Start clomid 2016

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DeniCeD, 15 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DeniCeD

DeniCeD Actief lid

21 jan 2016
    230
    0
    16
    Boekhoudkundig Medewerker
    NULL
    Wensmama voor jou ook succes deze ronde!!

2. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    Spannend wensmama!! Ik durf eigenlijk ook niet eerder te testen hoor haha...

3. MJ1984

MJ1984 Actief lid

17 mei 2016
    283
    1
    18
    NULL
    NULL
    @deniced: nee geen last van gehad, überhaupt niet tijdens de zwangerschap

@wensmama en sher: spannend! Ik duim voor jullie mee meiden.

Net nog steeds een hele positieve Ovulatietest. Hoe lang kan hij eigenlijk vet positief blijven? Morgenochtend zal het eitje er dan nog wel zitten denk ik

4. MJ1984

MJ1984 Actief lid

17 mei 2016
    283
    1
    18
    NULL
    NULL
    Vanochtend echo gehad, eitje links van ruim 27 mm

Eisprong zit er dus snel aan te komen

Volgende week dinsdag progesteron prikken en dan hoor ik woensdag de uitslag. op basis van de uitslag wordt er een behandelplan bepaald voor de volgende cyclus.

Ik moet sowieso een nieuwe uitgangsecho als ik ongesteld wordt vanwege de cyste.

Eerst nog goed ons best doen dus 🙈 En dan heel hard duimen voor een goede progesteron uitslag en hopelijk nog meer goed nieuws

5. wensmama

wensmama Lid

18 okt 2016
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt dames!

Wow supergroot MJ1984! Hij komt dus ook iets later dan normaal? Mooi dat het wel heeft doorgezet.

Wat ik echt een bizar idee vind, is dat mijn lichaam zich nu bezighoudt met of een innesteling, of een menstruatie. En mijn lichaam 'weet' het wel al, maar ik niet. Echt raar....

6. MJ1984

MJ1984 Actief lid

17 mei 2016
    283
    1
    18
    NULL
    NULL
    @wensmama: nee eigenlijk klopt het wel. Heb een cyclus app op mijn telefoon en die geeft de eisprong voor dag 18. Ik heb de eisprong de laatste keren eigenlijk wel op dag 17/18 gehad dus dat klopt dan weer precies. De arts was misschien iets te optimistisch met meest vruchtbare dagen dit weekend. Maar goed, klussen tijdens due dagen kon natuurlijk sowieso geen kwaad. We gaan nu gewoon nog even door.

Ja raar is dat he. Konden we maar op 1 of andere manier eerder weten of het wel of niet is gelukt. Dat scheelt toch wat stress of hoop terwijl het niet is gelukt. Helaas moeten we toch 2 weken nagelbijten 🙈

Sterkte meid!

7. Bloem23

Bloem23 Actief lid

25 mrt 2016
    381
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Spannend fozzie en wensmama!! Hopelijk volgende week voor jullie super nieuws.

Wat een groot ei MJ, lijkt me wel fijn dat ze je deze maand zo goed in de gaten houden! Spannend de komende 2 weken...

Deniced ik heb geen last van lekkende borsten. Fijn dat alles goed met jullie gaat!

Mailey ben zo benieuwd of je al bevallen bent?

Ik had gisteren een 4d echo, was ontzettend bijzonder♡, alles was goed ligt een week voor op schema dus geen kleine baby terwijl mijn man en ik best klein zijn! Hij lag er perfect voor dus een hele mooie ervaring.

Hoop dat alle zwangeren zich goed voelen en dat er heel veel andere volgen! Ik gun het jullie allemaal zo, hou hoop xx

8. wensmama

wensmama Lid

18 okt 2016
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb nu weer iets raars.. ben net gebeld door de gyn en die zei dat mijn progesteron vrijdag op 43 zat. En dat is eigenlijk veel te hoog voor 5 dagen na de eisprong. Zegt jullie dit iets?

9. MJ1984

MJ1984 Actief lid

17 mei 2016
    283
    1
    18
    NULL
    NULL
    @wensmama: helaas geen idee

Ik ga volgende week ook (voor het eerst) progesteron laten prikken

10. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    vanaf 30 is goed :), succes ik moet donderdag

11. wensmama

wensmama Lid

18 okt 2016
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Verdorie... 10 dagen na eisprong ongesteld geworden 😣 dat is toch een veel te korte luteale fase?

12. Bren89

Bren89 Actief lid

13 mei 2016
    115
    2
    18
    Ooooh wensmama wat balen!!! Volgens mij kan 10 wel, maar weet ik ook niet heel zeker...
    zitten de anderen nog op het wachtbankje?

Ik heb maandag een echo gehad en ik ben echt zwanger, alles zit op de goede plek en ondanks dat 6,5 week nog heel pril is, was er een kloppend / flikkerend hartje te zien. Wilden het zondag aan onze ouders vertellen, maar dat kwam gisteren in de stroomversnelling toen mijn zus vertelde 7 weken zwanger te zijn!!!! Toen kwamen wij ook maar over de brug haha... dus we zijn bijna tegelijk uitgerekend!!!! Hopelijk blijft alles bij beide goed gaan en we hadden het zo gehoopt samen zwanger te zijn, dus 2 gelukkige zussen en hele trotse opa en oma die ontzettend moesten huilen van blijdschap.. meiden, ik duim weer mee voor jullie!!

