Start clomid 2016

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DeniCeD, 15 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    Dank je wel Fozzie108, ik ga ook het weekend even lekker mn mind op 0 zetten. Ik ga indd wachten tot maanden, meer kan ik niet doen. Heel veel suc6 meis.

2. MJ1984

MJ1984 Actief lid

17 mei 2016
    283
    1
    18
    NULL
    NULL
    @sher: 1 week na eisprong kun je toch nog geen test doen dus lijkt mij inderdaad te vroeg. Zou 2 weken na je eisprong zelf een tekstje dien als je dan nog niet ongesteld bent geworden. Btje raar hoor, snap dat je down bent. Ik snap echt niet dat ze niet een beetje meer kunnen meedenken enzo

Ik duim voor jou en fozzie!

Heb zkh niet meer gesproken na laatste echo voor de eisprong. Volgende week heb ik een belafspraak voor de uitslagen van de progesteron waardes dus dan zal ik het ook weer aangeven. Volgens mij weten ze het gewoon niet :):)

3. LiesjeJ

LiesjeJ Lid

16 jun 2015
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sher1986 Ik moet aankomende dinsdag bloedprikken op progesteron (7 dagen na ovulatie) en ik vroeg aan de arts of ze ook op HCG ging prikken maar ze zei dat dit geen zin heeft omdat dat veel te vroeg is, dus ik zou me niet te veel van die lage waarde aantrekken!

4. MJ1984

MJ1984 Actief lid

17 mei 2016
    283
    1
    18
    NULL
    NULL
    @liesje: dan lopen we aardig gelijk want ik ga volgende week dinsdag ook bloed prikken voor progesteron

Spannend!

5. LiesjeJ

LiesjeJ Lid

16 jun 2015
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    @MJ1984 ah spannend! Ik ga voor ons duimen!

6. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Dit geeft me weer een beetje hoop

7. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Even een vraagje.. ik ben al jaren bekend met PCOS. Nu loop ik ook bij de ferti artsen. Wel met tussen pauzes, maar ben daar al bekend sinds 2010/2011. Nu is mijn vraag kan je zelf om IUI of IVF vragen?? Of is dat een no go en moet je een heel traject af voordat je dat krijgt?

8. Mailey

Mailey Actief lid

7 feb 2015
    188
    41
    28
    NULL
    NULL
    HoI allemaal even snel een berichtje vanuit deze drukke dagen. Ik ben namelijk dinsdag bevallen van onze zoon Javey!! Alles gaat goed met ons. Javey woog 3405 gram!

Heb nu niet veel tijd om vanalles terug te lezen hopelijk snel weer positieve verhalen vanuit hier.

Ik ga lekker genieten!

Liefs Mailey

9. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Lieve mailey gefeliciteerd met jullie knappe vent!! Wat een leuke naam!!!...

Genieten genieten genieten !!!!! Heeeeel veel plezier en geluk gewenst met jullie gezinnetje!!!

Xxx

10. Bren89

Bren89 Actief lid

13 mei 2016
    115
    2
    18
    Oooh Mailey van harte gefeliciteerd!!! Wat vliegt de tijd! Hopelijk is alles goed verlopen, lekker genieten meis!!

11. Bloem23

Bloem23 Actief lid

25 mrt 2016
    381
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Mailey, wat een leuke naam! Ik hoop dat alles goed is gegaan. Lekker genieten de komende tijd.

12. wensmama

wensmama Lid

18 okt 2016
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Mailey! Lekker van genieten!

Hoop dat we straks allemaal kunnen genieten van onze baby dames!

Sinds 2 dagen dus aan de clomid 100 nu. Voel wel al meer pijn in mn eierstokken dan bij de 50 mg. Maar misschien is dat psychisch... wie had dat ook?

13. MJ1984

MJ1984 Actief lid

17 mei 2016
    283
    1
    18
    NULL
    NULL
    @mailey: gefelicteerd! Heerlijk genieten nu 😍

14. Fozzie108

Fozzie108 Lid

28 jun 2016
    65
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    Dongen
    Mailey Proficiat met je zoon!

Sher weet je al wat meer?

Wensmama, Ik had zelf niet zo snel pijn bij het slikken van clomid 100. Wel op het einde als het eitje flink gegroeid was, maar dan stond hij op het punt om te springen.

15. eilandmuts

eilandmuts Actief lid

27 aug 2016
    131
    13
    18
    NULL
    NULL
    Zo, ik kom ook weer eens onder mijn steen vandaan.... Sorry voor het niet reageren, had even te veel aan mijn hoofd.

Wensmama: Ik voel ook al vrij vroeg in de cyclus of er iets groeit. Al hangt het wel van de kant af: rechts voel ik veel eerder en heftiger dan links. En 5 dagen na je eisprong een waarde van 43 is niet gek hoor. Ik heb 't wel eens hoger gehad ook en dat is hier nooit aangemerkt als raar o.i.d.

Maily: Gefeliciteerd met jullie jongetje! Lekker genieten nu :)

Sher1986: Ik denk niet dat ze op je vraag in zullen gaan. Ik vraag me ook af of je het wilt. Als je kans hebt om zwanger te worden op minder ingrijpende manieren, waarom zou je dan direct met iui of ivf bezig willen? Dat mag je maar een beperkt aantal keren; daarmee verklein je je kansen toch?
    Een week na je eisprong hoef je nog niet eens persé een innesteling te hebben gehad. Geen innesteling = geen HCG, dus het hele nut van een week na de eisprong HCG meten ontgaat me een beetje. Een week na je eisprong zegt je progesteron meer dan HCG. Raar dat je langer moet wachten op je progesteron dan op een HCG waarde die toch nog niks zegt.

