Mooie eitjes eilandmuts! Spannend! Hopelijk groeien ze mooi door! @fozzie: ik heb eigenlijk de laatste menstruaties vanaf een dag of 3 na de eisprong tot aan de menstruatie wel verlies gehad. Beginnend met bruin tot op het laatste naar rood. Heb jij het ook iedere maand? Ik baal er gruwelijk van maar je kunt er niks aan in, dat is het rotte. Tot nu toe kunnen ze het ook niet verklaren helaas. Hoop dus maar dat er idd niks mis is.
@MJ Normaal gesproken heb ik dat dus niet.. Ik heb het 1 keer eerder gehad met de clomid, maar normaal gesproken verlies ik als ik ongesteld wordt 2 dagen voor NOD bruin. Helaas vannacht dus ook ongesteld geworden.. Twee mooie eitjes heeft ook zijn vruchten niet afgeworpen
@fozzie: wat balen meid! Hier sinds gisteren ook weer wat rood bloedverlies dus de hoop is hier ook weer vervlogen
Ah Fozzie wat ontzettend rot (gebruik zelf andere woorden, maar weet niet hoe gevoelig jullie zijn ) 2 eitjes; ik heb dan altijd extra hoop ofzo; dubbele kansen. Dubbele teleurstelling altijd bij mij. Dikke knuffel voor jou!!! En MJ, voor jou ook een dikke knuffel!!! Inderdaad, zitten we in ieder geval weer een maandje aan elkaar vast. Hoe vervelend het ook is dat we samen in dit topic 'moeten' zitten, ik ben toch blij dat jullie er zijn!
Thanx meiden, ik ben ook heel blij hier mijn 'ei kwijt te kunnen. Wel jammer dat het aantal deelnemers zo terugloopt, er lijken weinig nieuwe meiden hun weg te vinden naar dit topic maar gelukkig zijn er veel mooie nieuwe zwangerschappen ontstaan. Zodra mijn menstruatie echt is doorgekomen moet ik weer een ronde voor echo's komen. Ga dan maar gelijk bespreken hoe het vervolgtraject eruit ziet. Heb nu nog clomid voor 3 cycli en dan is het jaar (12 rondes) voorbij. Weet niet wat hierop zal volgen. Als het spuiten wordt wil ik misschien al eerder over vanwege de huidige bijwerkingen. Ik zal het eens bespreken
Klopt inderdaad eilandmuts.. Had ook meer hoop nu.. Ik weet wel dat het percentage om te slagen niet dubbel is.. maar het is wel een paar procent hoger kans van slagen. En wat mij betreft had je best andere woorden mogen gebruiken hoor! Ik hou me ook wat dat betreft in Het sowieso heel erg fijn dat we inderdaad hier alles kwijt kunnen! Ik kan ook heel veel bij mijn man en vriendin kwijt, maar zij zullen toch niet alles begrijpen, terwijl wij in hetzelfde schuitje zitten. Hierdoor begrijpen wij elkaar toch meer ^^ MJ ik mocht ook over vanwege mijn bijwerkingen! Het is per arts verschillend, maar misschien wel een hele goede reden voor jou en ook daar moeten ze naar luisteren. Ik ga volgende week een donderdag ook bespreken hoe nu verder. Ik had voor 4 maanden Gonal F voorgeschreven gekregen en ik begin nu dus aan de vierde maand.. Eigenlijk weet ik niet echt zeker of ik over durf naar de volgende stap (IUI) Ik ben zo bang dat dat ook niet lukt en dat alleen IVF nog maar over is
Hoi meiden, heel veel succes weer komende ronde!! Blijft elke keer balen als het nier zo is, maar ik duim nog steeds voor jullie! Wij hebben gisteren even gespiekt, and It's a girl!!! Helemaal happy 😍😁💗
Oh wat leuk! En klopte dat met de theorie hoe dichter op de eisprong geklust, hoe minder kans op een meisje? Of heb je geen idee? Wij vanmorgen ook een echo gehad. Alles ziet er goed uit. Vandaag 9 weken zwanger. Dames die er middenin zitten, veel kracht en succes toegewenst. Lees en leef nog steeds met jullie mee!
