Meiden vraagje: kan een zwangerschapstest die langer dan 5 minuten heeft gelegen een positieve streep creëren terwijl het niet zo is? Vandaag is mijn eisprong waarschijnlijk 14 dagen geleden. Vanochtend test gedaan en daar kwam al gelijk een dikke negatieve streep tevoorschijn. Heb denk minuutje gewacht en uit frustratie de test dus weggegooid. Zojuist heb ik nogmaals op de test gekeken en zag ik ineens een 2e streepje.... had ik niet lang genoeg gewacht op juiste uitslag? er staat namelijk wel dat test niet betrouwbaar is na 5 minuten. Morgenvroeg dus nog maar keer voor zekerheid! Vandaag maar even geen biertjes met carnaval
Sorry dat ik even reageer maar ik had precies hetzelfde met mijn zoontje. De streep verschijnt niet zomaar. Wat als je nu nog een test doet? Kun je kijken of hij weer verschijnt anders meteen morgenochtend nog een doen. Ik hoop het voor je!!
Hey Silver, er is dus misschien nog hoop! hoe was het bij jou gegaan dan? Ben nog niet ongesteld, net weer test gedaan en binnen de 5 min zie ik een heeeeeel licht 2e streepje. bijna verwaarloosbaar.
Hoi hoi, ja verlies de hoop nog niet! Ik moest op maandag ongesteld worden maar na meerdere teleurstellingen pas dinsdagavond getest. Deze was negatief en op donderdag had ik weer een negatieve test (dacht ik) deze verkleurde na 10 minuten ofzo pas. Gynaecoloog gebeld en die zei dus een streepje verschijnt niet zomaar. Dus ik zou zeker de hoop niet verliezen!
Thanks voor je reactie. Ga proberen er nie teveel aan te denken en als ik niet ongesteld wordt test ik over 2 dagen nog een keer. Zenuwslopend!!!
Oooh Nouk, spannend!! Maar ik had toen inderdaad ook een heel licht streepje op de test en echt zwanger! Ik had toen even met een andere getest waar een plusje moest komen en die was vele malen duidelijker.. voor de zekerheid nog een 3e digitale, dus ik ben heeeel benieuwd hoe je verder test!! Zie foto!
Nouk ik had het vorig jaar ook... zondag nog negatief getest, maandag heeel licht streepje en dinsdag iets duidelijker maar ik bleef het niet geloven. Dus toen dinsdagavond met clearblue getest en toen geloofde ik het pas! Een streepje komt er dus niet voor niks... Succes ☺
Trouwens ik heb over 2 weken weer een afspraak bij mijn oude gyn. Omdat ik na de bevalling nog niet ongesteld ben geworden vermoeden ze dat ik weer clomid nodig heb... Dus wie weet kan ik dan weer mee schrijven!
Hoe gaat het met jullie bloem? Wil je weer gaan starten met clomid of eerst gewoon een gesprek aan gaan hoe en wat?
Ja het gaat opzich wel goed, de ene dag wat beter dan de andere maar we gaan rustig door. We hebben eerst een gesprek en gaan dan hopelijk een plan maken, wat mij betreft wacht ik tot april of ik ongesteld word dat is dan 3maanden na bevalling en anders dan meteen weer starten met alles. Hoe gaat het met jou MJ? Nog steeds clomid ?
Gelukkig bloem. Ik kan het me heel goed voorstellen dat je nog veel moeilijk momenten zal hebben. Sterkte daarmee! Je moet doen waar je je goed bij voelt. Als je graag weer wilt gaan starten moet je dat zeker doen. Hopelijk helpt je gyn daar goed bij. Met mij gaat het goed. Vorige week een flinke klap gehad door een negatieve test die ik niet had aan zien komen. Was namelijk al bijna een week flink misselijk en dacht daarom dat het raak was. Helaas was dat dus niet zo. Heb me weer bij elkaar geraapt en ben aan een nieuwe strip clomid begonnen. De een na laatste strip is het. Daarna ga ik over op spuiten. Vandaag dag 7 dus het chagerijnige zal er wel snel weer aankomen als ik na deze ronde weer ongesteld wordt ga ik alvast een gesprek inplannen voor een spuitinstructie zodat ik indien nodig gelijk daarmee door kan.
Dankjewel! Oh MJ wat vervelend, voor mijn gevoel ben je al zo lang bezig... Hopelijk is het dan deze maand gewoon raak en is spuiten niet nodig! Succes weer met het wachten...
Dank je wel bloem. Het voelt als heel lang maar eigenlijk valt het best mee als je ziet dat anderen soms jaren bezig zijn. Maar voor je gevoel duurt het altijd te lang natuurlijk. We zijn nu in de 11e maand inclusief de miskraam. Ik hoop idd dat het spuiten niet nodig is en anders hoop ik dat het spuiten een goede boost geeft omdat het toch iets anders is als ik al die andere tijd gehad. Hopelijk is dat het laatste zetje. Kennen jullie misschien nog een andere plek online waar jullie veel steun vinden van lotgenoten? Het begint hier erg rustig te worden nu veel dames zwanger zijn geraakt (elk voordeel heeft zijn nadeel )
Hey meiden, zojuist weer getest. Begin het sober in te zien, snap er niets van.. test laat vrijwel niets zien, voor mijn gevoel als ik de test goed in het licht hou lijkt er een heeel dun streepje te staan maar ik zal het me wel verbeelden. (Linkse test is van zaterdagochtend, middelste van zondagochtend, rechtse van zojuist) Zoveel vragen in mijn hoofd.. Ben nog steeds niet ongesteld. Heb al meer dan week wel de krampen. Zou het nog komen? Zou de verkleuring op de eerste test nog door de Gonal in mijn lijf kunnen komen? Zou het zkh het weer mis hebben en heb ik helemaal geen eisprong gehad..
Bloem, succes alvast over 2 weken voor het gesprek. Inderdaad wat MJ zegt doen waar jij je goed bij voelt! Sterkte!
Hoi Nouk, waarom haal je voor de zekerheid geen digitale? Hoef je jezelf ook niet meer gek te maken met stomme streepjes die er wel of niet zijn! Op die eerste 2 zie ik een streep en zou ik namelijk zeggen zwanger! Maar op die laatste niet...
Bloem, welkom weer... dapper dat je het traject alweer aandurft! Ik hoop dat jullie snel weer goed nieuws mogen ontvangen. Ik moet zeggen dat ik nog steeds regelmatig aan je bericht en jullie heftige gebeurtenis denk!
Nouk als ik jou was zou ik clearblue kopen dan weet je het zeker! Dankje, hoe gaat het met jou Bren? Jij bent in juli uitgerekend toch ? Gaat alles goed?
@nouk: misschien inderdaad clearblue halen. Dit is wel echt killing voor je! Hopelijk is het gewoon raak en had je die 2 streepjes inderdaad niet zomaar