Start clomid 2016

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DeniCeD, 15 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nouk2016

Nouk2016 Lid

21 jul 2016
    89
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hi dames,

Lange tijd niet echt op het forum gezeten. Straks rustig even alles doorlezen.

@Bren gefeliciteerd, leuk een meisje!! Al flink aan het shoppen gegaan?

Ik heb ondertussen weer mislukte poging met Clomid 150 gehad dus ben gisterenavond voor de eerste keer met Gonal-F 50 begonnen. Wel spannend hoor jezelf spuiten.. Maar merkt er bijna niets van gelukkig.

Hoe zit het met jullie qua bijwerkingen? Moet ik me zorgen gaan maken dat die erg vervelend worden of viel/valt het bij jullie wel mee??

@Eilandmuts, gelukkig heeft er een doorgezet, succes met afwachten!!

2. MJ1984

MJ1984 Actief lid

17 mei 2016
    283
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hier zitten we weer op dag 2 van de cyclus. Morgen weer starten met clomid en woensdag eerste echo.

3. eilandmuts

eilandmuts Actief lid

27 aug 2016
    131
    13
    18
    NULL
    NULL
    En toch fijn dat je nu weer voor echo's mag!

Ik kan maar moeilijk omgaan met de onzekerheden/onduidelijkheden die pregnyl met zich meebrengt. Ik heb allerlei vage klachten en vraag me af of dit bijwerkingen zijn, of dat 't wat anders is. Zo vind ik het bijvoorbeeld niet normaal dat ik nóg steeds bruinverlies heb. Dat had ik de dag voor de pregnyl al en nu 6 dagen later nog steeds. En het is weer iets nieuws; dus springt mijn ei wel echt? Af en toe heb ik zulke steken rechtsonder waar mijn ei zou moeten hebben gezeten, dat ik denk het is geen ei maar een cyste en hij zit er nog steeds... Anyway, zo veel om (niet) over na te denken, maar dat lukt me maar moeilijk. Vrijdag bloedprikken, dan zal ik het weten. Als 't bruinverlies door blijft gaan toch maar even checken bij de poli. Al zullen ze wel zeggen dat het volkomen normaal is om bruinverlies rond de eisprong te hebben. Dat zal wel, maar dat was het niet voor mij....

Fijne dag dames!

4. eilandmuts

eilandmuts Actief lid

27 aug 2016
    131
    13
    18
    NULL
    NULL
    Nou, dat was weer verrassend.... Ik moest langs komen voor een echo. D'r zit nog 'iets' van 28 mm. Misschien een cyste, misschien een ei, ze weten het niet. Vrijdag dus bloedprikken, het advies om ondertussen nog 'aan de gang' te gaan. Het kan ook nooit normaal hierzo.

5. MJ1984

MJ1984 Actief lid

17 mei 2016
    283
    1
    18
    NULL
    NULL
    Wat apart eilandmuts. Hopelijk geen cyste maar een eitje waar je nog mooi voor aan de gang kunt. Dat bruinverlies is inderdaad erg vervelend. Wat zou het fijn zijn als alles gewoon 'normaal' kon verlopen.

Ik ben benieuwd morgen met de eerste echo. Ik hoop dat mijn cyste niet is gegroeid. We gaan het zien.

6. Fozzie108

Fozzie108 Lid

28 jun 2016
    65
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    Dongen
    Ik hoop voor je dat het een eitjes is Eilandmuts.

En MJ? Hoe is je echo gegaan?

Ik moet morgen weer terug voor de eerste controle deze cyclus. Ik hoop dat er wat groeit.. Dan is die buikpijn toch nog ergens goed voor.

Nouk: ik heb met het spuiten niet zo heel veel bijwerkingen. Ik merk wel dat ik deze cyclus veel last heb van hoofdpijn en buikpijn. De bijwerkingen van Clomid waren bij mij tien keer zo erg.

7. eilandmuts

eilandmuts Actief lid

27 aug 2016
    131
    13
    18
    NULL
    NULL
    Hoe was het in 't ziekenhuis vandaag MJ?
    Fozzie succes morgen!

8. MJ1984

MJ1984 Actief lid

17 mei 2016
    283
    1
    18
    NULL
    NULL
    Bedankt voor het vragen meiden. De cyste is iets kleiner geworden. Gelukkig niet verder gegroeid dus daar ben ik wel blij mee.

We zitten nog vroeg in de cyclus dus verder veel kleine eitjes te zien, 1 van 8 mm.

Volgende week donderdag terug voor een echo op dag 12.

Ik heb gevraagd hoe het straks verder gaat, ook vanwege het bloedverlies en de heftige menstruaties. En of ik niet al eerder op spuiten over moet.
    Het was een verpleegkundige dus die moest het allemaal gaan bespreken met de arts. Ik ben nu op de agenda gezet voor bespreking door het team. Over 3 weken heb ik een afspraak met mijn arts voor het verdere behandelbeleid. Ik ben benieuwd. En ondertussen maar hard duimen voor een mooie nieuwe zwangerschap voor ons allemaal 🙈😊

9. MJ1984

MJ1984 Actief lid

17 mei 2016
    283
    1
    18
    NULL
    NULL
    Heel veel succes morgen fozzie. Spannend weer.

Eilandmuts succes met het O zo lastige en moeilijke wachtbankje

10. eilandmuts

eilandmuts Actief lid

27 aug 2016
    131
    13
    18
    NULL
    NULL
    Thanx MJ. Eigenlijk denk ik dat mijn wachtweken pas vandaag begonnen zijn. Ik heb geen pijn, druk en steken meer, zoals gisteren. Ik voel niks meer zitten. Ik wil wedden dat het gewoon m'n ei was en dat m'n lijf helemaal niet gereageerd heeft op de pregnyl :$.

