Start clomid 2016

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DeniCeD, 15 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bren89

Bren89 Actief lid

13 mei 2016
    115
    2
    18
    Gefeliciteerd Deniced!! Shoppen kan beginnen inderdaad! Hebben jullie al een leuke meisjesnaam?

2. eilandmuts

eilandmuts Actief lid

27 aug 2016
    131
    13
    18
    NULL
    NULL
    Deniced gefeliciteerd met jullie meisje. Zal inderdaad wel even omschakelen zijn als je zeker denkt te weten dat het een jongetje wordt...

Mag ik verder zo vrij zijn om te vragen waarom bij jullie al na 4 x clomid overgestapt zijn op gonal F + iui?

3. wensmama

wensmama Lid

18 okt 2016
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh super! Waarom zo heilig overtuigd van een jongen? Ze zeggen wel hoe dichter op de eisprong je seks hebt gehad, hoe meer kans op een jongen toch? Gaat die theorie op denk je? Maar super! Gefeliciteerd!

4. Bloem23

Bloem23 Actief lid

25 mrt 2016
    381
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd deniced, wat leuk een meisje! Bij ons was het andersom we dachten een meisje en het is een jongetje haha.
    Nu kun je lekker gaan shoppen!

Succes weer iedereen deze ronde x

5. DeniCeD

DeniCeD Actief lid

21 jan 2016
    230
    0
    16
    Boekhoudkundig Medewerker
    NULL
    Bedankt allemaal meiden!
    ja het was gewoon echt alleen een gevoel dat het een jongen was, zaterdag geven we een gender reveal party en ik denk dat de meeste mensen dan ook echt verbaasd zullen zijn. Er waren er heel wat van overtuigd dat het een jongen zou zijn:p

@eilandmuts, dat mag zeker.
    De reden dat wij zo snel overstapte was omdat wij al heel lang zelf hebben geprobeerd. een jaar of 5 geleden kwamen wij er bij toeval achter dat ik pcos heb ( doordat ik onderzoek kreeg naar een verkeerde pap) . Toen ben ik gestopt met de pil niet zozeer omdat wij toen meteen al een kindje wouden maar meer dat we dachten we laten de natuur even ze werk doen en kijken even wat er gebeurt. We wilden toen ook nog niet aan de hormonen en we waren nog jong dus keken het even aan.
    Met terugkomst bij de fertiliteit wilde ze ons traject versnellen mede doordat we zolang zelf hadden geprobeerd en omdat het zaad van mijn man goed was en omdat ze bij mij wel een eisprong konden vinden vonden ze het eerder raar dat het in al die Jaren nog niet gelukt was zeg maar. ze wou zelf het liefst dat ik meteen door zou gaan voor IVF omdat ze dachten dat het misschien fout ging bij de bevruchting en dat konden ze dan zo zien. ik heb zelf toen 3x IUI voorgesteld en gelukkig is het dan nu eindelijk zo ver!

6. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    DeniceD wat leuk!!!! Nog een stel die een meisje krijgt!! Ben ik niet meer alleen hier😂... het is zoooooo leuk dat shoppen!!... wij zijn inmiddels compleet hebben zo beetje alles😃, nog paar ingetjes maar die houden we om aan kraamvisite te vragen, anders weten we niets meer te vragen haha...

Hier gaat het allemaal hartstikke goed!, wel erg moe maarja hé dat hoort erbij!! Volgende week Donderdag is mn laatste werkdag jipppieeeee kijk er zoo naar uit! Het begint nu echt zwaar te worden, elke dag voel ik het minder worden maarja de Zorg is ook niet echt een heel lichte baan ofzo hihi, maar zolang het gaat dan gaat het!💪🏽...
    Verder is mevrouwtje nog steeds heel erg actief!, ze heedt sinds 1.5 week ongeveer mn ribbenkast gevonden! Auchhh dat doet zeer!!! Zit een hele blauwe plek hahaha, nu al de voetbal skills van haar vader hahaha.. het is heerlijk genieten allemaal!, ben blij met eengoede zwangerschAp!!..

