Start clomid april

Discussie in 'MMM clubs' gestart door water27, 2 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Hi dames,

Zag dat er al een aantal clomid groepjes zijn maar die zijn al een aantal maanden geleden terug gestart.
    Ik begin volgende week met clomid 50mg. Graag zou ik ervaringen willen delen met jullie. :)

2. dromer88

dromer88 Lid

24 mrt 2016
    74
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoi Water!

Ik heb een week geleden mijn eerste rondje clomid geslikt en nu hopelijk ergens volgende week mijn eisprong!
    Ik schrijf graag met je mee!

3. dromer88

dromer88 Lid

24 mrt 2016
    74
    0
    0
    Zuid Holland
    Hi Water,

We waren helaas even offline!
    Ik heb net een knaller van een ovu test dus waarschijnlijk morgen mijn eisprong. Dat is dan op CD 16 dus erg netjes! :)
    Helemaal blij mee!
    Hoe gaat het bij jou?

4. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Hi! Dat isfijn zeg dat het zo goed heeft aangeslagen! Daar hoop ik ook op! Heb je nog laat gehad van bij werkingen?
    Ik heb zojuist m'n eerste pilletje geslikt.

5. dromer88

dromer88 Lid

24 mrt 2016
    74
    0
    0
    Zuid Holland
    Alleen s'nachts opvliegers gehad en af en toe wat steken in mijn buik! Verder gelukkig nog niet!
    Nu maar duimen en weer 2 weken wachten.......dat wachten is echt vreselijk steeds!

Krijg je echo's tussendoor? Ik heb pas weer over 4 weken een afspraak in het ziekenhuis.

6. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Ik typ ook graag mee op dit forum.

Vandaag een echo laten maken omdat ik geen bloeding kreeg op de 10dagen kuur provera. Blijkt dat mijn Baarmoeder slijmvlies dun is en dat ik dus ook mag starten met clomid. Vandaag het eerste pilletje gehad en volgende week donderdag een echo laten maken.

Succes dames!

7. dromer88

dromer88 Lid

24 mrt 2016
    74
    0
    0
    Zuid Holland
    Welkom Claudia! Zijn jullie al lang bezig voor een kindje?
    Succes deze ronde!

8. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Claudia wat naar dat je geen bloeding hebt gehad. Maar fijn dat je meteen met clomid mag beginnen. Hier ook vandaag eerste pilletje genomen, we lopen gelijk.

Dromer, ik krijg geen echo's en jij? wij moeten het zes maanden proberen op deze manier. Vind het ergens wel apart want zo weet je ook niet of je over stimulatie hebt. Maar goed misschien gebeurd dat ook nooit bij 50 mg. Maar aan de andere kant heb ik ook geen zin en tijd om steeds naar hetziekenhuis te moeten gaan.

9. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Dankje Dromer, Ik ben in september gestopt met de pil.. Maar omdat ik geen bloeding kreeg ben ik in februari na de huisarts gegaan. Deze verwees mij gelukkig direct door.

Ja wat grappig dat we gelijk lopen water27.. Huhmm best vreemd of niet dat jij geen echo krijgt, bij mij komt het juist op de dag precies wanneer ik een echo moet laten maken. Maar dan weet je toch ook niet of er een eitje springt of juist niet?! Misschien moet je anders even bellen met je gynaecoloog

10. dromer88

dromer88 Lid

24 mrt 2016
    74
    0
    0
    Zuid Holland
    Water, hier ook geen echo's!
    Komt dus vaker voor! Moet het inderdaad ook eerst zelf proberen!
    Over 4 weken terug maar dan hoop ik natuurlijk al zwanger te zijn! ;)
    Ik gebruik wel ovu testen en ik hou mijn temperatuur bij.
    Dat over stimulatie bij 50 mg valt volgens mij ook wel mee anders zullen ze echt die echo's wel doen!

Heb er ook niet naar gevraagd want inderdaad is het wel lekker dat je niet elke x naar het ziekenhuis moet!
    Ik ben trouwens 27 en mijn vriend 32 en wij zijn sinds de zomer van 2015 bezig.

