Start clomid april

Discussion in 'MMM clubs' started by water27, Apr 2, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kim2712

Kim2712 Lid

Apr 7, 2016
    21
    0
    0
    Eersel
    Hoihoi, ik ben even afwezig geweest, ik zie dat ik in ieder geval al iemand kan feliciteren, super! Van harte gefeliciteerd, geniet er van en op naar een mooie eerste echo!

Hier is gisteravond de derde ronde aangebroken, ik moet clomid slikken vanaf dag drie, nu twijfel ik even of ik zaterdag of zondag zou moeten beginnen. Hoe gaat het met de rest van de dames?

2. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

Dec 4, 2011
    3,414
    0
    36
    Female
    zuid holland
    Bij ons in het ziekenhuis houden ze aan voor 15.00 ongesteld dan is dat dag 1 en na 15.00 dan is de volgende dag dag 1. Dus in jou geval zondag.
    En bedankt voor de felicitatie!

3. water27

water27 Fanatiek lid

Jan 11, 2013
    2,733
    189
    63
    Kim bij ons in het ziekenhuis gewoon twaalf uur snachts is volgende dag/datum. Misschien ff bellen met jouw ziekenhuis..

4. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

Aug 30, 2014
    810
    173
    43
    Ik ben ook even afwezig geweest..
    Hier ook alles prima.. Gister ongesteld geworden en dus morgen beginnen met de clomid!

Dromer veel plezier op vakantie!!

Spannend water!

5. Kim2712

Kim2712 Lid

Apr 7, 2016
    21
    0
    0
    Eersel
    Bedankt voor de tips! Aangezien ik donderdag voor het slapen gaan enkel bij het afvegen een druppeltje bloed zag (een speldenknop is groter) en bij het wakker worden m'n menstruatie had doorgezet, lijkt mij vandaag dag drie, dus vanavond m'n eerste tabletje genomen, wel gek, want de eerste twee rondes had ik een soort van geel bruine tabletjes (smelten direct in je mond, behoorlijk smerig) en nu witte tabletjes, goed weg te krijgen. Herkennen jullie ook verschillende tabletten of is het bij jullie altijd hetzelfde?
    Vanaf morgen een weekje weg, dus even verstand op nul en genieten maar 😊

Succes aan alle dames!

6. water27

water27 Fanatiek lid

Jan 11, 2013
    2,733
    189
    63
    Nee ik heb altijd witte tabletjes gehad. Net m'n laatste geslikt :) dus ik ben er weer vanaf!
    Veel plezier tijdens je weekje weg!

7. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

Dec 4, 2011
    3,414
    0
    36
    Female
    zuid holland
    Ik heb ook altijd witte tabletjes gehad. Veel plezier en geniet ervan!

8. water27

water27 Fanatiek lid

Jan 11, 2013
    2,733
    189
    63
    Hoe gaat het nu met jou Mavi Derya?

9. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

Dec 4, 2011
    3,414
    0
    36
    Female
    zuid holland
    Hier gaat het prima, vanmorgen voor het eerst echt misselijk. En ik ben heel erg moe maar dat heb ik bij elke zwangerschap gehad. Maandagochtend heb ik de eerste echo dus spannend..

10. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

Aug 30, 2014
    810
    173
    43
    Wat spannend die eerste echo!!

De pilletjes van de clomid zijn bij mij een beetje crème achting. Met een "m" erop. Hiervoor had ik lichte (bijna wit) zonder logo erop.. Raar! Zelf dat is dus verschillend :)

11. water27

water27 Fanatiek lid

Jan 11, 2013
    2,733
    189
    63
    Even snel een berichtje van mij. Vandaag hsg gehad. En uitslag is gelukkig goed. Over drie weken een afspraak met gynn over hoe nu verder.

12. Pat25

Pat25 Lid

Dec 13, 2015
    76
    0
    0
    Heb je veel pijn (gehad) water?
    Ikzelf vond het onderzoek erg pittig, gelukkig ging het daarna snel beter.

Hier vandaag mijn NOD.. Helaas verlies ik al een paar dagen bruine afscheiding en wordt dit steeds donkerder. Helaas weet ik wat dit betekend. Hoop dat het snel doorzet, zodat ik snel kan starten met de volgende kuur!

13. water27

water27 Fanatiek lid

Jan 11, 2013
    2,733
    189
    63

Wat naar van het bruin verlies, ik duim nog steeds voor een wonder voor je!

