Start clomid april

Discussie in 'MMM clubs' gestart door water27, 2 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dromer88

dromer88 Lid

24 mrt 2016
    74
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoi Kim!

Helaas vandaag ongesteld geworden!
    Op naar ronde 2!
    Ben wel blij dat de clomid wel werkt want nog nooit zo'n korte cyclus gehad!
    Ga proberen deze ronde wat meer rust te nemen! De eerste ronde was ik er extreem veel mee bezig!

Spannend nu voor jullie meiden!

2. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Oh shit dromer88 dat is wel even flink balen. Maar inderdaad het geeft wel een gerust gevoel dat de clomid werkt inderdaad..

Kim toch wel een eisprong dus! Even afwachten dus en anders de volgende ronde er rekening mee houden :)

3. Pat25

Pat25 Lid

13 dec 2015
    76
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik wil ook graag meekletsen als het mag. Ik mag morgen voor de eerste keer starten met clomid 50mg.

Even kort een verhaal van mijn kant. Mijn vriend en ik zijn beide 26 jaar oud. Al ruim een jaar zijn wij bezig om zwanger te worden. Naar veel onderzoeken is gebleken dat ik pcos heb. Cyclussen van 70 dagen zijn bij mij niet vreemd. 22 Maart ben ik gestart met Duphaston, hier kwam helaas geen reactie op en anderhalve week na het eindigen van deze kuur ben ik gestart met een 7 daagde kuur van primolut. Hier oo volgend werd ik dus gisteren ongesteld.

Erg spannend allemaal, maar ben stiekem "blij" nu weer iets te proberen van dat afwachten werd ik zo down..

4. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Welkom Pat25

Dus ook een erg lange cyclus.. Mijn cyclus kwam ruim over de 100 dagen.. Toen ben ik na de HA gestapt omdat ik maar niet ongesteld werd.

Spannend dat je nu ook clomid mag gaan gebruiken, hopelijk helpt je dat na een mooie eisprong.
    Moet je op dag 10 ook na het ziekenhuis voor een echo?

5. Pat25

Pat25 Lid

13 dec 2015
    76
    0
    0
    Ik moet op dag 13 claudiaaxx. Het was erg druk op mijn werk die week. De arts durfde de gok wel te nemen om pas op dag 13 een echo te maken.

Ben jij al gestart met clomid?

6. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Okee! Je staat dus wel onder controle van het ziekenhuis. Niet iedereen heeft dat.

Jaa ik heb de eerste ronde erop zitten.. Afgelopen maandag zat ik op dag 14 en moest ik een echo laten maken, helaas waren de eitjes toen te klein. Morgen moet ik opnieuw een echo laten maken als de eitjes dan nog te klein zijn moet ik opnieuw aan de clomid en dan 100mg (ipv50mg) de gynaecoloog zei ook wel dat het eerst een beetje uitzoeken is welke dosering goed voor je is. Maar je hoopt natuurlijk dat het direct goed zit.

7. Kim2712

Kim2712 Lid

7 apr 2016
    21
    0
    0
    Eersel
    Welkom pat25!

Wat jammer dromer88! nu vol frisse moed de volgende ronde weer in!

Spannend Claudia, je hoopt natuurlijk dat de dosis hormonen zo laag mogelijk mag blijven, maar als het niet werkt is zoiets natuurlijk alleen maar een uitkomst

Ja, dus toch een eisprong, op dag 10 bleek ie dus gesprongen te zijn, dus waarschijnlijk dag 8 of 9 een eisprong gehad, we hebben op dag negen geklust, dus ach, wie weer heb ik toch nog een kansje, even wachten tot woensdag, dan mag ik testen.

Even een vraagje, ik heb sinds eergisteren enorme steken in mijn borst, echt heel pijnlijk, herkent iemand dit als bijwerking? Kan het me niet herinneren van de eerste keer dat ik clomid heb gebruikt

8. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Spannen Kim2712.. Hopelijk heb je woensdag een dikke positieve test in handen..
    Die symptomen ken ik niet..

Ik kom net terug uit het ziekenhuis.. De eitjes waren niet gegroeid dus heb nieuwe provera en nu 100mg clomid mee gekregen. Nieuwe ronde!

9. Pat25

Pat25 Lid

13 dec 2015
    76
    0
    0
    Wat jammer claudiaaxx! Ik ga voor je duimen dat de 100mg wel aanslaat.

Ik heb gisterenavond m'n eerste tabletje in genomen. Spannend!! Aangezien er niets in 1x aanslaat bij mijn lichaam, ga ik er vanuit dat het nog even zoeken wordt naar de juiste dosering.

Enne kim2712 ik ga voor je hopen dat je woensdag een positieve test hebt. Iets waar we waarschijnlijk allemaal al zolang van dromen 😍

10. dromer88

dromer88 Lid

24 mrt 2016
    74
    0
    0
    Zuid Holland
    Spannend pat! We lopen ongeveer gelijk ik heb vandaag mijn eerste pil genomen van de 2e ronde clomid.

Jammer Claudia! Hopelijk werkt de 100 mg beter!

11. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Pat25 datzelfde denk ik dus ook altijd.. Bij mijn lichaam gaat het toch nooit in één keer goed! Hihi.. Spannend en succes!!