11. dromer88

dromer88 Lid

24 mrt 2016
    74
    0
    0
    Zuid Holland
    Claudia, te dun baarmoederslijmvlies is dat gelijk de reden dat je zelf geen bloeding krijg? Wat zijn de ervaringen hierbij met clomid?

12. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Ohh wist niet dat dat kon.. Dan zou het inderdaad goed zijn ;).
    Elk ziekenhuis doet her weer anders. Mijn zus (inmiddels hoog zwanger) had wel 1x dat ze beter niets konden doen omdat er 3 eitjes tegelijk waren.

13. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Nou ze legde het zo uit: als je nog ongesteld moet worden is het dik... Als je ongesteld bent of bent geweest is het dunner. Dit is dus waarschijnlijk bij iedereen zo. Maar hieruit kon zei zien dat ok waarschijnlijk geen bloeding meer zou krijgen en dat ik die kleine bloeding van afgelopen dinsdag als dag1 moest zien

14. Kim2712

Kim2712 Lid

7 apr 2016
    21
    0
    0
    Eersel
    Hoi, hopelijk mag ik hier mee komen kletsen. Ik ben gister gestart met de eerste ronde clomid voor een tweede kindje. Zie hier dat er per ziekenhuis nogal verschillend omgegaan wordt met het vervolgen van de cyclus. Ik moet wel op controle blijven komen, gekke is ook dat als ik niet in de gelegenheid ben om een cyclus te laten controleren ik die ronde zou moeten overslaan...

15. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Natuurlijk mag jij mee kletsen! Welkom :)

Ja je hoort inderdaad erg verschillende dingen.
    Ja ik heb het gevoel dat dit mijn ziekenhuis ook zo is. Ze hebben smorgens de echo's en dan verwachten ze ook dat je er altijd bent.

16. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Welkom Kim,
    Hier ook bezig voor de tweede. Was je snel zwanger van je eerste kindje? Hier wel in ronde 1... Nu als een jaar bezig.

Claudia, Ik gebruik ook ovulatie testen en ik houd ook m'n temperatuur bij dus weet gelukkig wel of en wanneer ik een eisprong heb.

Toen ik alle uitslagen kreeg van bloed en echo toen was er een stel voor ons. Die moesten even later naar een kamer ernaast, waar achteraf dus de mensen zitten voor het volgen van je cyclus. M'n gynn ging toen vragen of ze ons ook wilde zien maar kwam toen terug met folders en een recept voor clomid. Hij legde het zelf uit en met de worden kom over zes maanden maar terug als het nog niet gelukt is.;) hm ok.

17. Kim2712

Kim2712 Lid

7 apr 2016
    21
    0
    0
    Eersel
    Leuk!

Uhm, nee, de eerste zijn we 18 maanden bezig geweest, 6 maanden mmm incl. Operatie, wel met de eerste ronde clomid zwanger, maar zoals ik al zei, mijn cyclus wordt vervolgd tot de eisprong, en daarna nog bloedprikken. Ik weet dus iets gerichter wanneer we gericht aan het werk kunnen.
    Ons kindje is nu 13 maanden, sinds januari bezig met het ziekenhuis, kreeg weer eerst onderzoeken voordat ze overgingen op clomid.

18. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Okee water27 misschien zit er ook nog verschil in met eerste of tweede zwangerschap. Maar opzich wel makkelijk dat je niet steeds na het ziekenhuis hoeft. En als het zo ook lukt maakt het natuurlijk helemaal niks uit.

Oh jullie zijn ook een hele tijd bezig geweest voor dat het was gelukt kim2712.. Hopelijk gaat het met deze tweede kinderwens wat sneller!

19. dromer88

dromer88 Lid

24 mrt 2016
    74
    0
    0
    Zuid Holland
    Welkom Kim! Spannend allemaal! We lopen zo allemaal redelijk gelijk!
    Hier is mijn ovu test weer wat lichter geworden maar goed gebruik kunnen maken van de eisprong..... Nu maar weer wachten!

20. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Spannend dromer88!!

Deel Deze Pagina