Ja ik vond het ook heel pittig. Niets zat ook mee.. Gyn kwam een kwartier te laat, dan zit je daar..;) Vervolgens kreeg ze het allemaal niet goed naar binnen, dus ze zat een hele tijd te wroeten wat al een beetje voor een zeurende pijn zorgde. Toen ze van start ging met spuiten kwam de pijn langzaam op en zag je dat links meteen goed door liep alleen rechts duurde een beetje lang. Dat begon serieus zeer te dien. Nog een uurtje erna beetje last gehad maar nu voel ik al niets meer, dus dat valt me 100% mee! Verlies nog wel bloed maar niet zo veel meer. De dames waren heel aardig en vonden het knap dat ik zo ontspannen bleef dus dat was fijn.

14. water27

water27 Fanatiek lid

Jan 11, 2013
    2,733
    189
    63
    Ik heb sinds twee dagen last van opvliegers niet normaal. Vriendlief zei nog misschien de clomid maar zit nu al op dag twaalf, dat kan het toch niet zijn? Ik was aan het Google en kom alleen maar de overgang tegen 😱

15. Pat25

Pat25 Lid

Dec 13, 2015
    76
    0
    0
    Ik heb geen idee of dat dat kan water! Misschien even het ziekenhuis bellen? Misschien is het wel het teken dat er een eisprong aankomt ofzo?? Heb echt geen idee hoe dat zit maar je lichaam doet soms rare dingen.

Hoe is het met jou claudiaaxx? Jij bent nu toch gestart met 150mg, hoop dat het eindelijk aanslaat. Moet je nog naar het ziekenhuis?

Ik ben vanmorgen weer gestart met m'n eerste tabletje.. Spannend, de vorige keer op dag 11 al een groot ei! Hoef nu voorlopig niet naar het ziekenhuis maar moet m'n cyclus zelf volgen.

Ben benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat!

16. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

Aug 30, 2014
    810
    173
    43
    Jaa ik moet morgen na het ziekenhuis dan zit ik op dag 11. Erg spannend weer! Ik ben deze maand er wel minder mee bezig als voorgaande maanden, dat voelt wel goed! Lekker hardlopen en m'n eigen ding doen.

Voor jouw komt dus nu ook weer de spannende periode aan pat!.. Succes!! En hoe houdt jij het bij? Met ovulatietesten en temperatuur?

Het heeft vast wel met de clomid te maken water.. Zou het niet?

17. water27

water27 Fanatiek lid

Jan 11, 2013
    2,733
    189
    63
    Ja ik hoop het dames dat het door de clomid komt. Ik denk wel dat ik daarmee stop als dat zo is. Heb er soms wel tien per dag en snachts drie ofzo. Vind het best zwaar.
    Ik bespreek het over twee weken wel met m'n gynn.

Hoe was het gegaan Claudia? Al een mooi groot ei?

18. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

Aug 30, 2014
    810
    173
    43
    Er was bijna niets te zien :(.. Ik ben even flink aan het balen!
    Er zaten alleen kleine eitjes. Ze zei dat het nog wel kon...
    Maar voor mij gevoel is deze ronde mislukt

19. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

Dec 4, 2011
    3,414
    0
    36
    Female
    zuid holland
    Water. Ik heb bij de eerste ook heel erg opvliegers gehad maar toen gelukkig in de eerste ronde zwanger.

Claudia het kan altijd nog ik ben ook nooit zo heel snel. Ik hoef altijd pas op dag 12 of 13 te komen voor de eerste meting.

Ik heb gisteren mijn eerste echo gehad. Het hartje klopte heel goed maar het was nog wel wat klein voor 7 weken dus volgende week donderdag nog een keer kijken. Ben benieuwd maar het blijft wel spannend zo.
    Maar ik had niet het idee dat de gyn zich erge zorgen maakt want na de echo feliciteerde ze me nogmaals.

20. water27

water27 Fanatiek lid

Jan 11, 2013
    2,733
    189
    63
    Oh balen Claudia! Hopelijk volgende check een mooi groot eitje.

Mavi, het zal vast wel goed zijn als je een mooi hartje hebt zien kloppen! Spannend donderdag! Mag je weer even spieken.

Hier worden het aantal opvliegers al minder gelukkig. En gister of vannacht als het goed is m'n eisprong gehad dus hopelijk blijven de opvliegers nu helemaal weg.

Share This Page