Fijn dat de cyste niet groter geworden is. 8 mm: hup eitje hup!

11. Fozzie108

Fozzie108 Lid

28 jun 2016
    65
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    Dongen
    Fijn MJ, dat hij niet gegroeid is.

Mijn ei was nu 10mm.. hoop ook dat deze nog goed gaat groeien. Maandag weer terug voor een nieuwe echo. Ze hadden geen tijd voor een gesprek over mijn klachten, dus maandag maar weer een poging doen tot een gesprek daarover..

Wel vreemd dat ik de vorige cyclus twee eitjes had (was wel een dag later)

12. MJ1984

MJ1984 Actief lid

17 mei 2016
    283
    1
    18
    NULL
    NULL
    @fozzie: hopelijk groeit hij mooi door. En misschien neemt een andere nog een spurt of hebben ze die niet gezien? 1 is iig een kans toch!

13. eilandmuts

eilandmuts Actief lid

27 aug 2016
    131
    13
    18
    NULL
    NULL
    Fozzie: 1 of 2 kan verschillen per cyclus toch? Ik had regelmatig 2, maar ook wel 1 ei. Volgende echo maar weer afwachten. En het geen tijd hebben; hier hebben ze tijdens een meting ook liever niet te veel andere vragen.

Net gebeld voor de uitslag van mijn progestron: 4,5 dat is dus niet heel hoog. Maar ik ga ervan uit dat ik woensdag mijn eisprong heb gehad (toen was de druk en de pijn ineens weg, dinsdag zat er nog 'iets' van 28 mm, waarschijnlijk toch m'n ei geweest) Volgende week dinsdag weer een echo. Ik moest dan maar overleggen of ik nog een keer moest prikken, maar daar ga ik wel vanuit.

14. Nouk2016

Nouk2016 Lid

21 jul 2016
    89
    0
    6
    NULL
    NULL
    Afgelopen zondag ben ik begonnen met spuiten Gonal50. Gisteravond had ik een heeel klein beetje bloedverlies. Nu zojuist een stuk meer alsof ik ongesteld ga worden, maar dat kan helemaal niet..

Heeft iemand van jullie dit ervaren of weet iemand wat het kan betekenen? Heb maandagochtend pas mn eerste echo bij de arts.

15. eilandmuts

eilandmuts Actief lid

27 aug 2016
    131
    13
    18
    NULL
    NULL
    Fozzie: succes vandaag met de echo!

Ik moet vanmiddag even bloed laten prikken. Progesteronwaarde weer laten bepalen. Vrijdag was hij 4,5 was ook nog wat te vroeg denk ik. Of misschien heb ik wel helemaal geen eisprong gehad. Ik had dinsdag bij de echo gevraagd of een lh test nog zin had (28mm) De gyn zei van niet, omdat dit door de pregnyl helemaal verstoord kon zijn. Met mijn suffe hoofd toch gedaan en negatief. Maar een paar uur hierna was de druk en de pijn wel weg. Nu vraag ik me af of je toch je ei kunt hebben zónder positieve test vlak daarvoor. Kortom, ik zit mezelf al weer helemaal gek te maken :(

Fijne dag vandaag ladies!

16. Fozzie108

Fozzie108 Lid

28 jun 2016
    65
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    Dongen
    Eilandmuts dankjewel! Ik ben benieuwd wat er vanmiddag uitkomt.
    Ik zou ook een lh test hebben gedaan.. Ben wat dat precies hetzelfde. Maar die test kan inderdaad compleet fout zijn ivm de Pregnyl. Dus probeer die test los te laten :) Ik denk namelijk dat het wel kan.

Nouk: Ik denk dat je je echo al hebt gehad, toch? Wat zeiden ze over je bloedverlies?

17. eilandmuts

eilandmuts Actief lid

27 aug 2016
    131
    13
    18
    NULL
    NULL
    Helaas pindakaas. Progesteronwaarde was 6,5. Kut...

18. eilandmuts

eilandmuts Actief lid

27 aug 2016
    131
    13
    18
    NULL
    NULL
    Vanmorgen weer echo gehad en gesprek met gyn. Er zat vorige week 'iets' van 28 mm rechts. Nu zat er 'iets' van 30 mm links en ook nog 'iets' van 19 rechts.

Schiet mij maar in een ballonnetje. Ik weet het niet meer. Ik kan er geen touw meer aan vastknopen.

Ze had ook geen antwoord; progesteron te laag. Zijn het cystes, zijn het follikels die nog moeten springen, is het een geel lichaam van een al gesprongen follikel? Ze wist het niet.

Ik moest hcg laten meten, dit was 4 dus niet zwanger.

Ondertussen maar 'aan de gang' blijven, want ze wist ook niet zeker of het nu al definitief klaar was.

Heel bizar dit.

19. Bren89

Bren89 Actief lid

13 mei 2016
    115
    2
    18
    Eilandmuts wat een rare situatie dit!! En al helemaal vervelend dat ze het in het zh dan ook niet goed weten... hopelijk is snel duidelijk of het toch eitjes waren die dan uiteindelijk gesprongen zijn! Hopen!

20. MJ1984

MJ1984 Actief lid

17 mei 2016
    283
    1
    18
    NULL
    NULL
    @eilandmuts: wat een gekke situatie zeg, killing die onzekerheid, hoop dat er snel duidelijkheid is

Deel Deze Pagina