Start clomid april

Discussie in 'MMM clubs' gestart door water27, 2 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Wat spannend Mavi! Succes vandaag

Spannend water, dus weer op het wachtbankje ;)

Ik kom net terug van het ziekenhuis.. Had nu 2 eitjes rond de 10mm en dat op dag 14 :(? Ik baal.. Zondag weer heen als ze dan nog zo zijn dam wordt het wss niets en moet ik de volgende ronde gaan spuiten

2. dromer88

dromer88 Lid

24 mrt 2016
    74
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoi meiden!

Weer terug van vakantie en helaas daar weer ongesteld geworden!
    Zit nu in ronde 4 van de clomid......baal er erg van want je hoopt toch wel in 3 rondes klaar te zijn!
    Door mijn vakantie ook te laat gebeld voor het hsg onderzoek dus die komt een ronde later!
    Moet zeggen dat dit hele traject erg veel neerslag heeft op mij!
    Dat zullen jullie vast wel herkennen!
    Maar we houden hoop! Rustig maar weer doorgaan!

Hoe is het met de rest? Het is stil hier......

3. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Aaa dromer wat jammer zeg! Ik baalde ook altijd zo. Hopelijk de volgende ronde meer geluk!

Ik zit in spanning voor mijn echo donderdag. Ik hoop dat het dan goed gegroeid is en dat het een goede echo is..

Hoe gaat het met de rest? Is er al iemand op het wachtbankje weer?

4. Pat25

Pat25 Lid

13 dec 2015
    76
    0
    0
    Haai meiden,

Ik ben de laatste weken een beetje afwezig geweest. 2 vriendinnen kwamen me vertellen dat zij beide in verwachting zijn. Ik heb even tijd nodig gehad om het te verwerken vandaar mijn telefoonstilte.

Hoe was je echo mavi? En wat balen voor jou dromer! Ik denk dat je nu alweer bezig bent met de nieuwe kuur? Ik heb er ook veel last van hoor, de angst dat het nooit goedkomt overheerst tijdens iedere menstruatie bij mij.

En Claudia hoe is het bij jou? Zijn je eitjes nog verder gegroeid? Hoop het zo voor je!

Hier even een baaldag vandaag, vorige maand had ik op dag 12 al een positieve ovulatietest. Ik zit vandaag op dag 14 en er gebeurd nog helemaal niets! Baal als een stekker want ben bang dat vorige maand een toevalstreffer was en dan de medicijnen alsnog niet aanslaan. Mag helaas pas bellen bij een cyclus van 35 dagen dus wacht tot dag 21, heb ik dan geen positieve test gehad bel ik.. Kortom eer afwachten hier😭

5. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Oh vervelend he pat dat wachten en wachten... Dat duurt zo lang!

Oh shit dromer.. Ja dat gevoel ken ik ondertussen ook, dat doet best zeer soms :(..

Succes vandaag Mavi! Hopelijk krijg je een mooie echo te zien.

Ik zit ondertussen Weer aan de provera en mag hierna Puregon gaan spuiten.. Dit gaat weer een nieuwe ervaring worden met het prikken, dat vind ik best spannend. Ik heb er wel een goed gevoel bij, maar ja misschien wil ik dat ook gewoon graag... Het is gewoon afwachten hoe dit aanslaat.

6. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Hi dames, hoe gaat het met jullie?

Mavi hoe was je echo vandaag?

Claudia, juist goed dat je er een goed gevoel bij hebt toch! Ik duim voor je!

Pat, hopelijk al een positest? Ik hoop voor je dat die er snel aankomt! Temperatuur je ook?

Hier wachtbankje, op 8 dpo zit ik nu.
    Ik twijfel trouwens heel erg of ik verder ga met de clomid ivm met de bijwerkingen. Die vielen me deze cyclus wel zwaar.

7. Pat25

Pat25 Lid

13 dec 2015
    76
    0
    0
    Nee ik temperatuur niet, heb dat 2 maanden geprobeerd maar ik werk wisselende diensten. Dan moet ik om de meest gekke tijden m'n wekker zetten. Helaas nog geen positieve ovulatietest, ben bang dat deze ronde niet aanslaat. Wat zouden jullie doen? Ik zit nu op dag 15, zal ik het zhuis bellen of gewoon nog een weekje wachten?

Wat zuur dat je zoveel bijwerkingen hebt water! Aan welke bijwerkingen moet ik dan denken? Maar misschien is het deze maand wel raak en hoef je ze niet meer te gebruiken, ik ga voor je duimen!

En wat spannend Claudia, ik hoop zo voor je dat je eindelijk een positief bericht krijgt en dat de spuiten aanslaan. Al vind ik dat toch een heftig iets hoor die prikken.. Alles voor het goede doel maar brrr vind het pittig.

8. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Hi dames, hoe gaat het met jullie? En waar zitten jullie nu in je cyclus?

Hier cd1 😔 Maar.. Deze keer me er snel en goed over heen gezet. Dat scheelt een hoop! Weer vol goede moet door. Morgen weer clomid halen (toch maar wel) en dinsdag naar gynn. Uitslag bespreken van de hsg. En en heb nog wat vragen. We gaan t weer zien.

9. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Hi dames, hoe gaat het met jullie? Hier in overleg met de gynn besloten te stoppen met Clomid. Het voelde niet goed met de bijwerkingen. Hij gaf me de keus om te gaan prikken maar heb aan gegeven dat eerst te willen overleggen met vriendlief en dat ik daar na de vakantie op terug wil komen. Was erg fijn gesprek en hij begreep me heel goed. Heel fijn.

10. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Okee water! Jammer dat de clomid zoveel bijwerkingen gaf bij jou. Wel fijn dat je een goed gesprek hebt gehad.

Ik moet as donderdag heen. Ik spuit nu met Puregon, dit valt echt reuze mee. Ik ben heel benieuwd na donderdag.

11. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Water wat rot dat je z'n last hebt van de bijwerkingen! Wel fijn dat je een gyn hebt die luisterd en meedenkt!
    En ik heb ook gespoten en het valt idd reuze mee. De eerste keer is een beetje raar maar gewoon doen niet denken!

Claudia spannend hoor hoeveel EH spuit je?

Ik mag over naar de verloskundige en dan heb ik 22 juli de officiële termijn echo dus ben benieuwd. Ik was eerst op mijn verjaardag uitgerekend maar omdat het wat achterliep nu een paar dagen later. Ik ben benieuwd of het nu weer op schema loopt.

12. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Ja ik vond het de eerste keer ook eng om te doen.. Daarna ging het al bijna vanzelf.

Wat spannend allemaal Mavi! Voel je jouzelf goed? Geen rare kwaaltjes?

Ik spuit nu 50EH.. Mocht er morgen niets of hele kleine eitjes zitten dan verhogen ze de dosering

13. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Ik was na clomid de eerste keer prikken met 50 eh gelijk zwanger van de tweede hopelijk gaat het voor jou ook zo goed!

Ik ben allen onwijs moe en best wel veel misselijk.. maar goed het is voor het goede doel😃

14. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Ohh ik hoop het zo Mavi!!!

Okee de bekende kwaaltjes dus!

15. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    #215 Claudiaaxx, 13 jul 2016
    Laatst bewerkt: 13 jul 2016
    Ik heb trouwens snel een vraag.. Ik heb 50eh geprikt..

Er zitten 300EH in.. Dus 6x mee doen.
    Nu vanmorgen moest ik met een nieuwe ampul beginnen.
    Haal ik die oude eruit, is die helemaal niet leeg. Ik vind dit zo vreemd.

16. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Claudia ik zie je berichtje nu pas en dat is altijd zo. Je kunt hem wel leegspuiten hij blijft vanzelf staan op het aantal eh wat je nog moet met een nieuwe ampul. Maar dat weet je nu vast al.

Hoe gaat het met jullie?

17. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Geeft niet.

Ik ben ondertussen al drie keer na het ziekenhuis geweest..
    Eerste keer was mijn eitje 8.6mm de tweede keer 11.3 en gister 14.1 morgen moet ik weer heen.. Ben benieuwd!

Hoe gaat het met jou?

18. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Oh die groeit goed Claudia! Hoe groot was die gister? Aan m'n lijf te voelen heb ik rondom morgen m'n eisprong denk ik. Als dat zo is is dat nog best vlot zonder clomid. Nou ja eerst maar eens zien.

19. dromer88

dromer88 Lid

24 mrt 2016
    74
    0
    0
    Zuid Holland
    Spannend Water. Hoe is het nu met je?

Ik ben weer ongesteld geworden en volgende week hsg onderzoek!
    Zie er mega tegenop!
    Iemand er al ervaring mee? En krijg je gelijk de uitslag?

20. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Hi! Ja hier gaat het goed, met jou ook? Balen dat je weer ongesteld bent geworden!
    Hier 3 dpo alweer. Eerste ronde zonder Clomid en toch een eisprong op dag 16 dus daar ben ik heel blij mee.

Ik vond de hsg wel te doen maar deed op t laatst veel pijn. Rechts liep niet meteen goed door dus misschien was dat de reden daar voor. Las ook ervaringen van dames waarbij het helemaal geen pijn deed. Ik hoop voor je dat het allemaal mee valt!

Deel Deze Pagina