Hoihoi! Ik heb een vraag. Vorige week zaterdag (9 dagen geleden) heb ik pregnyl 5000 gepoten. Afgelopen vrijdag (3 dagen geleden) test gedaan om te kijken of het HCG uit mn lichaam is. Ik had een lichte streep. Gisteren weer een test gedaan, en die was blanco. Sinds eind vorige week ben ik kotsmisselijk en heb continue het gevoel dat ik moet overgeven en heb regelmatig hoofdpijn. Kan dit van de pregnyl zijn? Of zou het de eerste voortekenen zijn? (lijkt me zeer onwaarschijnlijk zo snel) Gisteren was de test negatief, dus er zat geen of heel weinig HCG in mn lichaam. Betekent dit ook dat het deze ronde niet is gelukt of kan het nog komen? A.s. zondag zou ik officieel mogen testen. En heb maandag een bloedtest. Alvast bedankt
Ik denk inderdaad dat het te vroeg is om symptomen van een zwangerschap te hebben, dus ik zou er vanuit gaan dat dit door de Pregnyl komt (zijn toch ook gewoon hormonen). Als je pas zondag kan testen zit je nu op 8/9dpo? Dan is het nog normaal dat je test negatief is hoor! Ik zal voor je duimen dat je straks een mooie test in je handen hebt!
Dankjewel voor je reactie Miszy! Ik dacht het al wel, maar op een gegeven moment twijfel ik overal aan We houden de hoop en moed er dus gewoon nog in! Thanks!