hoe lang heeft deze cyclus geduurd?
@wensmama: 31 dagen, dat is voor mij wel gemiddeld hoor met clomid. De eisprong zit bij mij rond dag 17/18 Nu ronde 5 na de miskraam. (Voor de miskraam na 3 rondes zwanger)
Vanaf welke dag starten jullie met ovulatietesten? Mijn vorige cyclus was 33 dagen, mn eerste menstruatie na de missed abortion. Ik heb vandaag mijn 3e clomid pilletje van de 5 genomen
Dank jullie wel! Heel gek dit, besef het zelf nog niet eens echt.. nogsteeds het idee dat ik elk moment ongesteld kan worden omdat mn buik constant wat rommelt, opgeblazen gevoel.. maar dat zal er misschien wel bij horen.. net zoals het vaak plassen, er beginnen me ineens meer dingen op te vallen terwijl ik die signaaltjes eerst negeerde omdat ik mezelf niet wilde gek maken.. Ik blijf wel gezellig meelezen, want ik hoop op ook snel positief nieuws voor jullie😊!
@sher: ik start meestal op dag 14 met testen. Rond dag 16 probeer ik er dan wel 2 per dag te doen. Dan zie je het tweede lijntje ook al stuk duidelijker worden. Blijf het wel een lastig iets vinden hoor die testen want het is ook zo afhankelijk van het moment op de dag en hoeveel je gedronken hebt enzo
Gefeliciteerd Bren!! Wat super, lekker genieten. Dat kan er inderdaad bij horen, ik had de eerste 2 weken enorm menstruatie achtig gevoel dus kon het niet geloven maar ook dat hoorde erbij! Hoe reageeede je vriend/man ? Sterkte MJ, op naar de volgende ronde! Ik begon voor de zekerheid rond dag 10 met de ovulatietesten, eisprong was meestal rond dag 17 maar was bang dat ik hem anders zou missen.
@ Bren meid!!! Wat goed!!!! Gefeliciteerds !!!!! Oooehhhh dat wordr genieten meid!!!... spannend he!!!, superrrr ik wens jullie een goede en mooie zwangerschap toe!! En voor alle andere meiden.. meiden, hou hoop he!, je ziet nu weer hoe het ineens maar kan lukken!, er zijn hier nu zoooveel verschillende situaties enz geweest waaruit toch een mooie zwangerschap kwam!! Hou hoop!! Liefss van mij!
Thanks sher, bloem en tinkertje! Ik had eerst een kruidvat test gedaan (2 voor 5) en ik vond het zo'n twijfelachtig streepje, dus nog een andere van kruidvat en gaf een plusje.. ik werd er een soort onzeker van dus mn vriend erbij gehaald en toen waren we eigenlijk allebei stil haha! En daarna natuurlijk super blij! Aangezien het bij de 1e poging al gelukt was voelt mijn vriend zich natuurlijk erg mannelijk met sterke soldaten hahahaha.. daarna nog wel even een cb gehaald en die gaf digitaal ook zwanger, nog steeds niet te bevatten en je hoofd maakt je gelijk weer gek met de volgende reeks vragen! Aangezien ik op mn werk de laatste tijd vaak later was ivm echo's etc en mensen daar weten dat ik hiermee bezig was, probeer ik te bedenken hoe ik de komende weken nog ga liegen dat ik er mog mee bezig ben... hebben de andere zwangere dames hier ervaringen mee of de anderen nog ideeen?!