Start clomid april

Discussion in 'MMM clubs' started by water27, Apr 2, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

Aug 30, 2014
    810
    173
    43
    Oh wat goed dromer88!! Hopelijk groeien ze nog een stukje en inderdaad goed klussen ;)

Kim hopelijk kunnen ze je morgen meer vertellen en dat je aan een nieuwe ronde mag beginnen.

En die hormonen bij mij hakken er wel geloof ik een beetje in hihi! Als ik zo terug denk aan vandaag was ik heel snel verdrietig.. :| nouja we zullen zien de komende dagen.

2. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

Dec 4, 2011
    3,414
    0
    36
    Female
    zuid holland
    Dromer wat spannend! Moet je ook pregnyl spuiten of niet?

Wat raar dat elk ziekenhuis verschillend is met echo's. Hier wordt je elke cyclus gevolgd.

Ik zit te twijfelen of ik deze ronde wel pregnyl ga spuiten om dat ei te laten springen..
    Ik ben 2x zwanger geworden met clomid en allebei zonder pregnyl.. dus misschien moet ik dat weer is proberen.

Kim weet je al wat meer?

3. dromer88

dromer88 Lid

Mar 24, 2016
    74
    0
    0
    Zuid Holland
    Mavi, nee ik spuit niet! Inderdaad heel vreemd dat elk ziekenhuis anders is!
    Ben met mijn ziekenhuis wel erg blij hoor! :)

4. Kim2712

Kim2712 Lid

Apr 7, 2016
    21
    0
    0
    Eersel
    Ik moet vrijdag terug komen, nu denken ze dat ik m'n menstruatie heb overgeslagen en nu een eisprong heb. Mn vermoeden is dat de clomid gewoon niet z'n werk heeft gedaan... En ik gewoon veel te laat een eisprong heb, nu dag 32.

5. dromer88

dromer88 Lid

Mar 24, 2016
    74
    0
    0
    Zuid Holland
    Vreemd Kim! Hopelijk kunnen ze je morgen helpen!
    Een menstruatie overslaan klinkt inderdaad alsof de clomid niet heeft gewerkt! :(

dames geniet allemaal van het mooie weer! Vitamine D is goed voor de vruchtbaarheid ;)

6. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

Aug 30, 2014
    810
    173
    43
    Oh wat raam kim!

Jaa heerlijk he! Ik ga dr uitgebreid van genieten vandaag :)

7. Pat25

Pat25 Lid

Dec 13, 2015
    76
    0
    0
    He lieve meiden,

Hoe is het met jullie? Genieten jullie een beetje van het weer?

Hoe is het gisteren geweest in het ziekenhuis Kim?

Ik ben gisteren ook terug geweest, helaas waren er nog geen grotere eitjes.. De grootste die ze meette was 7,9 mm en dat is echt nog veel te klein.. Maandag moet ik weer terug komen als er dan geen grote eitjes te vinden zijn gaan ze weer een menstruatie opwekken en ga ik starten met 100mg

Gisteren was ik er echt ff down van! Baalde zo en ben dan boos, verdrietig en verschrikkelijk gefrustreerd in 1. Herkennen jullie dit? Of ben ik de enige drama queen in ons midden 😅

Geniet van jullie weekend!!

8. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

Aug 30, 2014
    810
    173
    43
    Pat25 Jaa dat gevoel ken ik inderdaad. Niet leuk he! :(
    Jij hebt het zelfde nu wat ik een poosje terug had. Mijn grootste ei was bij 50mg ook te klein 10mm ongeveer. Toen moest ik ook terugkomen om te kijken of ie groter was geworden, dit was niet het geval en nu zit ik aan de 100mg. Vandaag de laatste dag geslikt! Moet dinsdag na het ziekenhuis voor een echo op dag 10.

Als je een paar dagen verder bent verdwijnt dat gevoel en ga je helemaal weer voor een nieuwe ronde!

9. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

Aug 30, 2014
    810
    173
    43
    Dromer hoe gaat het nu? Zit jij op het wachtbankje?
    En hoe gaat het met jou kim?

