@mj: ze zei dat een vruchtzakje pas te zien is vanaf 6 weken zwangerschap. Dus kan nog niet zichtbaar zijn...
Dat is echt raar. Ik heb toch echt een echo gehad met net geen 5 weken als ik het me goed herinner en een kloppend hartje Wel alles inimini en vrij pril. Spannend hoor wensmama!
Heel fijn sher! Heb zelf afgelopen mei ook een missed abortion gehad. Lijkt me fijn als je meteen extra in de gaten gehouden wordt
Volgens mij begint ie op te lopen Sorry voor de onduidelijke foto! Lijkt wel alsof de kwaaltjes erger worden.. Zijn er nog meer meiden die aan het testen zijn?
Ohhh wauw!! Wat een goed nieuws en wat spannend wensmama!! Ik ga morgen testen, zit dan 5 dagen voor NOD. Eigenlijk wilde ik wachten tot mijn NOD, maar we gaan dit weekend met vrienden weg en dan is het wel handig om voor die tijd duidelijkheid te hebben Ik verwacht er niets van, heb geen kwaaltjes ofzo, alleen wat last van mijn onderrug en vollere borsten, maar dat heb ik geloof ik wel vaker na de eisprong gehad.
@sher: zo dat begint er op te lijken! Hoop dat ik morgen ook een 2e streepje zie. Ik voel me juist totaal niet anders! Wel fijn dat je zo in de gaten wordt gehouden. Anders is het ook zo onzeker
@sher: snap ik meid, daar zou ik ook bang voor zijn denk ik. Probeer vertrouwen te hebben, ik hoop dat je testen mooi oplopen!
Oh sorry, sorry ik zie nu dat Sher een positieve test heeft niet wensmama. Sorry wensmama... Dat had ik verkeerd gelezen.. Ga jij morgen ook testen? Sher, wat een goed nieuws! Gefeliciteerd! En idd, ik zou ook onzeker zijn, maar probeer er toch van te genieten meid.
Helaas weer een negatieve test vandaag... Ik ga maandag met mijn gynaecoloog overleggen of ik over kan stappen op spuiten, ben echt zo klaar met die Clomid.. Wensmama, heb jij al een test gedaan?
Gefeliciteerd Sher!! Ik kijk hier regelmatig nog even op dit forum en dan hoop ik zo op goed nieuws voor jullie. Ik blijf duimen! Hou hoop meiden... voor de gene die bijna kunnen testen hopelijk een prachtig kerstcadeautje voor jullie! Knuffel voor jullie.