Bren: Wat leuk! Een meisje. Meisjes zijn leuk Vanmorgen weer naar het ziekenhuis. Eitjes zijn totaal niks gegroeid in 2 dagen Dat was totaal niet wat ik verwacht had. Je hebt toch onbewust bepaalde verwachtingen ofzo. 12,5 + 13 mm; ik had verwacht dat ze wel door zouden groeien, want dat deden ze het hele afgelopen jaar steeds wel als ze éénmaal zo groot waren... Vrijdag weer terug voor nog een meting. Ik weet niet hoe ik het voor elkaar moet krijgen om zonder verwachtingen steeds weer naar het ziekenhuis te gaan. Ik wou dat ik makkelijker kon schakelen, maar de rek is er gewoon uit bij mij. Ik vind het zo vervelend die achtbaan van emoties. Als je verwacht dat het niet meer gebeurd, dan gebeurd er wel wat en als het er op lijkt dat er wel wat gebeurd, dan gebeurd er toch weer niks. Op die manier raak ik steeds weer emotioneel uit balans als ik in het ziekenhuis ben. Nou, dat dus. Ik voel me echt prut nu. Moet mezelf maar weer bij elkaar rapen en weer doorgaan, maar ik heb er zo geen zin meer in. Wanneer hebben wij nu eens geluk? Wanneer gaat het bij ons nou eens een keer meezitten?
@wensmama: fijn meid! Lekker proberen te genieten ! @bren: wat leuk! Heerlijk van genieten en het shoppen kan los
@eilandmuts: wat een harde tegenvaller, knuf meid! Het is gewoon zo lastig, ik herken je verhaal en gevoelens. Je slaat je er doorheen, je kan dat! Hopelijk toch wat wonderbaarlijke groei op de volgende echo
@ eilandmuts.. Ik heb dat ook een keer gehad.. En toen op na de derde echo die ik kreeg schrok de arts zich kapot om de groeispurt die ze hadden gemaakt! Hou nog een beetje hoop meissie, hoe moeilijk het ook is
Fozzie, je had een soort van gelijk! De 2 follikeltjes die ze maandag en woensdag zagen waren niet gegroeid. Echter, aan de rand van mijn eierstok zag ze nu ineens een grote follikel. O, zei ze, die heb ik eerder over het hoofd gezien denk ik. Zo gemakkelijk; even over het hoofd gezien. Ik had mijn assertieve pak aangetrokken en stond 3 kwartier later buiten met een pregnylspuit in m'n buik en het advies om romantisch te zijn... Het kan dus inderdaad verkeren, maar wat raar dit!
Thanks lieverdjes! En dan de volgende vraag hè, hoe gaat mijn lichaam op de pregnyl reageren. Springt m'n ei snel of juist heel laat? Doordat ik zo overdonderd was, heb ik niet echt goed doorgevraagd hoe het precies werkt e.d. De gyn zei dat je na ongeveer 2 dagen je eisprong zou hebben. Nu hebben we vrijdagavond en zaterdagavond romantisch gedaan. Gisteravond niet nóg een keer, daar kon ik me gewoon niet tot zetten. Als ik zo vaak moet seksen, dan kan ik me gewoon niet ontspannen, gaan er verschillende dingen 'kapot' bij mij (lichamelijk en geestelijk) en manlief heeft ook moeite als het zo'n verplichting is. Nou, we hebben ons best gedaan, hopelijk is dat genoeg geweest, zat er voldoende 'voorraad' zeg maar... Vrijdag nog even bloedprikken en dan kan het grote afwachten weer beginnen. Genoeg over mij nu. Ladies, hoe gaat het bij jullie?
Vreemd he! een vrouwenlichaam Ik ben reuze blij voor je dat je toch een eitje had! ik hoop dat jullie het goed naar jullie zin hebben gehad! Meestal springt een eitje zo rond de 36 uur na het zetten van de pregnyl. Dat is in ieder geval wat de Gyn tegen mij zegt. Ik begrijp mijn lichaam momenteel ook niet zo heel goed.. Ik ben net van mijn ongesteldheid af, maar heb nog steeds veel krampen in mijn buik. Echt zo'n: ik word ongesteld gevoel. Ben afgelopen donderdag weer begonnen met prikken. Normaal gesproken krijg ik dan pas weer buikpijn als ik een eitje krijg. Ik zou het heel vreemd vinden als dit nu al het geval is..