Start clomid 2016

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DeniCeD, 15 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fozzie108

Fozzie108 Lid

28 jun 2016
    65
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    Dongen
    Wat vreselijk Bloem!! Gecondoleerd voor jullie allemaal.. Ontzettend veel sterkte toegewenst in deze moeilijke tijd. <3

2. Bloem23

Bloem23 Actief lid

25 mrt 2016
    381
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de lieve berichtjes meiden!

3. Nouk2016

Nouk2016 Lid

21 jul 2016
    89
    0
    6
    NULL
    NULL
    Bloem, jeetje sprakeloos.. heel veel sterkte!! &#9734;

4. Bren89

Bren89 Actief lid

13 mei 2016
    115
    2
    18
    Woooow Bloem!!! Dat nieuws slaat in als een bom.... gecondoleerd!!! Is er een oorzaak van de stille geboorte, of is dat niet te achterhalen?

Pfff.. vind het echt heel heftig nieuws en het raakt me ontzettend.. Zegt maar weer dat het leven zo'n ongrijpbaar iets is met zulke oneerlijke gebeurtenissen die bijna niet te verwerken zijn.. ik hoop dat jullie de tijd nemen en krijgen van de omegeving om hier op jullie manier mee om te gaan!

5. Mailey

Mailey Actief lid

7 feb 2015
    188
    41
    28
    NULL
    NULL
    Oh bloem wat erg heb er geen woorden voor....
    Gecondoleerd en heel veel sterkte! !

6. Bloem23

Bloem23 Actief lid

25 mrt 2016
    381
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dankjulliewel!

De oorzaak is nog niet bekend tijdens de weeën werd de hartslag om het uur gecontroleerd om 2uur was er een goede hartslag en om 3uur was die helaas weg. De artsen hebben geen idee en omdat de zwangerschap goed verliep hij liep juist 2 weken voor op schema en ook begin bevalling was goed. Heb onderzoeken laten doen en krijgen binnen 6 weken alle uitslagen. Het is zo onwerkelijk.. Onze wens was eindelijk uitgekomen maar helaas. De bevalling heeft nog 24 uur geduurd, wat erg heftig was.
    Gisteren was de begravenis, wel mooi zoals we wilde maar het is moeilijk om zo snel zulke keuzes te moeten maken.
    ik ben benieuwd hoe het nu zit met een mogelijke volgende zwagerschap en of Ik dan weer met clomid zal moeten starten...

Hoop voor jullie op gezonde kindjes in 2017&#9825;!

7. MJ1984

MJ1984 Actief lid

17 mei 2016
    283
    1
    18
    NULL
    NULL
    Heel heftig bloem! Ik wens jullie alle kracht toe!

8. eilandmuts

eilandmuts Actief lid

27 aug 2016
    131
    13
    18
    NULL
    NULL
    Bloem, ik moet steeds maar aan je denken. Vind het vreselijk voor je. Qua weer clomid e.d.: je lichaam kan heel anders reageren na een zwangerschap, dus eerst maar afwachten wat het gaat doen denk ik.
    Dikke knuffel en heel veel sterkte met jullie verlies!!!

Vanmorgen de laatste clomid (ooit) genomen. Als het deze maand niet raak is, dan ga ik door met spuiten. Op 1 of andere manier voel ik me wat feestelijk ofzo. Het clomidtijdperk met al z'n bijwerkingen afsluiten :D Heb deze maand weer erge last van bijwerkingen, misschien doordat ik na meer dan een half jaar gestopt ben met acupunctuur en chineze kruiden. 's Nachts droom ik ontzettend veel, zweetaanvallen, gejaagdheid, opgefokt en laten we zeggen dat dat niet zo'n goeie combinatie was met de vergadering gisteren op het werk ;)

9. MJ1984

MJ1984 Actief lid

17 mei 2016
    283
    1
    18
    NULL
    NULL
    @bloem: hier na twee zwangerschappen nog steeds aan de clomid

Voordat ik zwanger werd van mijn dochter heb ik een jaar lang clomid geslikt. nu we hopen op een tweede wondertje ben ik ook al weer een tijdje aan de clomid. In 3 rondes zwanger, helaas een miskraam. Er na vrij snel weer begonnen en nu al weer 6 rondes verder. Nog clomid voor 3 cycli.

Wat een gek idee eilandmuts, mocht het niet lukken deze ronde dan gaat het spuiten je hopelijk helpen naar een mooi wondertje! Hopelijk met veel minder bijwerkingen ook

10. bloempje123456

bloempje123456 Actief lid

13 dec 2016
    136
    0
    16
    @eilandmuts, hopelijk brengt je deze ronde wat moois! Mocht je toch uiteindelijk gaan spuiten, ik ben nu met mijn eerste ronde bezig en vind t echt 100% meevallen. Ik heb geen bijwerkingen meer, zoals jij die ook hebt met de clomid en ben absuluut geen held met naalden,maar dit is echt een eitje. Dit even ter info om je een hart onder de riem te steken... maar hopelijk is het niet nodig en word je deze ronde zwanger!!

