Nee was wel echt nieuw, maar door de afmetingen kan het ook nog zo zijn dat ik een eisprong heb gehad en dat dit het zogenaamde gele lichaam is... Maar dat kan ze niet met zekerheid zeggen omdat ze geen eitje heeft zien groeien. Ik moet volgende week terug en dan even kijken of het weg is... Volgende ronde mag ik gewoon weer clomid gebruiken, dus ben benieuwd, voelt alleen wel een beetje als een verspilde ronde, nu al (hoewel we gelukkig wel al wat geknuffeld hebben, dus wie weet) Ja, het is heel handig die echo's, je weet precies wat er gebeurd en wanneer je het vruchtbaarst bent, aan de andere kant iedere keer voor een afspraak van 3 minuten met een dreumes van een jaar op pad is best een uitdaging te noemen
Hopelijk heeft de gynaecoloog wat over het hoofd gezien bij jou maar wel een beetje apart. Jaa het is inderdaad wel een gedoe om voor een paar minuten na het ziekenhuis te gaan. Maar het geeft wel een gerust gevoel. Ik moest vanmorgen weer heen. Heb een ei van 10mm zag er goed uit! Ik ben best een beetje blij!! Moet maandag weer heen. Maandag is mijn werk dag dus moet een goede smoes verzinnen.
Hallo ik mag vandaag starten met clomid, ben wel benieuwd hoe het allemaal gaat. Ik heb volgende week vrijdag in ieder geval een echo.
Hoi Annabel! Zo te zien ga je voor je derde! Wat leuk! Heb je bij je andere zwangerschappen ook clomid geslikt? Veel succes!
Nee, de eerste twee keren heb ik ontzettend veel geluk gehad. En is het natuurlijk gelukt. Nu zijn we al neer dab een jaar bezig maar wil het niet lukken. Voelde me een beetje opgelaten omdat ik al twee gezonde kindjes heb waar anderen nog steeds voor hun eerste bezig zijn. Maar goed ik hoop natuurlijk dat dit gaat helpen want ik heb gewoon geen eisprong.
Hoi! Mag ik hier ook mee kletsen? Ik zal de nét wel of nét niet deze maand nog met clomid beginnen. Ik heb de 28ste opnieuw een afspraak met de fertiliteitsarts en krijg dan een echo om te kijken hoe mijn baarmoederslijmvlies is. Aan de hand daarvan krijg ik of meteen clomid of eerst een kuur om een menstruatie op te wekken en daarna clomid. Daarna zal ik 2 achtereenvolgend "goede" cycli gevolgd worden. (Dus bijv. als 50 mg niet werkt, ga ik naar 100 mg en als die wel zou werken daar 2 "goede" cycli van, dus in dat geval 3 cycli in totaal). Ik zal Clomid moeten gebruiken vanwege PCOS. Ik heb al een dochter. Van haar werd ik wel natuurlijk zwanger (onverwacht en achteraf gezien puur geluk gehad). Van mijzelf heb ik namelijk geen cyclus meer. Wat gek dat sommige wel gevolgd worden d.m.v. echo's en andere niet! Je zou idd verwachten van wel i.v.m. overstimulatie. Voor de dames die wel gevolgd worden, hoe vaak/om de hoeveel dagen krijgen jullie echo's?
Hoi! Welkom hier femmefatalex natuurlijk mag jij mee praten! gelukkig gaan ze je nu helpen, dat vond ik toen wel een hele opluchting. Jaa elk ziekenhuis doet het weer anders.. Ik ben afgelopen donderdag heen geweest dat was de 10e dag vanaf mijn cyclus. En nu moet ik a.s. Maandag weer heen. (Eigenlijk moest ik morgen heen maar omdat ik zit met mijn sport en we het graag geheim willen houden voor mijn schoon familie heb ik overlegd dat ik maandag heen moet. Dit was geen probleem als we maar wel gingen klussen) Volgens mij is het gemiddelde z'n beetje om de dag of om de twee dagen. Welkom Annabel26 !
