Start clomid 2016

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DeniCeD, 15 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MJ1984

MJ1984 Actief lid

17 mei 2016
    283
    1
    18
    NULL
    NULL
    @fozzie: ik hoop voor je dat het bij jou gaat werken!

Wat is precies het doel van elektroaccupunctuur? Ken het niet in relatie tot de kinderwens

2. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    Voor de meiden die nog niet zwanger zijn. Ik wens jullie extra veel kracht, liefde en gezondheid toe. Ik hoop zo dat jullie binnenkort ook het nieuws delen een mooi kindje te dragen. Ik leef erg met jullie mee <3 en bewonder jullie enorm

3. Fozzie108

Fozzie108 Lid

28 jun 2016
    65
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    Dongen
    #1523 Fozzie108, 4 jan 2017
    Laatst bewerkt: 4 jan 2017
    het klinkt allemaal misschien een beetje zweverig, maar ik dacht zelf: baat het niet dan schaadt het niet.

Bij elektro accupunctuur meten ze de elektrische /energetische waarden van je organen. Hieraan kunnenze zien wat er niet goed in balans is. Zo heeft de milt bijvoorbeeld een rol bij het spelen van de innesteling. Als deze niet in balans is, is de kans kleiner dat je zwanger raakt.
    Zo waren bij mij mijn blaas en darmen niet in balans. Mijn lichaam geeft aan dat hij nog herstellende is van bijvoorbeeld een nierbekkenontsteking of blaasontsteking(wat bij mij erg vaak voor komt). Hij is in de overlevingmodus zo gezegd.
    Deze twee organen hebben niet echt invloed op een zwangerschap, maar ik ben dusdanig uit balans dat mijn lichaam geen energie over heeft om nieuw leven voort te brengen.
    Klinkt voor mij toch best logisch in de oren.
    Ik krijg nu dus homeopathische druppels om mijn waarden weer in balans te krijgen. De eerste maand is nu voorbij en morgen zal ik zien of de druppels geholpen hebben of ik nu meer in balans ben.

Het kost wel wat, maar vanuit de aanvullende zorgverzekering kan je het deels vergoed krijgen.

4. wensmama

wensmama Lid

18 okt 2016
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    @bren: en? Wat wordt het? :)

5. eilandmuts

eilandmuts Actief lid

27 aug 2016
    131
    13
    18
    NULL
    NULL
    Sinds van morgen aan 1 stuk door kramp, dus het kan nu niet lang meer duren :x Niet 1 maar 2 eieren gone to waste. Echt zo naar nu! Ik wou dat ik wist waar het aan lag, waarom ik het afgelopen jaar 14 eitjes heb kunnen produceren, maar er niks blijft plakken :x Tuurlijk, ik heb PCOS maar nu wel de natuurlijke kansen! En dan nog niets.... Dat voelt gewoon als dubbel pech (en dubbel oneerlijk!!)

Morgen maar nieuwe clomid halen, uitgangsecho op dag 3 plannen en weer door.... Maar ondertussen vind ik het nu dus Kwalitatief Uitermate Terleurstellend!

6. MJ1984

MJ1984 Actief lid

17 mei 2016
    283
    1
    18
    NULL
    NULL
    OW eilandmuts ik begrijp je reactie helemaal, dikke knuffel voor jou! Het is zo oneerlijk dat het niet lijkt te lukken. Moed bij elkaar schrapen en nieuwe kansen in 2017. Probeer moed te houden meid, en probeer kracht te halen uit het feit dat je wel mooie eitjes hebt

7. MJ1984

MJ1984 Actief lid

17 mei 2016
    283
    1
    18
    NULL
    NULL
    @fozzie: het klinkt inderdaad goed en als jij je er goed bij voelt is het prima toch! Hopelijk gaat het je helpen naar een mooie zwangerschap

8. Bren89

Bren89 Actief lid

13 mei 2016
    115
    2
    18
    Fozzie, inderdaad blijven doen als je je er goed bij voelt!
    En eilandmuts, wat balen weer! Maar op een keer is het raak, daar geloof ik in!

Wensmama; ik weet op 17 januari wat het wordt.. heel noeuwgierig maar nog even wachten. Ben komende zaterdag 15 weken. Hoe is het bij jou?

9. eilandmuts

eilandmuts Actief lid

27 aug 2016
    131
    13
    18
    NULL
    NULL
    Morgen maar beginnen met mijn laatste ronde clomid. Echt de allerlaatste. Net even nagekeken: 21 september 2015 nam ik mijn eerste clomid en 12 januari mijn laatste. Bizar gewoon dat ik dat spul al zo lang slik. Ik heb totaal geen vertrouwen in deze laatste ronde. Heb me ook voorgenomen om dit als een verloren ronde te beschouwen en me wat meer te focussen op m'n eten en bewegen.

Door al die stress de laatste maanden ben ik toch weer wat aangekomen, wat ik eigenlijk ook heel naar vind. Dan in februari de kijkoperatie en van 't voorjaar dan maar weer verder.

Dit laatste klinkt misschien best positief, maar ik vind het eigenlijk zo vreselijk; dit eeuwige wachten. Dat eeuwige wachten wat al begint in de wachtkamer bij de gyn voor een FM (want het loopt toch altijd gigantisch uit!) het wachten in die vreselijke wachtweken, nu dus wachten op de volgende stap en het wachten op een zwangerschap. Een kindje. Of misschien wel helemaal niet. Dat eeuwige wachten, afwachten. Ik word er gek van, ziek van, boos van, verdrietig van, moedeloos van.