Voor de meiden die nog steeds bezig zijn met allemaal behabdelingen heel erg veel sterkte!!... gisteren kreeg ik het nieuws dat een kennis van ons zwanger is geraakt, hun hebben alle trajecten al gehad maar niets sloeg aan, ze hadden de hoop op gegeven en zich zelf er bij neergelegd dat ze kindloos door het leven zouden moeten gaan m ( adopteren was geen optie)... en dan toch is het ze gelukt! Totaal onverwacht is ze nu dan toch 6 weken zwanger !!...
    Dus neiden geef asjeblieft niet op!, want je ziet nu weer dat het echt allemaal nog kan !!
    Dikke knuff voor jullie!!!

7. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    Vandaag op cyclus dag 15 opnieuw een echo gehad. Nu zijn de eitjes geen 9.9 mm meer maar beide 16mm het slijmvlies was 5.5mm en ze zag wat vocht/deukje in slijmvlies. Geen idee wat ze ermee bedoelde (vergeten te vragen) maar ze leek positief en zei dat we moesten gaan klussen tm donderdag ochtend. Donderdag om 08.30 terug komen voor een nieuwe echo. De kans op een tweeling is groot gaf ze aan.....

8. wensmama

wensmama Lid

18 okt 2016
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat fijn sher1986! Klinkt erg hoopvol dat het zo goed aanslaat! Afwachten maar...

Ik was trouwens benieuwd of er wat klopt vd theorie over het geslacht. Hoe dichter op de eisprong je hebt geklust, hoe meer kans op een jongen. Wat zijn jullie ervaringen? Pure nieuwsgierigheid. Heb totaal geen voorkeur :)

9. DeniCeD

DeniCeD Actief lid

21 jan 2016
    230
    0
    16
    NULL
    Sher goed nieuws zeg! Succes.

Wensmama ik heb ook over de theorie gehoord bij mij zou dat wel op gaan denk ik mijn eisprong kwam een dag later ongeveer dan verwacht.
    Ook grappig dat ik volgens de chinese kalender een meisje zou krijgen en ik maar bleef zeggen nee hoor.

Tinkertje dank jr meis! Fijn dat het goed met je gaat en dat je bijna met verlof gaat wanneer ben je ook alweer uitgerekend?

10. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    de chinese kalender klopte bij mijn zoon en dochter. Over de eisprong heb ik gelezen in Kluun zijn boek haha. Daar zeggen ze dat als je na de eisprong sex hebt het een jongen wordt...

Als het deze maand zou lukken zou het een meisje worden... volgens de kalender.

11. MJ1984

MJ1984 Actief lid

17 mei 2016
    283
    1
    18
    NULL
    NULL
    Vanochtend weer in het zkh geweest. Vandaag cyclusdag 12, follikel van ruim 17 mm. Maandag terug voor nieuwe echo, mogelijk is hij dan al gesprongen. Dan wordt er ook een afspraak gemaakt voor progesteron prikken. Helaas is de cyste sinds juli wel gegroeid. Deze zit rechts, het eitje zit nu links. Het is even de vraag wat we hiermee gaan doen. Ik heb er (nog) geen pijnklachten van maar als hij te groot wordt maakt het alles rechts wel wat moeilijker als een eitje een x daar groeit. Mogelijk moet er dan een kijkoperatie gedaan worden. Ze gaan het nu met het team bespreken. Ook vanwege het tussentijds bloedverlies dat ik heb. Ze zien daarvoor geen reden want heb gelukkig geen poliep of resten in de baarmoeder van de miskraam.

Ik hoop maar dat hij niet te hard verder groeit en dat het snel raak mag zijn. Kijkoperatie zou geen fijn vooruitzicht zijn.