Welkom Femme! Mij volgen ze niet maar ik temperatuur en gebruik ovu testen! Hier helaas minder goed nieuws eerste ronde clomid mislukt. Test spierwit en temperatuur gezakt! Mijn lichaam heeft me aardig voor de gek gehouden! Nu helaas ronde 2 met Clomid......
Balen dromer88! Hoi aan de nieuwe dames! Ik word in principe vanaf dag 10 gevolgd t/m de eisprong, week later bloedprikken, hoe vaak ik moet komen ligt aan de groei van de eicel. Nu dag tien geweest en pas dag 17 terug ivm of vroege eisprong of cyste... Volgende ronde word ik vanaf dag 7 of 8 gevolgd. Het gekke is dat ik dit weekend ovulatie-achtige symptomen had, terwijl de verwachting was dat m'n eisprong al begin deze week is geweest, had maar een ovulatietest in huis en die was mislukt, dus zeker weten doe ik niet... Stiekem hoop ik dat deze ronde vlug voorbij is zodat ik opnieuw kan beginnen
Waarom ik geen eisprong heb is niet duidelijk. Alle onderzoeken waren goed en ik had geen afwijkende uitslagen. Moeder natuur werkt gewoon niet mee haha
Ik moest vanmorgen weer een echo laten maken. Helaas waren mijn follikels niet echt gegroeid. Er zaten er veel! Donderdag was de grootste 10mm, vandaag zei ze niet echt hoe groot ze waren, alleen dat ze niet groot genoeg waren. Aankomende vrijdag moet ik weer heen, als er dan nog geen groter eitje is moet ik weer aan de provera en clomid.
Balen zeg! Hopelijk heb je dan de volgende ronde meer geluk mocht het vrijdag nog niet goed zijn. Ik heb vrijdag mijn eerste echo en ik ben er behoorlijk zenuwachtig voor. Je hoopt zo dat het goed gaat natuurlijk
Jaa ik baal ook wel hoor.. Ook al is dit pas m'n eerste ronde met clomid toch hoop je dat hef direct goed zit inderdaad! Succes vrijdag!
Hoi Meiden! Balen Claudia! Kan me voorstellen dat je baalt! Ga je nu naar de 100mg? Hier iets vreemds! Mijn temp was gezakt zondag maar maandag en vanochtend gewoon weer ouderwets hoog! Ben nu ook erg moe dus ik zit toch nog op het wachtbankje! Vrijdag is me NOD.....even rustig afwachten......
Ohh spannend dromer88!! Hoe hoog is je temperatuur dan als die hoog is? Jaa nouja vrijdag nog even afwachten dan gaan ze nog een echo maken en anders inderdaad na de 100mg clomid.
Hoog is hij 37,1 en gezakt is hij 36,8. Door de clomid is mijn lage temperatuur al 0,3 graad hoger dan normaal! Oh spannend meis! 100mg lijkt me best heftig! Zo zie je maar dat wij allemaal elke x aan stapje verder zullen gaan! Ben benieuwd naar je echo!
Okee! Want ik ben mijn temperatuur ook gaan bijhouden..toen ik las dat jullie dat ook deden CD12 was ie 36.5, CD13 36.4, CD14 36.6 en vanmorgen 36.9. Ik vind het een beetje vreemd ik had op dag 10 een andere gynaecoloog als gister! Die van de vorige keer was rustiger en legde het beter uit. Maar goed we wachten vrijdag af maar ik zelf dat het niets wordt deze ronde na gisteren. Jaa ik ben benieuwd wat die 100MG met me gaat doen .. Ik zou het zo spannend vinden dromer88 als ik in jou situatie zat!! Heeel hard duimen en laat het maar snel vrijdag zijn
Dat is jammer Claudia! Ik heb gister ook een echo gehad, de bol was alweer iets gekrompen, dus vermoedelijk een vroege eisprong. Ik moet Nh uitgaan van een cyclus van 24 dagen dus mijn nod is ineens volgende week woensdag. Vind het stiekem toch wel spannend hoewel ik eigenlijk denk dat deze ronde niet is geslaagd vanwege de vroege eisprong, maar goed, we zullen zien! Dromer88 morgen is jouw nod? Al enig teken van een nieuwe cyclus of mag je een test doen?