MJ: Wat een groot ei! Grappig dat je dat gezien hebt. Bij mij zit er altijd heel veel tijd tussen de laatste meting waarvoor ik moet komen en de daadwerkelijke eisprong. Als ik optel met 2 mm per dag kom ik oog eigenlijk elke cyclus rond de 25 mm uit. Pijn dat dat kan doen!
    Hoe hoog was je progesteron?

Tijdens mijn eerste echo deze maand (dag 11) had ik 3 eitjes; 11,5 mm 12,5 mm en 13,5 mm. Ik had dus hoop op meerdere eieren net als vorige cyclus, maar helaas. Uiteindelijk bleek 3 dagen later dat er maar 1 doorgegroeid was naar 17 mm. Dat is ondertussen 5 dagen geleden en vanmorgen heb ik mijn eisprong gehad (dag 20) Het grote afwachten is dus maar weer begonnen. De walnoten, warme kruik en granaatappelsap liggen al weer klaar ;)

Ik heb nog een vraagje aan jullie: vruchtbaar slijm. Hebben jullie dat echt de dag van je eisprong of de periode daarvoor? Bij mij begint dat een dag of 4-5 van te voren en meestal is het de dag voor mijn eisprong weg. Ik vraag me af of dat kwaad kan?

16. MJ1984

MJ1984 Actief lid

17 mei 2016
    283
    1
    18
    NULL
    NULL
    @eilandmuts: progesteron is gisteren geprikt en was 26. Volgens de gyn is dat prima. Het klinkt mij als laag maar Vind daar op internet niet echt een zinnig antwoord op omdat er blijkbaar verschillende meet methodes zijn met andere minimum waarden. Dit is geprikt ongeveer 1 week na eisprong (was ma of di vorige week)

Ook meteen mijn schildklierwaarden laten controleren en die waren volgens de gyn wel heel scherp. Hij gaf ook aan te bespreken met eigen arts. De vorige keer zei hij dat ook maar dacht mijn eigen arts in Rotterdam daar weer anders over. Ben daar al vele jaren onder behandeling dus denk dat ik daar beter naar kan luisteren.

Ik moet nu ik zeker een eisprong heb gehad en goede groei op clomid 1 x in de 3 maanden laten monitoren ivm de cyste. Daar hoeft verder nu niets mee te gebeuren. Beetje verwarrend omdat ze het eerst ook nog hadden over de mogelijkheid van een operatie.

Ik heb sinds 3 dagen na de eisprong weer verspreid over de dag wat rood bloedverlies (licht dus echt geen menstruatie). Daarbij was ik sinds donderdag ook steeds bij vlagen misselijk en beroerd, zelfs ook een dag wat keelpijn. Beetje grieperig waarschijnlijk want vandaag lijkt de misselijkheid weer weggetrokken en ben ik stikverkouden. Ik was mezelf natuurlijk al weer vanalles in het hoofd aan het halen door die aanhoudende misselijkheid. Terwijl dat voor een evt innesteling natuurlijk zeer onwaarschijnlijk is. Wat kun je jezelf toch gek maken 😭😭😭

Proberen nu maar beetje hoop te houden zonder mezelf te gek te maken

17. wensmama

wensmama Lid

18 okt 2016
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sher: En? Weet je al meer?

@eilandmuts: waarom walnoten, warme kruik en granaatappels? :) hihi... spannend weer al dat gewacht! Mijn slijm begint ook 4 dagen vd eisprong en stopt gelijk de dag er na. Ik denk dat de dagen er voor belangrijker zijn. Dan is het milieu al zo geschikt mogelijk.

Ik moet vrijdag naar het zh voor eerste follikelmeting. Ben benieuwd hoe het gaat met 100 mg!

18. LiesjeJ

LiesjeJ Lid

16 jun 2015
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    @eilandmuts
    Ik verlies op de dag voor en van eisprong en nog 2 dagen daarna ongeveer heel dik slijm (als dit vruchtbaar slijm is?).

Ik heb dinsdag voor progesteron laten prikken en vraag mij af wanneer ik de uitslag krijg, heb daar geen afspraken over gemaakt met mijn Gyn.
    Zij zei dat we het gingen bespreken als ik (hopen natuurlijk van niet) ongesteld word en de volgende ronde gaan beginnen. Ik wil het toch wel denk ik eerder weten, hoe lang na het prikken zou ik ongeveer kunnen bellen voor de uitslag?

19. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Hier zojuist een veeg bloed, precies 14 dgn na eisprong. Ferti arts geeft me nu voor 3 maanden clomid mee en hoef geen echo op cyclus dag 10. Vind dit zo appart, iemand daar ervaring mee of dit normaal is? Als we binnen 3 mnd niet zwanger worden, moeten we weer aan de bel trekken.

20. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Hier moeten we bellen voor de uitslag naar het spreekuur. Ik liet donderdags prikken en maandag hadden ze de uitslag.

Deel Deze Pagina