Start clomid 2016

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DeniCeD, 15 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bren89

Bren89 Actief lid

13 mei 2016
    115
    2
    18
    MJ wat een mooi nieuws!!!! Gefeliciteerd!! Superweekend 😊
    Nouk fijn dat er nu wel wat groei te zien is, hopelijk snel resultaat!!

2. Bloem23

Bloem23 Actief lid

25 mrt 2016
    381
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ohhhh MJ wat geweldig, ik ben zo blij voor je!
    Hou je ons op de hoogte hoe het gaat?

Succes Nouk, hopelijk is het eitje door gegroeid.

Ik mag morgen starten met clomid, ben zo benieuwd!

3. MJ1984

MJ1984 Actief lid

17 mei 2016
    283
    1
    18
    NULL
    NULL
    @bloem en bren: dank je meiden!

@bloem: zeker spannend weer starten met clomid. Heel veel succes!

4. DeniCeD

DeniCeD Actief lid

21 jan 2016
    230
    0
    16
    Boekhoudkundig Medewerker
    NULL
    Hoi lieve bloem,

Ik ben vorige week bevallen van onze kleine meid.
    We hebben een pittige zwangerschap achter de rug gehad met nogal wat spanning omdat onze kleine een groeiachterstand had beginnend met ongeveer 3 weken en naar het einde toe werd dat bijna 5 weken.
    De arts heeft toen besloten om me in te leiden met 37 weken. Ze is geboren met een gewicht van 1910 gram.
    Ze functioneert hartstikke goed en we zijn inmiddels thuis.

Ik hoop dat alles goed met je gaat.

Ik duim nog steeds mee voor alle dames.

Knuffel hier vandaan

5. MJ1984

MJ1984 Actief lid

17 mei 2016
    283
    1
    18
    NULL
    NULL
    @denice: gefelicteerd met je mooie meisje! Wat een spanning zeg maar fijn dat alles goed gaat en dat jullie lekker thuis zijn. Heerlijk genieten maar!

6. Bloem23

Bloem23 Actief lid

25 mrt 2016
    381
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Deniced gefeliciteerd meid! Wat moet dat spannend geweest zijn voor jullie maar wat fijn dat het nu goed gaat. Geniet van elkaar!

MJ hoe gaat het met jou ? Wanneer heb je je eerste echo ?

Bren voel jij nog goed? Laatste maandjes nu hè, ben je er al een beetje klaar voor ?

Mijn clomid lijkt weer aan te slaan, maandag echo gehad cd10 en 2 mooie eitjes van 13mm en 3 kleinere en morgen weer een echo, ben benieuwd. Vorig jaar kreeg ik geen echo's dus weet niet heelveel af van voortgang maar volgens haar zullen de 2 grote doorgroeien en de kleinere stoppen ?

7. MJ1984

MJ1984 Actief lid

17 mei 2016
    283
    1
    18
    NULL
    NULL
    Dat is goed nieuws bloem, hopelijk gaat de groei goed door naar een mooi eitje!

Ben al behoorlijk misselijk aan het worden, dus dat gaat pittig worden maar daar moet ik gewoon doorheen. Volgende week donderdag de eerste echo in het ziekenhuis, dan ben ik bijna 7 wkn. Erg spannend!

8. Bloem23

Bloem23 Actief lid

25 mrt 2016
    381
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Oh wat vervelend, ik hoop dat het minder is dan de vorige keer en dat je met medicatie weinig last hebt , spannend volgende week! Hopelijk een mooie echo. Laat je het weten ?

Vandaag had ik een echo en 1 eitje is doorgegroeid nu 18,5 mm dus ze verwacht het weekend mijn eisprong, ben zo benieuwd.

9. MJ1984

MJ1984 Actief lid

17 mei 2016
    283
    1
    18
    NULL
    NULL
    @bloem: dat is een mooie groei! Spannend meid!

Hier is dikke stress en angst weer toegeslagen. Heb gisterenavond licht bruin en wat rood bloedverlies gehad en ook wat steken in de buik

Nu nog steeds regelmatig steken boven in de buik.

Ben vandaag 6 weken en mag straks langskomen bij de verloskundige alvast voor een echo.
    Vorig jaar heb ik ook in deze periode bloedverlies gehad. Toen snel een goede echo maar later is het toch misgegaan. Probeer positief te blijven maar ben zo bang

10. Bloem23

Bloem23 Actief lid

25 mrt 2016
    381
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik schrik van je berichtje MJ! Wat zul je bang zijn :(
    Probeer vertrouwen te hebben in je lichaam, het is een nieuw zaadje en nieuw eitje, probeer het los te zien van de vorige ook al weet ik dat dat niet te doen is.
    Fijn dat je vandaag al langs kan komen, en hopelijk goed nieuws, je leest vaak dat meiden een beetje bloed verlies hebben maar dat alles goed is en blijft! Ik hoop het voor je, rustig aan.

11. MJ1984

MJ1984 Actief lid

17 mei 2016
    283
    1
    18
    NULL
    NULL
    Dank je wel bloem!

