Bedankt lieve meiden! Heb veel steun aan jullie! Helaas dus maandag weer heen. Maar geen verwachtingen meer, dus zal niet zo hard teleurgesteld worden. Dan starten met provera toch?
Hopelijk! Maar diep in mijn hart zou ik graag over willen gaan op spuiten. Maar zo werkt het niet vrees ik En dankje x
Wow, superlief! Moet er om 9 uur zijn. Maar ga er al een week van uit dat de 100 mg niet aangeslagen heeft. Dus vandaag waarschijnlijk starten met provera en met volle moed er weer tegen. Hoe gaat het met jou?
@wensmama: dat hoop ik voor je, dat je dan snel verder kunt Hier vandaag de laatste clomid 50 ingenomen. Afgelopen zaterdag de tweede verjaardag van mijn dochter gevierd. Heerlijk van genoten. Hele leuke drukke tijd nu dus hoop dat ik het nu even een beetje los kan laten met de hoop dat dat wat helpt 🙈
Wensmama, ik hoop op een magisch ei of een mooie andere oplossing voor je! MJ: Nog van harte met je dochter. Nog veel last van bijwerkingen gehad deze ronde? Hier kruipen we langzaam naar mijn nod.....
@mj1984: gefeliciteerd met je dochter! Ja, dat wens ik ook voor jou! @eilandmuts: ik duim voor je! Hoe gaat het met de voortekenen? Het is niet te geloven, maar er zat een magisch ei. 17 mm op dag 21! Vorige keer duurde het toen nog een week. Dus dan eisprong op dag 28. Niet ideaal, maar te groot om het nu af te breken. Nu vrijdag weer heen. 8e x ziekenhuis deze cyclus 😣 Maar ben wel een beetje blij!
@wensmama: WoW wat goed! Fijn dat er toch reactie is! Nu hopelijk een mooie eisprong op komst 😊 Fijn meid, toch beetje onverwachts nog een positieve wending 😁 Dank voor de felicitaties! @eilandmuts: ik heb de afgelopen dagen wel wat hoofdpijn gehad. Meestal ben ik super knorrig maar dat komt volgend mij wat later op gang altijd 🙈 We zullen zien Spannend eilandmuts! Hoe voel je je?
Oh wensmama, wat bijzonder! In een weekend tijd groeit er gewoon 17 mm in je Wat zeiden ze erover dat het dan zo'n lange cyclus is? Toch 150 mg en dan hopen op een kortere cyclus? Spannend hoor! Aan de ene kant balen dat je deze cyclus zo vaak naar 't ziekenhuis moest, maar aan de andere kant toch ook fijn dat ze het zo goed monitoren. En hier? Tja, als je vraagt noem eens symptomen van je naderende menstruatie, dan kan ik die opnoemen en als je vraagt noem eens symtomen van een zwangerschap, dan kan ik die ook opnoemen. Het is en blijft afwachten................
@eilandmuts: ja ik snap het helemaal. Wanneer is je nod? Spannende en zware dagen zijn het, ik zal met je mee meeduimen
MJ: Donderdag denk ik Voor 't eerst dat ik vergeten ben wanneer ik precies m'n eisprong had en wanneer dan dus m'n nod is. Dat is een goed teken toch? Kan 't makkelijk opzoeken, want heb het wel opgeschreven, maar op 1 of andere manier vind ik het ook wel fijn dat ik het blijkbaar toch steeds beter los kan laten.
@eilandmuts: ja vrijdag was ie 11 mm en dat was natuurlijk totaal de moeite waard niet meer op cd 17. Maar nu dus 17 mm! Wat een verrassing... maar eisprong op dag 27/28 is natuurlijk niet ideaal. Dus hier na 150 mg. Als dit ook zo'n lange cyclus oplevert, dan over op spuiten. Gekmakend is dat he, dat zwangerschapsverschijnselen ih begin bijna hetzelfde zijn als ongesteldheidsklachten! Ik duim nog steeds! Mj1984: een heel goed teken! Kan me niet voorstellen dat ik dat punt ooit bereik, hihi...
Nou zeg, dit heb ik nooit; vrijdag nod en nu spotting. Met dingen die anders dan anders zijn wordt het alleen maar spannender
He bah eilandmuts, onwijs balen. Knuf voor jou! @wensmama: echt heel erg gekmakend, die wachtweken zijn echt zo zwaar. We duimen duimen duimen
Vandaag toch maar om 15:30u naar het ziekenhuis voor een echo. Vind het idee dat ik wel clomid moet slikken maar geen echo krijg helemaal niks. Zit nu op cyclus dag 13.
Ja snap ik sher! Ik heb dat ook nu ik weer twee rondes geen echo's heb, zeker ook omdat ik een cyste heb. Succes!
@sher1984: oh ja, begrijpelijk! Lijkt mij ook killing om clomid te gebruiken zonder echo's! Succes vanmiddag @eilandmuts: baaaaalen! Met goede moed er weer tegenaan maar..