Zo, dat wilde ik even delen met jullie...

10. bloempje123456

bloempje123456 Actief lid

13 dec 2016
    136
    0
    16
    Ik heb hier al even niet neer meegeschreven omdat ik afgelopen maand gestopt ben met de clomid en gestart met Puregon. Tot nu toe hebben we de juiste dosering nog niet gevonden, maar ik voel me er wel goed bij en ben nog steeds blij met mijn keuze om over te stappen.

@ Eilandmuts ik snap je frustratie. Krijg je nu de LEO operatie? En ga je daarna weer verder met Clomid?

@ Sher en wensmama, hoe gaat het met jullie? Hebben jullie al een echo gehad?

@Fozzie, jij bent ook aan het spuiten zie ik? Hoe bevalt het bij jou? Heb je er al een goede reactie op gehad?

11. MJ1984

MJ1984 Actief lid

17 mei 2016
    283
    1
    18
    NULL
    NULL
    @eilandmuts: probeer hoop te houden. Ik ben in mijn laatste ronde clomid zwanger geraakt van mijn dochter, ook op het moment dat ik alle vertrouwen was verloren en niet wist hoe het verder moest. Ik rekende er toen niet meer op en juist toen is het gelukt. Ik hoop voor jou dat je voor je laatste clomid ronde toch weer wat hoop bij elkaar kunt sprokkelen. Hou vol meid!

Ik kom zelf ook aan van de clomid. Erg vervelend inderdaad. We kunnen weinig anders doen als het voor lief nemen. Want we hebben tenslotte zo veel over voor een lief wondertje &#10084;&#65039;

Waar heb je de kijkoperatie voor nodig als ik vragen mag?

12. eilandmuts

eilandmuts Actief lid

27 aug 2016
    131
    13
    18
    NULL
    NULL
    MJ, bedankt voor je lieve woorden!

Kijkoperatie is om uit te sluiten dat er niks meer aan de hand is. Gyn zei dat er aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid niks uit gaat komen, maar wil toch de operatie doen voordat ik mag gaan spuiten....

13. Fozzie108

Fozzie108 Lid

28 jun 2016
    65
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    Dongen
    @BLoempje: het spuiten bevalt eigenlijk wel goed. Het is en blijft een vervelend iets om jezelf te moeten prikken.. de eerste 2 rondes had ik 1 mooi eitje en nu de derde ronde heb ik 2 eitjes.. zit nu weer op het wachtbankje. Ik reageer trouwens wel weer elke ronde anders op de gonal f.

@ eilandmuts: dit allemaal te moeten ondergaan is ontzettend zwaar en emotioneel.. Ik hoop voor jou dat de laatste ronde clomid jullie een zwangerschap geeft..ik maak ook al meer dan een jaar goede eitjes aan en mijn vaarmoederslijmvlies is dik genoeg om een eitje in te kunnen laten nestelen. Helaas tot nu toe bij mij ook nog niks gebeurd..

14. MJ1984

MJ1984 Actief lid

17 mei 2016
    283
    1
    18
    NULL
    NULL
    @eilandmuts: hopelijk vinden ze idd niets. Wel fijn dat ze goed onderzoek doen!

@fozzie: fijn dat je mooie eitjes krijgt van het spuiten. Hopelijk snel een mooie zwangerschap!

Hier ga ik ook weer de loodzware wachtweken in. Onduidelijk wanneer mijn ovulatie is geweest, ik denk zaterdag of gisteren. Later als verwacht. mijn ovulatietesten waren op dus kon niet langer doortesten. We gaan het zien

15. Bloem23

Bloem23 Actief lid

25 mrt 2016
    381
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    #1535 Bloem23, 9 jan 2017
    Laatst bewerkt: 9 jan 2017
    Meiden ik heb de laatste tijd niet veel meer meegeschreven en er zijn inmiddels veel nieuwe meiden bij gekomen maar wil jullie toch even laten weten dat ik zaterdag bevallen ben van ons prachtige zoontje, hij is helaas stil geboren, tijdens de bevalling is hij overleden.

16. bloempje123456

bloempje123456 Actief lid

13 dec 2016
    136
    0
    16
    Bloem, wat verschrikkelijk.. Gecondoleerd en heel veel sterkte.. Xx

17. MJ1984

MJ1984 Actief lid

17 mei 2016
    283
    1
    18
    NULL
    NULL
    @bloem: gecondoleerd. Wat erg, het is moeilijk hiervoor de juiste woorden te vinden. Heel veel sterkte en kracht voor jullie samen! &#10084;

18. wensmama

wensmama Lid

18 okt 2016
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat vreselijk... ben er stil van. Gecondoleerd en veel sterkte

19. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Sjezus mina BLOEM!!! Wat erg!!! Gecondoleerd lieverd!!!... wat vreselijk heftig!! Ik zit hier gewoon te huilen joh!!.. meis wat leef ik met jullie mee !!!

Heel heel heeel erg veel sterkte in deze vreselijke tijd!!... wij denken aan je!!

Liefsss xx

20. eilandmuts

eilandmuts Actief lid

27 aug 2016
    131
    13
    18
    NULL
    NULL
    Oh Bloem. Ik heb er geen woorden voor. Wat vreselijk voor jullie allemaal! Heel erg veel sterkte. xxx

Deel Deze Pagina