Ik ben net terug van het ziekenhuis.. M'n ei is op dit moment 15.5mm
    Zag er mooi uit zei ze. A.s. Donderdag moet ik weer heen.

10. dromer88

dromer88 Lid

Mar 24, 2016
    74
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoi Claudia!

Ja ik zit op het wachtbankje, afgelopen zondag (Moederdag) eisprong gehad! Zou een mooi cadeau zijn!
    Aankomende donderdag bloed prikken om te checken of hij echt gesprongen is!
    Spannend allemaal!

Hopelijk heb jij donderdag een groter ei! Geven ze je nu al klus advies?

11. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

Dec 4, 2011
    3,414
    0
    36
    Female
    zuid holland
    Claudia wat fijn zeg!

Dromer spannend dat zou inderdaad een mooi cadeau zijn.

Pat ik herken het wel.. heb er ook geen vertrouwen meer in deze cyclus.. ik baal er zo van.

Ik had vrijdag op dag 13 een follikel van 11mm en nu vandaag op dag 17 maar een van 12mm..
    Ik moet nu bloed laten prikken om te kijken of ik misschien al eisprong heb gehad anders eind van de week nog een keer terug..

12. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

Aug 30, 2014
    810
    173
    43
    Ohh spannend dromer!

Jaa ze geven indd her advies om , om de dag nu wat te doen :)

13. Kim2712

Kim2712 Lid

Apr 7, 2016
    21
    0
    0
    Eersel
    Hoi allemaal, heb even snel door alle berichtjes gelezen. Hier gebeurt op het moment erg veel waaronder dat ik nu een cyste in de andere eierstok heb die gevaarlijk groot wordt, maar ze doen niets. Afwachten tot dat ie krimpt of m'n eileider omklapt zodat ze iets moeten doen, iets wat blijkbaar enorm veel pijn gaat doen. Ik baal echt enorm!

Spannend dromer, hopelijk een goede eisprong op een mooie dag

14. dromer88

dromer88 Lid

Mar 24, 2016
    74
    0
    0
    Zuid Holland
    Jeetje Kim wat heftig!
    Wel apart dat ze niks voor je kunnen doen!
    Hopelijk krimpt hij snel!

15. dromer88

dromer88 Lid

Mar 24, 2016
    74
    0
    0
    Zuid Holland
    Nou dames net bloed laten prikken dus ben benieuwd of ik nu ook echt een eisprong heb! Woensdag de uitslag!

Hoe gaat het met jullie?

16. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

Aug 30, 2014
    810
    173
    43
    Okee spannend dromer!!

Ik kom net terug van het ziekenhuis.. Mijn ei is niet gegroeid na afgelopens dinsdag .. Toen was die 15.5mm en vandaag nog steeds.
    Ik heb er niet zoveel vertrouwen nu meer in deze ronde :(... Zaterdag moet ik weer na het ziekenhuis

17. dromer88

dromer88 Lid

Mar 24, 2016
    74
    0
    0
    Zuid Holland
    Wat vervelend Claudia! Ik zie dat je nu al 100 mg slikt wat ontzettend balen! Moet je dan de volgende ronde naar de 150?

18. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

Aug 30, 2014
    810
    173
    43
    Ik heb nog geen idee.. Moet zaterdag weer heen.
    Maar in een ander topic zeggen ze dat het nog zat kan en dat 15.5mm een mooie maat is voor dag 12. Voor mijzelf is het vertrouwen er beetje uit deze ronde gewoon omdat ie niet gegroeit is... Maar de andere kant iedereen zegt dat het nog zat kan..

19. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

Aug 30, 2014
    810
    173
    43
    Net weer terug uit het ziekenhuis.. Mijn ei is weer gegroeid 18mm! Yess ik ben erg blij :)

Hoe gaat het met de anderen hier?

20. Pat25

Pat25 Lid

Dec 13, 2015
    76
    0
    0
    Wat fijn Claudia! Wanneer moet je nu weer terug?

Ik ben bijna klaar met mijn primolut kuur, dan hopen dat ik snel ongesteld wordt en dan ga ik starten met 100mg.

Share This Page