13. MJ1984

MJ1984 Actief lid

17 mei 2016
    283
    1
    18
    NULL
    NULL
    @wensmama: ow wat balen meid. Ik weet niet of 10 dgn te kort is, zou het even overleggen idd

@bren: wat fijn dat je de eerste echo hebt gehad en zo bijzonder dat jullie samen zwanger zijn! Heerlijk samen genieten

14. LiesjeJ

LiesjeJ Lid

16 jun 2015
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn om de ervaringen van iedereen te kunnen lezen, ik haal echt hoop uit alle positieve verhalen!

Mijn verhaal even in het kort:
    April 2015 gestopt met de pil, na hele onregelmatige cyclussen (50, 60,77, 36 etc dagen) toch maar naar de huisarts in maart 2016. doorgestuurd naar de Gyn en deze heeft PCOS gediagnostiseerd. Huidige cyclus begonnen met clomid 50mg, op dag 9,13 en 16 echo's gehad waar geen eiblaasje groter dan 10mm op te zien was. Hoop een soort van opgegeven en dag 20 ineens 1 eiblaasje die of net gesprongen was of binnen enkele uren ging springen! Nu dag 22 en aankomende dinsdag bloedprikken voor progesteron! Vind het allemaal zo spannend en weet vaak niet waar ik mijn ervaringen moet delen of ei kwijt kan, fijn dit forum!
    Succes iedereen!!

15. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Wauw wat een hoop nieuwe verhalen van nieuwe dames er weer bij zeg! Ik houdt het bijna niet meer bij hihi...

Hier weer een korte update! Morgen 34 weken zwanger, en sinds vanmiddag ben ik met verlof!!😍... alles gaat hartstikke goed maar nu is het tijd om te rusten en even te genieten van de laatste weekjes!!... time fliesss!❤️

Liefs van ons! X

16. Fozzie108

Fozzie108 Lid

28 jun 2016
    65
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    Dongen
    @Wensmama, zonde.. we liepen volgens mij helemaal gelijk. Ik zou aankomende maandag mogen testen want dat zou 15 dagen na de pregnyl zijn. Denk alleen niet dat ik kan wachten en dat ik morgen al ga testen.

@LiesjeJ Welkom. Ook voor jou hopende dat het snel een positief resultaat geeft.

Tinkertje geniet van je verlof!

Bren wat leuk! Nu kunnen jullie de ervaringen delen met elkaar en samen lekker zwanger zijn!

17. wensmama

wensmama Lid

18 okt 2016
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    @fozzie108: oh dat was mooi geweest als het tegelijk gelukt was. Maar helaas.... spannende tijd dus voor je!

Ben net bij de gyn geweest. 10 dagen na de eisprong ongesteld worden is net de grens. Heb voor de zekerheid wel 100 mg clomid gekregen nu. Kijken hoe dat verloopt..

Baal heeel erg dat ik dit 'probleem' er nu ook nog es bij heb. En geen eisprong van mezelf, en een korte luteale fase. Bah! :(

18. MJ1984

MJ1984 Actief lid

17 mei 2016
    283
    1
    18
    NULL
    NULL
    @ wensmama : echt onwijs balen ja, hopelijk gaat het volgende maand beter met 100 en heb je dan een iets langere LF

@fozzie: heel spannend! Succes! Duimen voor een mooi resultaat

Hier weer wat rare gevoelens. Vanochtend opgestaan met flink zeurende lage rugpijn. Lijkt inmiddels weer wat gezakt. Sinds gisterenavond keelpijn en hoofdpijn. Vanochtend ook beetje misselijk. Ik hoop dan maar dat ik gewoon wat grieperig ben en dat dit niet van de cyste komt ofzo. Al heb ik wel sinds gisteren al weer wat bruinverlies. Dat zou dan dus van de eisprong moeten zijn:( Die is maandag of dinsdag geweest. Kortom ik begin al weer zeer onzeker te zijn en me zorgen te maken over mijn lichaam. Zo de balen van dat het niet gewoon 'normaal' verloopt :(

19. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Zojuist de Ferti arts gebeld. Mijn HCG was negatief en de progestron waarde was nog niet binnen. Is de HCG niet te vroeg gemeten?? Aangezien ik pas 2/3 november mijn eisprong had???? Stel dat mijn progestron maandag goed is, kan het dan nog zijn dat de poging wel gelukt is????????

Ga nu wel een beetje down het weekend in....

20. Fozzie108

Fozzie108 Lid

28 jun 2016
    65
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    Dongen
    Sher Ik zou denken dat je HCG inderdaad te vroeg gemeten is. Mijn eisprong was ook rond 2 november en ik mag eigenlijk pas een maandag testen. Probeer het nog vol te houden tot maandag of dinsdag en dan zelf een test doen. Ik denk namelijk dat er nog wel een kans kan zijn^^ Sterkte en ik duim voor ons beide!

MJ wat vervelend allemaal.. Wat zegt je gyn daar allemaal van? Kan niet zijn dat hij het normaalste zaak van de wereld vind. En misschien ben je inderdaad wel een beetje grieperig. Zorg in ieder geval goed voor jezelf

Deel Deze Pagina