Start clomid 2016

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DeniCeD, 15 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eilandmuts

eilandmuts Actief lid

27 aug 2016
    131
    13
    18
    NULL
    NULL
    MJ: Jij zegt sorry voor de details, ik zeg sorry voor mij walgelijke vraag :D Is dat wat je verloren hebt echt weefsel of meer een stolsel?
    Als ik ongesteld ben zorg ik altijd voor donkere kleding en lange shirts enz. omdat ik diezelfde angst heb. Dat rottige pco zorgt bij mij altijd voor hele heftige menstruaties.
    Echt prut dat ze niet mee gaan in je gevoel in dat je niet onderzocht word. Wanneer begin je weer met de volgende ronde?

LH testje was al weer lichter en ik heb geen drukpijn meer, dus ik heb m'n eisprong deze maand maar weer gehad. Het lange wachten kan weer beginnen. Gelukkig lekker vakantie, dan heb ik lekker veel afleiding!

2. MJ1984

MJ1984 Actief lid

17 mei 2016
    283
    1
    18
    NULL
    NULL
    @eilandmuts: ik heb het niet goed kunnen zien maar het leek een beetje op donkere kippenlever ouzo, dus ik denk wel echt een heel groot stolsel

Ja donkere kleding is beter idd, doe ik normaal ook maar toen niet aan gedacht. Heb ook al tampons en maandverband tegelijk dan.

Gisteren was het ineens al weer een heel stuk minder. Het lijkt wel of mijn lijf in korte tijd heel veel eruit gegooid heeft. Normaal heb ik het of meer dagen verdeeld wat zwaarder

Ik ben al weer beginnen met een nieuwe ronde clomid, vandaag cyclusdag 5.

Als ik deze ronde niet zwanger raak dan moet ik de volgende ronde weer gemonitord worden ivm de cyste. Dus dan ga ik dit wel bespreken. Heb hierna nog clomid voor 3 rondes en dan heb ik het een jaar gebruikt. Weet niet wat daarna zal volgen, heel hard duimen dat dat niet nodig is.

Succes met afwachten in deze gezellige dagen, fijn veel afleiding hebben

3. Bren89

Bren89 Actief lid

13 mei 2016
    115
    2
    18
    Dames, allen hele fijne feestdagen ondanks dat een aantal van ons nog in het vervelende traject zitten om zwanger te raken!

MJ, wat een vervelend verhaal ook... ik werd juist niet ongesteld en ook niet van de clomid, dus ik heb al jaren geen heftige menstruatie gehad en weet niet hoe het is.. maar snap wel dat je dit echt wil aankaarten! Volgens mij is een jaar clomid wel een beetje de max, toch? Wellicht is over gaan op spuiten voor jou ook fijner.. dan is er ook meer monitoring van wat er allemaa gebeurd.. het os ontxettend intensief, maar geeft ergens ook wat geruststelling!

4. wensmama

wensmama Lid

18 okt 2016
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijne feestdagen iedereen! Jullie zijn allemaal sterke, lieve dames! Wens jullie alle goeds en een mooie zwangerschap toe in 2017!

5. MJ1984

MJ1984 Actief lid

17 mei 2016
    283
    1
    18
    NULL
    NULL
    @bren: ja ze hebben gezegd max een jaar clomid en dan zit er nog een beetje rek in of ze de cycli voor de miskraam(2 of 3) wel of niet meetellen.

Heb het weer achter de rug gelukkig en we zitten nu op cyclusdag 8 dus we gaan weer aftellen naar het moment

Hoop dat jullie allemaal fijne feestdagen hebben gehad !

6. wensmama

wensmama Lid

18 okt 2016
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn echo leek goed vanmorgen! Nog geen hartslag, maar dat is normaal bij 5 weken. Begint vaak vanaf 6 weken. Dus ben wat geruster! Hoop zooo dat het goed blijft gaan. Dan is het toch een wonder hoor. Tweede ronde clomid nog maar en eisprong op dag 24!

7. MJ1984

MJ1984 Actief lid

17 mei 2016
    283
    1
    18
    NULL
    NULL
    Wat fijn wensmama, hopelijk bij de volgende echo een mooie hartslag. Hoe voel je je? Wanneer heb je weer een echo?

8. wensmama

wensmama Lid

18 okt 2016
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik voel echt helemaal niks! 0,0! Heel vreemd.. 11 januari al weer gelukkig. Hoe gaat het met jou?

9. MJ1984

MJ1984 Actief lid

17 mei 2016
    283
    1
    18
    NULL
    NULL
    Fijn dat je iig niet misselijk bent, al snap ik ook dat je je dan weer zorgen gaat maken als je niks voelt. Probeer dat niet te veel te doen en probeer te (gaan)genieten!