@ bloem, nogmaals heel veel sterkte de komende tijd. Dat kunnen jullie niet genoeg gebruiken denk ik.. &#127808;

11. DeniCeD

DeniCeD Actief lid

21 jan 2016
    230
    0
    16
    Boekhoudkundig Medewerker
    NULL
    Bloem ik lees net jou bericht.
    Brok in me keel, woorden schieten tekort.
    Ik wil jou en je man alle sterkte toewensen in deze verschrikkelijke tijd.

12. eilandmuts

eilandmuts Actief lid

27 aug 2016
    131
    13
    18
    NULL
    NULL
    Bloempje123456: Dank je wel :) Ik zie ook niet echt zo zeer op tegen het spuiten zelf, maar vind het meer vervelend dat ik, na zo'n lange tijd van clomid én eisprongen toch moet gaan spuiten....

MJ: Hoe is het met je. Deze ronde geen tussentijdse afscheiding?

13. Salie

Salie Actief lid

16 jun 2016
    268
    40
    28
    Vrouw
    Hoi dames,

Sorry dat ik zomaar inbreek, maar ik zag dat dit topic over clomid gaat, en had hierover even een vraagje.

Ik zit nu in mijn laatste iui-poging, ik heb van mezelf wel een goede eisprong, maar ik mocht clomid proberen om kans te maken op twee eitjes. Bij meer dan 2 eitjes gaat de iui niet door. Nu heb ik in een eerdere cyclus al eens clomid 50mg geprobeerd van cyclusdag 3 t/m 7. Hiermee had ik 4 grote eitjes, dus de iui ging niet door. De aantal pogingen daarna heb ik weer zonder hormonen geprobeerd en allemaal mislukt. Nu wilde ik deze laatste poging proberen met 25mg clomid op dag 3, dag 5 en dag 7. Denken jullie dat ik hierdoor minder eitjes zal hebben? Of betekent minder hormonen dat de eitjes langzamer zullen groeien? Dus bijvoorbeeld wel 4 eitjes, maar dat ze veel minder snel groeien als de vorige keer?

Ik ben nog een leek op dit gebied, maar ik hoopte alles te kunnen halen uit deze laatste poging, en ik hoop zo dat minder hormonen ook minder eitjes betekent! Ik hoop op twee eitjes zodat de inseminatie doorgaat

14. MJ1984

MJ1984 Actief lid

17 mei 2016
    283
    1
    18
    NULL
    NULL
    @eilandmuts: na de eisprong weer een aantal dagen hele lichte bruine afscheiding. Donderdagavond een klein beetje rood. Nu weer heel licht bruin. Dus we gaan het zien. Schat dat mijn nod over 6 dgn is. Te spannend weer

15. eilandmuts

eilandmuts Actief lid

27 aug 2016
    131
    13
    18
    NULL
    NULL
    MJ, die laatste rotweek :x Succes bij het zoeken en vinden van afleiding!

Salie, op dat vlak heb ik geen ervaring. Sorry.

16. MJ1984

MJ1984 Actief lid

17 mei 2016
    283
    1
    18
    NULL
    NULL
    Dank je eilandmuts! Hoe gaat het met jou?

17. eilandmuts

eilandmuts Actief lid

27 aug 2016
    131
    13
    18
    NULL
    NULL
    't gaat... Ik heb het idee dat ik kan merken dat ik gestopt ben met acupunctuur en chineze kruiden; veel meer last van negatieve gedachten. Verder morgen FM en daar ben ik zenuwachtig voor. Ik verwacht er niks van, maar hoop er natuurlijk veel op...

18. MJ1984

MJ1984 Actief lid

17 mei 2016
    283
    1
    18
    NULL
    NULL
    He bah wat vervelend eilandmuts. Hopelijk ga je mooie echo's krijgen waar je nog een beetje positiviteit uit kan halen. Weke cyclusdag zit je nu?

19. Fozzie108

Fozzie108 Lid

28 jun 2016
    65
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    Dongen
    Hoi Salie,

Hormonen stimuleren de aanmaak van eitjes. Minder hormoon betekend dus ook minder stimulering voor het aanmaken van eitjes. Misschien dat de 25mg clomid voor jou beter werkzaam is, omdat je zelf in ieder geval al 1 eitje aanmaakt. Ik hoop voor je dat het goed gaat komen!

Eilandmuts ook voor jou ga ik hard duimen dat alles goed is!

MJ ik zit met hetzelfde probleem.. 9 dagen na mijn eisprong(3 jan) heb ik in de avond een bloeding gehad (bruin/rood gemend) en op dag 12(gisteren) bruin. Maar nu weer helemaal niks.. Zou het anders kunnen zijn omdat ik twee eitjes had? Je hoopt toch elke keer weer dat er iets goed zit..

20. eilandmuts

eilandmuts Actief lid

27 aug 2016
    131
    13
    18
    NULL
    NULL
    Thanx voor jullie positieve vibes! Het heeft geholpen: 12,5 en 13 mm. Blijkt maar weer: Nooit krijg je wat je verwacht....

Deel Deze Pagina