Start clomid 2016

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DeniCeD, 15 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wensmama

wensmama Lid

18 okt 2016
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Omg ik had een vage streep vanmorgen! Het is wel mijn NOD! Ik durf helemaal nog niet blij te zijn vanwege die helse pijnen. Dan kan het toch nooit goed gaan lijkt me?

Omg ben helemaal geschokt!

2. Bren89

Bren89 Actief lid

13 mei 2016
    115
    2
    18
    Oooh wensmama wat spannend!! Ik heb ook flinke steken gehad hoor de dag voor mijn NOD en weinig tot geen afscheiding en zwanger.. dus you never know!!!! Ik duim hard mee voor een hele positieve test!!

3. bloempje123456

bloempje123456 Actief lid

13 dec 2016
    136
    0
    16
    Wensmama, wat een goed nieuws!! Hopelijk gaat het helemaal goed komen!!

Bren89, ik zie dat jij Gonal hebt gebruikt. Was je meteen de eerste keer zwanger? Hoe is jou het spuiten bevallen? Had je bijwerkingen? Sorry, heel veel vragen, maar ik ga maandag met mijn gyn overleggen om ook over te stappen.

4. Bren89

Bren89 Actief lid

13 mei 2016
    115
    2
    18
    Haha geeft niet hoor Bloempje! Maar inderdaad eerste ronde spuiten met Gonal uiteindelijk met 75e een eitje en eerste keer ook meteen raak! Is mij dus erg goed bevallen en geen bijwerkingen gehad.. van de clomid had ik alleen maar bijwerkingen en geen effect wat een cyclus betreft, dus spuiten was voor mij een verademing.. ik was spuiten al gewend omdat ik lang groeihormoon heb gebruikt en gespoten dus spuiten was voor mij niet nieuw en is ook eigenlijk heel makkelijk.. ik denk dat als je het nog nooit gedaan hebt je ook redelijk snel went, al is ieder begin even lastig! Benieuwd of je over kan/mag op spuiten!

5. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Heej meiden!! Vanacht om 2:49 uur is onze kleine meid geboren!.. ze heeft de naam Sterre gekregen!, ze is 48cm en weegt 2990 gram..De bevalling begon met 39 weken spontaan!😃... als deze nacht goed gaat dan mogen we morgen als goed is naar huis!😃..

6. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Onze knappe meid Sterre

Bijgevoegde bestanden:

7. Bloem23

Bloem23 Actief lid

25 mrt 2016
    381
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Tinkertje gefeliciteerd met je dochter!! Wat een prachtig meisje.
    Hoe gaat het met jullie? Goede bevalling gehad ? Ohh ik begin het nu wel spannend te vinden. Tegelijk aan clomid begonnen en moet je nu 9 maanden later kijken😍!

Alvast voorzichtig gefeliciteerd wensmama. Vandaag weer getest? Ik had de dagen voor nod ook echt menstruatiepijn.. niet zo erg als jij beschrijft maar kan het me nog wel herinneren.

8. wensmama

wensmama Lid

18 okt 2016
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow! Mooie dame tinkertje! Van harte gefeliciteeeerd!

Bedankt meiden... Vandaag weer een vage test. Krampen en pijntjes wel veel minder. Durf nog niet echt blij te zijn eigenlijk.

9. MJ1984

MJ1984 Actief lid

17 mei 2016
    283
    1
    18
    NULL
    NULL
    @tinkertje: gefeliciteerd met jullie prachtige meisje 😍

10. DeniCeD

DeniCeD Actief lid

21 jan 2016
    230
    0
    16
    Boekhoudkundig Medewerker
    NULL
    Tinkertje wat fijn dat alles goed met jullie gaat! Van harte gefeliciteerd. Heb je een beetje een goede bevalling gehad en hoe voel je je nu?
    Bloem voor jou is het ook aftellen nu spannend hoor!

Voor de nieuwe zwangere dames van harte en voor de andere heel veel succes weer.
    Bij mij was de tweede ronde gonal ook raak, ik zelf had vanaf begin al een goed gevoel bij het prikken. Weet niet meer wie het vroeg.
    Ik had geen symptonen om en rond mijn nod. Pas bij 7 weken begon bij mij het spugen wat toen niet meer stopte😛

11. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Heej meiden! Dank jullie wel!!!.. de bevalling was heel heftig en moeilijk, mn weeen waren heel hevig maar ze deden niets met mn ontsluiting, bleef continu op 7cm hangen na uren en uren 😞, kreeg toen medicatie om de weeen sterker te laten worden, nou dat was een hel echt!. Na weer aantal uur hadden we eindelijk 10cm en mocht ik gaan persen!.. na 1,5 uur persen nog steeds niet het resultaat wat er dan had moeten zijn, ze zakte elke keer met dr hoofdje teruf.. uiteindelijk is ze met de vaccuum pomp gehaald en ben ik diep ingeknipt laatste stuk was echt echt heftig kwa pijn maarr ze is er!..

