Spannend dromer88! Heeft er iemand (al) last van bijwerkingen? De vorige keer had ik na de eerste pil al last van opvliegers, tot nu toe nergens last van.
Ook opvliegers vooral in de nacht! Verder wat steken in mijn buik maar als dat alles is! Ik verwacht wel dat je met een hogere dosering meer last kan krijgen.
Precies, als dat alles is om vervolgens een mooi wondertje te mogen verwelkomen. Morgen m'n laatste pil en woensdag de eerste echo, ben erg benieuwd of de clomid aanslaat...
Spannend kim2712.. Hopelijk slaat het aan! Ik moet nog 2 pilletjes en donderdag heen.. Heb gister en tot nu toe vandaag nergens last van gehad.
Spannend Kim en Claudia, hopelijk slaat de clomid goed aan. Dat is wel fijn van de echo's. Je ziet goed wat je lichaam doet. Ik kan alleen maar hopen Maar normaal gezien is mijn menstruatie altijd gigantisch. Minimaal een week flink rood bloed verlies en daarna nog 3 dagen oud bloed. Nu zit ik op dag 5 en het bruin begint al! Ook is het nu al zo weinig, echt super fijn. Dus dat is al positief!
Jaa ik hoop zo dat de clomid zijn werk doet! alleen heb ik altijd het gevoel dat het bij mij altijd een omweg nodig heeft hihi. Net als bij de provera, daar kreeg ik geen bloeding op .. Alleen beetje bruin, maar dit is Inderdaad alweer over. Bij jou dus ook veel minder, denk je dat dit door de clomid komt?
Ja dit is zo'n groot verschil. Dit heb ik nog niet eerder meer gemaakt dus dat moet wel van de clomid komen.
Hoi Meiden! Hoe is het met jullie? Hier nog rustig op het wachtbankje! Hebben jullie eigenlijk ook PCOS of krijgen jullie de clomid voor iets anders?
Hier ook rustig.. Heb vandaag mijn laatste pilletje geslikt. Ik kan wel merken dat ik iets meer slijm heb.. Jullie dan? Nee bij mij is geen PCOS geconstateerd, maar mijn biologische klok komt gewoon niet op gang . Mijn zus heeft dit ook.
Hier rustig, wachten op m'n eisprong. Vannacht wel de eerste opvliegers gehad... Bij mij ook geen pcos, ik heb zelfs een hele mooie cyclus, altijd tussen de 28 en 32 dagen, maar pas ergens in de laatste week, vaak zelfs de laatste dagen een eisprong, heel vreemd dus...
Toch mooi dat dat Clomid ons hopelijk allemaal kan helpen! Ik voelde me gister echt wel even beroerd! Pijn in me buik, honger en hormonen gierde door mijn lijf! Opvliegers zijn gelukkig weg! Heb inderdaad ook wel wat meer slijm gehad voor mijn eisprong.
Okee dromer88 wanneer kun jij testen? Beroerd zijn hoort er wel beetje bij dus spannend hoor! Jaaa eigenlijk is het een wonder middel.. Ik hoop echt dat het bij mij ook aanslaat.
Ik kan testen over 1,5 week ongeveer de 22e......afwachten hoe veel geduld ik ga hebben! Ja als je de andere resultaten leest is het zeker een wondermiddel! Hopelijk voor ons ook! Die bijwerkingen nemen we voor lief!
Jaa dat gewacht de hele tijd is soms echt irritant! Je leeft zo in onzekerheid. We duimen heel hard!!
Hier de eerste echo gehad, ze twijfelen of ik al een eisprong heb gehad of een cyste heb... Zit pas op dag tien maar was een soort bol van 3,6 cm te zien... Ben een beetje teleurgesteld, maar goed, we wachten het maar af, volgende week moet ik terug komen...
Oh dat is vervelend Kim! Nu zit je weer in de onzekerheid en weer wachten! Dit hele traject bestaat uit onzekerheid en wachten! Wel fijn dat je echo's krijgt! Daar ben ik wel een beetje jaloers op!