Hier weer wat moeilijke momenten. Buurvrouw is vanochtend bevallen. Toch weer erg confronterend omdat ik anders zelf over 3 weken moest bevallen. We kunnen nu dus ook regelmatig een huilende baby gaan horen. Ik gun het haar van harte maar moet zelf weer even slikken. Denk dat dit nog een zware maand zal zijn :(

12. wensmama

wensmama Lid

18 okt 2016
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh jeetje... wat lastig lijkt me dat. Dat je je naast het zwanger worden ook nog druk moet maken over een cyste :( Hopen dat ie stopt met groeien! Clomid doet zn werk nog steeds dus? Das wel fijn!

13. MJ1984

MJ1984 Actief lid

17 mei 2016
    283
    1
    18
    NULL
    NULL
    @wensmama: ja als het goed is werkt de clomid nog goed. Wil wel even weten of ik echt een eisprong heb maar dat moet duidelijk worden met de echo maandag en/of progesteron

14. Fozzie108

Fozzie108 Lid

28 jun 2016
    65
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    Dongen
    Spannend MJ, Ik hoop voor je dat je een mooie eisprong heb gehad.

En Bren! Gefeliciteerd!! Gaat alles nog goed met je?

Ikzelf heb afgelopen maandagavond de pregnyl mogen zetten. Eitje was 20,5mm. Ze zei dat het tussen de 36 en 40 uur duurt voordat het eitje dan daadwerkelijk springt. Dus we hebben een paar leuke avonden achter de rug:p

Nu is het nog 11 dagen afwachten of ik ongesteld wordt. Ik ga in ieder geval weer hard duimen. Heb nu wel veel last van buikpijn, maar dat kan blijkbaar ook door de pregnyl komen.

15. MJ1984

MJ1984 Actief lid

17 mei 2016
    283
    1
    18
    NULL
    NULL
    @fozzie: ik duim met je mee voor een mooi resultaat!

Hier nog geen positieve ovulatietest. Vandaag dag 14 dus dat klopt wel. We testen nog even door en afwachten tot maandag

Fijn weekend allemaal

16. Bren89

Bren89 Actief lid

13 mei 2016
    115
    2
    18
    Hoi Fozzie, dankje! Tot nu toe gaat alles goed, niet echt last van zwangerschapskwalen die ik wel overal op internet lees. Morgen afspraak bij de gyn als zijnde "nazorgafspraak" omdat ik zwanger ben geraakt na de gonal, vond ik zelf wel fijn. Hoop stiekem dat ze een inwendige echo maakt om te zien of het echt zo is!

Ik duim voor iedereen weer mee! En MJ, hopelijk snel een positieve ovulatietest zodat er ook weer kans is!

17. MJ1984

MJ1984 Actief lid

17 mei 2016
    283
    1
    18
    NULL
    NULL
    @bren: spannend, we duimen met je mee

Hier vanochtend een dik positieve ovulatietest. Ben benieuwd of ik morgenochtend dan al een eisprong heb gehad. We zullen het zien.

18. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Even een vraagje... ik had 2/3 nov mijn eisprong (was op de echo te zien) vanaf wanneer zou ik een zwangerschapstest kunnen doen??

19. wensmama

wensmama Lid

18 okt 2016
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    De 16e! Ik de 13e! Spanneeeeend

20. DeniCeD

DeniCeD Actief lid

21 jan 2016
    230
    0
    16
    NULL
    @bren leuk morgen! Wij kregen een inwendige echo. Hopelijk krijg je die ook.
    Bij mij begonnen de kwaaltjes pas rond week 7/8. Hopelijk krijg je nergens last van.

@sher er zijn meiden geweest die 9 dagen na eisprong al positief testen maar dat hangt af van wanneer de innesteling plaats vind als ik het goed heb. Ik heb later getest dan mijn nod omdat ik niet durfde hihi.
    Ben benieuwd! Hopelijk is het deze ronde raak voor je.

Succes weer voor alle meiden.

Wij hebben gister bekend gemaakt aan de familie dat we een meisje krijgen was hartstikke leuk!
    Eergisteren nacht werd ik ineens wakker van lekkende borsten 🤔 heeft 1 van de zwangere dames ook al vroeg last gekregen van lekkende borsten?

Deel Deze Pagina