12. MJ1984

MJ1984 Actief lid

17 mei 2016
    283
    1
    18
    NULL
    NULL
    Vanmiddag een goede echo gehad met een zwangerschap en een klein knippertje erin. De afmeting lijkt bij het aantal weken te kloppen. En het lijkt er dus goed uit te zien. Het blijft natuurlijk nog steeds erg vroeg en geen garantie maar het is voor nu wel positief nieuws gelukkig. De Vk heeft me geprobeerd gerust te stellen voor zover ze dat kan. Ik probeer het een beetje van me af te zetten en weer een btje te genieten. Het zullen voorlopig nog spannend weken blijven. Volgende week weer een echo. Fijn weekend allemaal!

13. Bloem23

Bloem23 Actief lid

25 mrt 2016
    381
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Gelukkig maar MJ! Goed nieuws. Probeer aan de leuke dingen te denken, en de misselijkheid laat je wel voelen dat het goed zit. Geniet van het mooie weer de komende dagen en hopelijk volgende week weer goed nieuws!

14. MJ1984

MJ1984 Actief lid

17 mei 2016
    283
    1
    18
    NULL
    NULL
    Dank je wel bloem voor je lieve woorden!

Hopelijk heb jij snel een mooie eisprong 😊

Fijn weekend!

15. Bloem23

Bloem23 Actief lid

25 mrt 2016
    381
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Jeetje de hele site is veranderd dus weer even zoeken!

Ben benieuwd hoe je echo vorige week was MJ? En hoe voel je je verder ?

16. MJ1984

MJ1984 Actief lid

17 mei 2016
    283
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hoi bloem Dit berichtje heb ik even gemist. Vast met de nieuwe lay out etc te maken. Met mij gaat het goed. Al 3 mooie echo's gehad. Vrijdag weer een echo met 9 weken, erg spannend weer! Ben wel erg misselijk nog steeds en werk nu al de derde week niet helaas. Gebruik twee X per dag emesafene maar weet niet of dat echt helpt. Ik hoop dat ik de misselijkheidstop snel bereik en dan weer een beetje mezelf kan worden. Vooralsnog moet ik het gewoon uitzitten denk ik.

Hoe gaat het met jou? Zit je op het wachtbankje nu?

17. Bloem23

Bloem23 Actief lid

25 mrt 2016
    381
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    MJ wat fijn dat je steeds mooie echo's hebt. Hoop dat dat je ook een beetje gerust stelt. 9 weken alweer wat gaat dat ook snel zeg! Hoop dat je er wat van kunt genieten.
    Oww de misselijkheid, afzien hè! Bij mij was het hoogtepunt met 9/10 weken. Hoop voor jou dat het snel minder wordt. Over emasefane had ik ook mijn twijfels haha. Doe rustig aan!

Ik ben zaterdag ongesteld geworden helaas dus gisteren gestart met de 2e ronde clomid! Weer afwachten.

18. MJ1984

MJ1984 Actief lid

17 mei 2016
    283
    1
    18
    NULL
    NULL
    Dank je bloem!

Balen dat je ongesteld bent geworden. Heb je wel een goede eisprong gehad? mag je met dezelfde dosis verder? Heel veel succes deze ronde! Hopelijk weer mooie groei

19. Nouk2016

Nouk2016 Lid

21 jul 2016
    89
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hey meiden, alweer even geleden dat ik ingelogd was, heel de site is veranderd. Heb met moeite deze thread terug kunnen vinden...

@DeniCeD, nog gefeliciteerd met de geboorte van je dochter!! Gaat alles goed?
    @MJ, ben echt blij voor je, hopelijk zwakt de misselijkheid snel af en kan je gewoon onbezorgd van je zwangerschap gaan genieten!

@Bloem, balen dat je weer met een nieuwe ronde moet beginnen, ik duim voor je!

Wat mij betreft: Heb een ellendige cyclus van in totaal 47 dagen gehad. Steeds groeide er maar niet echt iets door en toen ben ik steeds opgehoogd met de Gonal-F, uiteindelijk spoot ik 100. Na het weekend van 1 april heb ik mijn 9e echo gehad en toen ineens zaten er een stuk of 5 follikels die allemaal al vrij groot waren. Dus 2 dagen erna heb ik de Ovitrell gezet en dit keer maar geen huiswerk gedaan ;)

Ben 19 april weer begonnen met de Gonal-F 62,50 en die sloeg (vrij onverwacht) meteen aan. Mijn eerste echo van 28 april zat er 1 follikel van > 18 dus ik mocht die avond van de arts al gelijk de Ovitrell weer spuiten.

En nu dus weer op het wachtbankje.... Vol spanning, verschrikkelijk haha.

Succes Bloem met deze ronde Clomid!

20. Bloem23

Bloem23 Actief lid

25 mrt 2016
    381
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Nouk wat spannend weer, fijn dat het deze maand wel meteen aangeslagen is. Nu die lange wacht weken voor jou, hoop daarna op goed nieuws!

MJ hoe voel jij je?

Ik ben weer door gegaan met de 50 mg. Vandaag echo gehad cd13 en 2 eitjes van 11,5 mm, nog veel te klein dus.
    Omdat ze nauwelijks gegroeid waren moest ik bloedprikken lh en deze waarde was wel goed het was 12,5 en moest volgens haar boven de 10 zijn en oplopen tot 20 als er naar een eisprong toegewerkt wordt. Iemand ervaring met deze waardes? Maandag weer terug komen dus blijft even spannend! Hoop dat ze als nog doorgroeien.

Deel Deze Pagina