Oh wat fijn dat jij nu al aan je tweede ronde kunt beginnen dromer88 ik moet eerst weer provera slikken .. Nog 8 dagen te gaan :|

12. dromer88

dromer88 Lid

24 mrt 2016
    74
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja Claudia in dat geval heeft de clomid dan wel geholpen! Een korte cyclus van 32 dagen!

Fijne zondag allemaal!

13. Kim2712

Kim2712 Lid

7 apr 2016
    21
    0
    0
    Eersel
    Wat jammer Claudia, hopelijk slaat de nieuwe dosering wel aan en krijg je niet teveel last van de bijwerkingen!

Ik heb een hard hoofd in woensdag, een vroege eisprong, ik voel eigenlijk niets geks... En aangezien ik de spanning niet meer aankon heb ik maar alvast getest (zo stom, ik weet het) maar die was natuurlijk negatief...

14. dromer88

dromer88 Lid

24 mrt 2016
    74
    0
    0
    Zuid Holland
    Ach Kim dat te vroeg testen doen we allemaal! ;)
    Wie weet komt het nog!

Mijn eisprong zal zijn rond Moederdag dat is dan wel weer toevallig!

Hoe gaat het met de rest? De meeste zitten nu op het wachtbankje toch?

15. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Hi dames, hoe gaat het met jullie? Al een tijd niks meer van me laten horen, was heel druk! Hier geen succes verhaal met clomid 50 Mg. Zit nu op dag 23 en nog steeds geen eisprong.. Voel ook niks aan m'n lichaam dat deze eraan zit te komen ofzo. Ik baal zo erg! M'n temp is echt hoog waardoor ik even twijfelde of ik hm dan echt niet gemist had maar ik weet t zeker. :(
    Hoe gaat het met jullie en vieren jullie vandaag nog Koningsdag?

16. Kim2712

Kim2712 Lid

7 apr 2016
    21
    0
    0
    Eersel
    Vanmorgen braaf m'n test gedaan, maar ook deze was negatief... Nu maar wachten op m'n volgende cyclus

Dromer88 dat is nog eens een mooie dag om een eisprong te hebben!

Water27, dat is wel erg laat, met clomid zou het niet zo lang moeten duren, wat zeggen ze er in het ziekenhuis van?

Wij vieren verder geen Koningsdag, we hebben 2 verjaardagen dus dat is wel weer feest genoeg:p
    En jij water27?

17. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Hoi water27

Oh balen zeg! En wat moet je nu dan doen? Wachten op je ongesteldheid of provera slikken? Ik baalde ook heel erg hoor toen ik hoorde dat m'n einder genoeg gegroeid was.. Maar ondertussen me overheen gezegd en op naar ronde 2

Ik weet niet wat wij gaan doen vandaag, niet na een groot feest daar zijn we niet zo van. Ik ga eerst even een rondje hardlopen als het droog blijft teminste. En jullie? Veel plezier vandaag

18. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Hey meiden mag ik ook mee praten? Wij zijn bezig voor ons 4de kindje en ook de vierde keer met clomid.
    Wij zijn in januari begonnen met 100mg maar dat hielp niet dus nu gisteren gestart met de 3de ronde 150mg.
    Ik krijg altijd wel echo's vanaf dag 12 t/m de pregnyl. Krijgen jullie die ook?

19. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Kim, wat jammer dat je test negatief is! Op de hoe veelste dag zit je nu? Veel plezier op de verjaardagen vandaag!

Claudia, ja het weer hier is tot op heden echt perfect droog en een lekker zonnetje. Zit nu in de tuin en zoonlief slaapt nu even. Misschien daarna toch ook even een rondje toen in het centrum.

Mavi derya, welkom! Hopelijk doet de 150 wel wat voor je. Hier heeft de 50 dus niks gedaan.

Ik krijg geen echo's dus had maandag even het ziekenhuis gebeld. Ik had uitgelegd dat ik nog geen eisprong heb gehad en dus al over de 35 dagen zou gaan met m'n cyclus. Eigenlijk wilde ik nu al met provera beginnen wat ik hier thuis heb liggen maar ze zei dat dat echt pas op dag 35 mag want anders raken m'n hormonen helemaal in de war. Dus helaas m'n tijd uit zitten.. Zo voelt dat een beetje. Ik merk dat ik ongeduldig begin te worden. Ook omdat m'n zoontje al 2,5 is. Elke maand dat t duurt voordat ik zwanger mag worden vind ik jammer voor het leeftijds verschil. Erg eigenlijk he. Had zo'n twee jaar in m'n hoofd en dat plaatje moet ik nu aanpassen. Begrijp me niet verkeerd hoor, wil niemand voor het hoofd stoten die nog geen kindjes heeft mogen krijgen. Ben natuurlijk al heel rijk met m'n zoontje

20. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Water ik snap dat wel. Hier ook bijna 3 jaar tussen 2 en 3 omdat het ook bijna een jaar duurde voordat ik zwanger was. En volgende maand wordt mijn dochter 1 dus ik hoop dat het nu binnen de 2 jaar blijft.

Deel Deze Pagina