@Bloem23, ik heb geen ervaring met die waardes prikken. Hopelijk groeien de eitjes mooi door! Ik heb toen ik vanochtend naar de wc ging bloedverlies gehad. Ook echt rood. Snap er niets van, heb week geleden op vrijdagavond de Ovitrell gespoten. Dus mijn eisprong zou pas 5-6 dagen geleden moeten zijn... normaal als ik ongesteld wordt begint dat met hoofdpijn krampen en bruinig bloedverlies.. dus nu ook helemaal anders.. Baal er enorm van. Vanmiddag dus maar bellen met spreekuur.
@Bloem23, ik heb geen ervaring met die waardes prikken. Hopelijk groeien de eitjes mooi door! Ik heb toen ik vanochtend naar de wc ging bloedverlies gehad. Ook echt rood. Snap er niets van, heb week geleden op vrijdagavond de Ovitrell gespoten. Dus mijn eisprong zou pas 5-6 dagen geleden moeten zijn... normaal als ik ongesteld wordt begint dat met hoofdpijn krampen en bruinig bloedverlies.. dus nu ook helemaal anders.. Baal er enorm van. Vanmiddag dus maar bellen met spreekuur.
@Bloem: waardes zijn bij mij nooit geprikt dus daar weet ik helaas niets van. Hopelijk groeit je waarde gewoon goed door en heb je een iets latere eisprong ?! Hier inmiddels 10 wk. Met 9,5wk weer een goede echo gehad. Met 11,5 wk de volgende echo. Ik vind het nog steeds enorm spannend en durf nog steeds niet echt blij te zijn. Soort van zelfbescherming denk ik. Hopelijk komt er snel verandering in en kunnen we langzaam blij zijn en genieten. Misselijk ben ik nog steeds en kan nog niet werken. Maar met veel rust nemen is het gelukkig wel draaglijk. @Nouk: echt zo bizar spannend die wavhtweken. Ik duim met je mee! Fijn weekend meiden!
Sorry zie nu pas je nieuwe bericht. Schrikken zeg. Ik heb een hele tijd elke ronde tussentijds bloedverlies gehad, ook rood, en dat konden ze niet verklaren. Zeer frustrerend! Hopelijk blijft het hierbij voor jou en heb je dit hopelijk een evt volgende ronde niet. En Hopelijk is er niets aan de hand en krijg je een mooie eisprong met een mooie nieuwe kans
Nouk weet je inmiddels al meer ? Hopelijk is het niet erg! Succes meid. MJ kan me goed voorstellen dat het spannend blijft. Maar wel super dat je steeds goede echo's hebt de kans dat het goed gaat worst dan steeds groter. Hopelijk voel je je snel beter. Ik had deze ronde bijna als verloren gezien omdat de eitjes rond de 12 mm bleven, morgen weer een echo. Nu leek het alleen dat ik vanmorgen een positieve ovulatietest had maar twijfel toch een beetje.
@Bloem: zeker weten. Deze week wordt wel heel moeilijk, morgen is het een jaar geleden dat we tijdens de combinatietest te horen kregen dat het kindje was overleden en donderdag een jaar geleden dat de miskraam is opgewekt. Hopelijk levert het niet teveel stress op. Ik ga maar Toeleven naar de echo van volgende week dinsdag (11,5 wk). De 12 wk komen idd in zicht en hoop zeker dat ik me snel beter voel. Ik zal blij zijn als we due voorbij zijn. Zou mooi zijn als je toch een groot eitje hebt dat zou zijn gesprongen/gaat springen. Mooi een extra kans. Ik duim voor je!
