@nouk, ook ik zou een andere test halen voor meer duidelijkheid. Ik duim voor je dat je een goede test krijgt
Baal enorm, ook al weet ik wel dat je de hoop niet op de eerste keer moet zetten maar je weet het nooit. Had in overleg met zkh vanochtend nog bloed laten prikken voor hcg waarde. Er zat wel wat in mijn bloed maar erg weinig. Morgen mag ik dus weer beginnen met spuiten Gonal 50 en volgende week nog even opnieuw laten prikken om te zien of het er helemaal uit is.. MJ bedankt! Fijn dat we iig mensen om ons heen hebben die helaas ook weten hoe het er allemaal aan toe gaat. Hoe gaat het nu bij jou? Zat je nog op wacht bankje?
Ja nouk, ik begrijp je helemaal. Je gaat automatisch hoop krijgen en in jouw geval is dat logisch als je eerst 2 strepen hebt. Hoe verklaren ze die hcg dan? Zou het dan heel vroeg mis zijn gegaan bij jou? Ik zit inmiddels weer op cyclusdag 9. Ik had ook erg veel hoop de vorige ronde omdat ik bijna een week misselijk ben geweest. Deze keer was de negatieve test dus ook een flinke klap bij mij. Maar we rapen ons zelf weer op en schrapen nieuwe moed bij elkaar want we gaan toch verder voor een mooi wondertje ❤ Succes met spuiten deze ronde!
Ja is me ook niet helemaal duidelijk eerlijk gezegd.. Dat bespreek ik volgende week nog even met de arts als ik weer mijn eerste echo krijg. Je bent met de Clomid nog bezig toch? Hoop is een goed ding maar af en toe ook echt super frustrerend! Ik had ook al meer dan 1 week krampen en dat ik me af en toe ineens niet lekker voelde.. Succes met deze ronde!!
Balen Nouk en heel frustrerend... helaas inderdaad weer op naar de volgende ronde en ik duim weer voor jullie! Bij mij alles goed Bloem, voel me goed en ondanks zwangerschap een vast contract gekregen bij mijn werk dus erg fijn!
Wat fijn Bren! Geniet ervan. MJ ik zag dat er ook een forum hier is van clomid 2017 net als deze, hier word het inderdaad wel erg rustig .
Zie dat je het andere forum gevonden hebt MJ! Herinner me trouwens dat jij ook zo misselijk was bij je zwangerschap, was dit bij je 2e zwangerschap net zo of zat er toch verschil tussen ?
Bij mijn eerste zwangerschap ben ik heel erg misselijk geweest en ook erg lang. Tot 6 maanden zeker. Ik heb toen 2 verschillende medicijnen gehad die uiteindelijk wel gingen helpen waarmaak de medicijnen kon afbouwen. Bij de tweede zwangerschap heb ik direct gevraagd of ik weer de medicijnen mocht gaan slikken als ik weer zo misselijk werd. Dat mocht dus toen ik de misselijkheid weer voelde toenemen ben ik direct weer gestart met de medicijnen. Ben ook beroerd geweest maar nog niet zo erg als de eerste keer. Ik ben bang dat dat gewoon kwam omdat het niet goed zat. Het vruchtje was waarschijnlijk rond 9 weken al gestopt met groeien dus het hcg is ook gaan afnemen. Het feit dat ik me beter ging voelen schreef ik toe aan de medicijnen maar het was dus helaas niet goed met het kindje wat bij de 12 weken echo bleek. Heb je je afspraak in het ziekenhuis al gehad bloem? Ben het even kwijt. @nouk: hoe is het met jou?
En ik heb idd het andere forum gevonden maar nog geen reactie dat was hier eerst wel anders 🙈😅
Oké zoo vervelend ik zie nu alweer tegen de misselijkheid op maarja mag niet klagen! Vandaag in het ziekenhuis geweest en begonnen met duphaston en als ik ongesteld word starten met clomid, vind het weer erg spannend. Jij zit nu op het wachtbankje ? Volgens mij was er al wel gereageerd op je berichtje, anders moet je nog is kijken!
Ik snap dat helemaal, dat heb ik zelf ook hoor. Maar mag het niet van mezelf want hoe graag Ben ik toch weer hartstikke ziek voor een nieuwe zwangerschap. Ik zit idd weer op het wachtbankje. Nod ergens in het weekend van 24/25/26 maart. Echt heel spannend voor jullie. Het zal ook moeilijk en confronterend zijn denk ik. Heel veel sterkte en succes! Ik zal eens kijken
Maar natuurlijk dat hebben we er graag voor over! Hopelijk eindelijk weer goed nieuws voor jullie MJ, lijkt me lastig om steeds weer positief te blijven. Ik gun het je zo. Ja het zal niet altijd makkelijk zijn, maar we gaan het proberen, nu ik mn zoontje in mn armen heb gehad is de wens nog veel groter geworden. Deniced, geen idee of je ng af en toe hier kijkt. Volgens mij ben jij nu bijna uitgerekend ? Hoop dat alles goed met jullie gaat.
Hey meiden, MJ, super spannend weer zeg, ik duim voor je!! Bloem, succes met de Clomid, hopelijk slaat het snel aan! Ik ben ondertussen weer aan het spuiten met de Gonal. 2 maart begonnen met 50 en sinds afgelopen maandag weer opgehoogd naar 62,50. Gisteren mijn 3e echo gehad, was nog niet echt iets te zien, de grootste was 10. Hopelijk groeit deze net als de 1e ronde in een keer super goed door. Maandagmiddag weer terug voor 4e echo dus ben benieuwd. Wat betreft de eerste ronde, ik had bloed laten testen na de positieve test en daar was een beetje hcg in gevonden. Week later niets meer. Dus volgens het ZKH ben ik heel kort zwanger geweest maar heeft het dus niet doorgezet. Vandaar ook mijn erge menstruatie krampen de dagen erna. Het geeft in ieder geval wel een klein beetje meer moed op volgende kansen. Nu hopen dat het door zet de volgende keer! Succes en sterkte weer allemaal!
@bloem: dat snap ik bloem. Ik gun het jullie ook zo erg! Hopelijk gaat je nieuwe behandeling goed aanslaan. @nouk:spannend, hopelijk weer een mooie groei en dit keer wel een plakkertje! Succes meid! En bedankt voor de support weer meiden! Fijn om het er weer over te kunnen hebben.
Oooh Nouk, dat biedt hoop voor de toekomst... en idd hopelijk volgende keer een plakkerje haha.. die houden we erin!
Ik heb vanochtend op mijn nod positief getest ❤️ Ik kan het bijna niet geloven. Ik had het de afgelopen dagen eigenlijk wel verwacht maar niet durven hopen. Heb namelijk geen bruine afscheiding gehad sinds de eisprong wat ik eerder elke keer wel had, dinsdagavond heb ik een scherpte steek gevoeld waarvan ik vermoed dat het de innesteling was en een paar dagen voel ik me al wat misselijk/weeïg. Lieve meiden hopelijk voor jullie ook snel positief nieuws. Ik duim hard voor jullie mee!
Wow MJ wat een geweldig nieuws!!! Super begin van het weekend. Spannend! Ik zit te wachten op een follikel die doorgroeit.. Gisteren zat ik op dag 23 en was er eindelijk een te zien van ongeveer 13. Morgenvroeg moet ik weer terug om te zien of dat ie doorzet.
Dank je nouk! Spannend jouw echo, hopelijk zet er een mooie groei door. Fijn dat ze ook in het weekend controleren!