Met mij gaat het goed, dank je. Heb wel het gevoel dat ik steedsmeer last krijg van bijwerkingen van de clomid :( Voel me nu ook regelmatig wat misselijk en heb nu al 2 cycli op rij dat ik wel een keer s nachts heb moeten overgeven. Ook de hekserij wordt ik niet vrolijk van. Voel me daarover ook best schuldig naar mijn vriend en dochter toe. Mocht het deze ronde niet lukken dan krijg ik weer een cyclus monitoring. Dan ga ik deze dingen toch maar eens (opnieuw) bespreken. vraag me ook steeds meer af wat hierna zal volgen als het niet opnieuw lukt met clomid. Heb nu nog 3 strips liggen.

10. Bren89

Bren89 Actief lid

13 mei 2016
    115
    2
    18
    Oooh wensmama wat super!!! En wees gerust met dat niets voelen, want zoals gezegd voel ik ook niks, alleen wat moe geweest afgelopen weken!

Zaterdag ben ik 14 weken en vandaag voor het eerst het hartje gehoord, klonk allemaal goed! Geen verhoogde risico's uit de combinatietest.. inmiddels een extra echo gepland met 16 weken om te spieken wat het wordt, dus ik kijk nu weer even uit naar 17 januari!

11. wensmama

wensmama Lid

18 okt 2016
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mj: wat rot dat je zoveel last hebt vd bijwerkingen. Is dan bijna niet vol te houden als je steeds wordt teleurgesteld. Zal wel injecteren worden dan zeker? Zie je daar de voordelen op den duur niet van in? Zou ik wel hebben denk ik

@bren: oooh spannend! Heb je een voorgevoel? Hoe dichter op de eisprong bevrucht, hoe meer kans op een jongen toch? Of zijn dat onzin bakerpraatjes? Haha

12. eilandmuts

eilandmuts Actief lid

27 aug 2016
    131
    13
    18
    NULL
    NULL
    Wensmama, fijn dat je je eerste echo heb gehad en echt hebt kunnen zien dat er toch wat zit :)

MJ: Balen dat je zo'n last hebt van de bijwerkingen. Wel heel herkenbaar.

Bren: Bijzonder hè, die hartslag <3 Leuk zo'n echo om te kijken wat je krijgt! Wat denk je zelf?

Morgen moet ik even bloedprikken om m'n progesteronwaarde te laten bepalen. Nu heb ik positieve LH testjes gehad, dus ben er vrij zeker van dat ik een eisprong heb gehad. Ben ondanks dat wel benieuwd naar hoe hoog 't is.

En verder dus maar weer een kwestie van afwachten.....

13. MJ1984

MJ1984 Actief lid

17 mei 2016
    283
    1
    18
    NULL
    NULL
    Wat fijn bren en zo spannend om de geslachtsbepaling te hebben!

Lekker verder genieten meid!

14. MJ1984

MJ1984 Actief lid

17 mei 2016
    283
    1
    18
    NULL
    NULL
    @wensmama: ik heb echt geen idee wat er dan zal volgen. Volgende x maar eens naar informeren maar eerst heel hard duimen dat dat allemaal niet nodig zal zijn &#128584;

@eilandmuts: het moeilijke wachtbankje dus weer. Spannend meid, hopelijk iig een mooie progesteronwaarde

15. eilandmuts

eilandmuts Actief lid

27 aug 2016
    131
    13
    18
    NULL
    NULL
    Yes! Progesteron was 67. Dus dat klinkt in ieder geval goed (net als de afgelopen 11 keer :D proest....)

16. wensmama

wensmama Lid

18 okt 2016
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi... nou mooie waarde iig! Duim heeel hard voor je! Je hebt het verdiend met je engelengeduld!

17. MJ1984

MJ1984 Actief lid

17 mei 2016
    283
    1
    18
    NULL
    NULL
    @eilandmuts: Fijn meid! Spannend!

18. eilandmuts

eilandmuts Actief lid

27 aug 2016
    131
    13
    18
    NULL
    NULL
    Tomtietomtietom.... Wat duurt wachten toch lang..... Hoe gaat het met de rest??

19. MJ1984

MJ1984 Actief lid

17 mei 2016
    283
    1
    18
    NULL
    NULL
    @eilsndmuts: wachten is echt lastig! Moeilijke weken zijn het telkens weer

Hier gaat het goed, inmiddels weer in de vruchtbare periode, nu dag 14. Zojuist weer de eerste ovulatietest gedaan

Het begint hier een beetje rustig te worden lijkt het. Veel mooie zwangerschappen en zelfs baby's in 2016! Hopelijk voor de meiden met een kinderwens in 2017 ook een mooie zwangerschap en baby!

20. Fozzie108

Fozzie108 Lid

28 jun 2016
    65
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    Dongen
    Voor iedereen de beste wensen!

Gefeliciteerd voor de dames die zwanger zijn of waarbij hun mooie wondertje geboren is!

En voor de dames waarbij het helaas nog niet zo had mogen zijn.. Ontzettend veel succes toegewenst in het nieuwe jaar.
    Bij ons mocht het in 2016 ook niet zo mogen zijn.

Ben nu wel met elektoaccupuntuur begonnen en ik heb zo'n gevoel dat dit werkt. In ieder geval dat mijn lichaam meer in balans raakt om een kleine te mogen gaan dragen.

Deel Deze Pagina