Och MJ wat een zal dit een moeilijke week zijn... veel sterkte vandaag en donderdag. Ik hoop voor je dat je baby'tje er voor zorgt dat je genoeg liefde voelt om positief te blijven! Succes met de echo volgende week en geniet! Hier is het nog steeds onduidelijk nu 3 eitjes tussen de 12 en 13 mm. Nog veel te klein dus maar wel iets gegroeid. Er zijn 3 opties mogelijk. -of ze groeien door de komende dagen -of ze stoppen met groeien dan moet ik door met 100 mg -of ik heb toch al een eisprong gehad maar die kans is heel klein. Verder waren alle uitslagen van echo en bloed weer heel goed dus snap er niks van.. donderdag weer terug komen!
@MJ1984 precies wat Bloem zegt! Heel veel sterkte deze week! @Bloem23, dat is nog spannend even dan, hopelijk groeien ze deze week nog goed door en kan je er een mooie eisprong uit halen! Bij mij is het nog afwachten, vrijdagochtend heb ik dan de bloeding gehad, verder gelukkig niets meer. Merk wel dat ik heel lichtjes af en toe wat hoofdpijn heb, dat is normaal een voorteken dat ik ongesteld ga worden dus ben er helaas bang voor.. Vorige cyclus was ik op de 13e dag ongesteld geworden na het zetten van de ovitrell, dat zou betekenen dat ik donderdag ongesteld moet worden. Ik hoop van harte van niet.. Gisteren ook echt even een baal dag gehad. Tijdens een bespreking op het werk kregen we van een stagiaire/collega te horen dat hij vader wordt.. het was totaal niet gepland (zijn beide nog redelijk jong (22+24) en gaan nog naar school). Ik had het even niet meer hoor, zo frustrerend om te horen dat het bij sommige mensen zonder dat ze er bij stil staan of er überhaupt mee bezig zijn wel lukt en dat het bij ons zoveel moeite en tranen kost. Uiteraard is het ze wel van harte gegund en ben ik wel blij voor ze!! Ik hoop deze ronde nog maar op een klein wonder!!
Thanx meiden! Wat een aparte situatie bloem! Fijn dat de uitslagen wel goed zijn, ben benieuwd wat ze donderdag zien. Hopelijk snel meer duidelijkheid voor jou!
Ik snap je helemaal meid. Je gunt het iedereen maar wat kan het pijn doen. Ik duim met je mee dat je ongesteldheid weg blijft!
Nouk er is een eitje gegroeid, toen 16mm. Dus hopelijk gaat die door!! Hoe is het met jou ? Je nod is al geweest toch ? Er is trouwens op deze site een ander topic waar ik mee schrijf, vandaag clomid gestart, nog iemand? waar ook al een aantal zijnn overgestapt op spuiten.. mocht je mee willen praten.
@Bloem23 wat super, duim voor je dat ie mooi doorgroeit!! Dit weekend is mijn eisprong 2 weken geleden, dus wordt nu wel erg spannend. Als er nix gebeurd vandaag ga ik morgenvroeg testen!
Zojuist getest.. helaas hartstikke negatief dus ga mezelf maar weer vast mentaal voor bereiden op mijn ongesteldheid en volgende spuit ronde.
Oh wat balen Nouk . Hoopte het zo voor je! Hopen dat je in ieder geval snel verder kunt. Dankjulliewel. Vandaag een positieve ovulatietest dus nu weer 2 weken wachten ... Vandaag een beetje een dubbele dag, ik ben jarig en moederdag.. en dat had ik me dit jaar allemaal anders voorgesteld. De ovulatietest maakt een deel goed haha.
balen Nouk! Dikke knuffel voor jou! Hopelijk zet het dan snel door zodat je weer verder kunt met een nieuwe ronde
@Bloem: spannend de komende 2 weken. Gefeliciteerd met je verjaardag en wat een moeilijke Moederdag zal het voor jullie zijn. Sterkte en kracht voor jullie!
@Bloem23 nog gefeliciteerd met je verjaardag. Hopelijk heb je gisteren toch gezellig kunnen vieren. Spannend nu weer komende 2 weken. Ga voor je duimen. @MJ1984 Bedankt! Gebeurd hier nog niets.. Benieuwd hoelang ik moet wachten nu.