Nu bleek dat ze haar armpje vast had gezeten tijdens het uitdrijven😞 Nu gebruikt ze die niet!! Is niet gebroken fotos zijn gemaakt. Wordt fysio en neuroloog die gaan haar in de gaten houden en hopelijk genezen, was heftig, daar maken we ons wel echt zorgen om..

Verder doet sterre het super goed! Tis een kleintje 48cm en 2990 gram, zijn zo trots op dr!!

Ik ben nog erg moe, maar knap al wat op, veel last van die hectingen maar ook dat komt wel weer goed. We hopen vandaag naar huis te mogen, even afwachten..

Tijd gaat snel meiden! Nog df en jullie hebben je wondertje ook in de armen!!..

Voor de nieuwe zwangere onder ons, gefeliciteerd!!! Genieten nu!!!...

Voor de dames die nog niet zover zijn😞, heeel veel sterkte met de steijd!.. vreselijk man dat het zolang duurd!...

Denk veel aan jullie

Xx van ons

12. Bloem23

Bloem23 Actief lid

25 mrt 2016
    381
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Oh Tinkertje dat klinkt heftig! Hoop dat je wel fijne mensen om je heen had. Heb je geen pijnstilling gekregen ?
    Hopelijk komt het helemaal goed met haar armpje! Ga maar goed uitrusten en heerlijk genieten van je gezinnetje. X

13. Bren89

Bren89 Actief lid

13 mei 2016
    115
    2
    18
    Oooh Tinkertje, van harte gefeliciteerd!!!! 😍😍 wat een mooi meisje! Zo te lezen inderdaad een zware bevalling, maar zelfs dat is het waard om zo'n wonder te verwelkomen!!! Hopelijk komt het met haar armpje helemaal goed, begrijp wel dat jullie je daar zorgen over maken..

Geniet van de komende tijd!!!

14. MJ1984

MJ1984 Actief lid

17 mei 2016
    283
    1
    18
    NULL
    NULL
    Heel heftig tinkertje! Hopelijk herstellen jullie allebei goed en mogen jullie snel naar huis. Heerlijk genieten van jullie mooie meisje 😍

15. bloempje123456

13 dec 2016
    136
    0
    16
    Tinkertje, van harte gefeliciteerd! Wat een knapperd!

Dames bedankt voor t delen van jullie ervaringen met spuiten. Ik hoop dat ik de gyn er morgen van kan overtuigen om hiermee te starten.

Echt heel fijn om zulke positieve verhalen te lezen, dat geeft weer hoop! :)

16. Bren89

Bren89 Actief lid

13 mei 2016
    115
    2
    18
    Bloempje, hoe was het vandaag? Mag je over op spuiten?

En wensmama, al een duidelijkere test inmiddels?

17. wensmama

wensmama Lid

18 okt 2016
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik mag woensdag weer testen van mezelf. Dan hoor je het wel :). Durf pas blij te zijn als de echo van 28 dec goed lijkt te zijn.

Hoe gaat het met jou?

18. MJ1984

MJ1984 Actief lid

17 mei 2016
    283
    1
    18
    NULL
    NULL
    @bloempje: ben ook benieuwd hoe je verder mag gaan nu?

vanaf nu tot en met vrijdag is ergens mijn nod denk ik 🙈 Ik heb geen idee. Als ik mijn normale cyclus volg is het vrijdag maar als ik kijk wanneer mijn ovulatietest 2 dikke strepen gaf was dat nu 2 weken geleden en de ochtend erna. Ondertussen heb ik zoals gebruikelijk weer al een week elke dag wat bruinverlies. Afgelopen zaterdag en de zaterdag de week ervoor zelfs wat rood verlies gehad. Misschien ga ik morgenochtend testen maar ik verwacht er eigenlijk niet veel van gezien het feit dat ik gewoon weer het maandelijkse verlies heb. Als dat eens zou ophouden zou ik me misschien al wat beter voelen bij mijn kansen.

19. bloempje123456

13 dec 2016
    136
    0
    16
    Ik mag over op spuiten. De gynaecoloog wilde dit in eerste instantie liever niet, maar toen ik vertelde dat ik 3x een eisprong heb gehad in 8 maanden tijd en ik er echt geen vertrouwen meer in heb, mocht het gelukkig wel. Dus ik ben heel benieuwd!
    Ik verwacht ergens tussen wo-vrij mijn menstruatie en mag dan bellen voor een afspraak op cd 3. Hopelijk nog voor de kerst :)
    Vanmorgen voor de zekerheid ook nog maar een test gedaan, maar die was zoals verwacht negatief.

MJ en Wensmama, hopelijk voor jullie een mooie positieve test voor de kerst!

20. MJ1984

MJ1984 Actief lid

17 mei 2016
    283
    1
    18
    NULL
    NULL
    @bloempje: fijn dat er naar je geluisterd wordt, hopelijk kun je snel aan de gang

Hier nu weer licht rood verlies, kansen deze maand zijn vast weer verkeken. Baalmomentje :)

Deel Deze Pagina