Start Clomid augustus/september'15 Kom gezellig kletsen

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Bloemhartje, 20 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    Interresant, ik ga eens kijken!

Maar iedere x is weer anders, dat kun je wel zien aan mij. Bij mn vorige zwangerschap deed 100mg niks en ben ik zwanger geworden met 150mg. En nu heb ik opeens wel een eitje met 100mg.
    Misschien heb jij nu wel net iets meer nodig als de vorige keer.

2. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    @help hier pb-den we over he 😉 Het is echt een supergoed! Mijn moeder heeft er bijv wat aan in haar overgang. Er staan dingen in over endometriose en dergelijke. Ik wil heet graag het dieet boek. Het is zo leuk! Ik voel gewoon dat ik mezelf gezonder en beter aan het maken ven wat pcos/acne/hypoglycemie betreft. Ik word er zo gelukkig van!

3. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Stuur je idd even een PB-tje nog!

4. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de tip mamba! Ik ga straks kijken of hij te koop is hier bij de bruna!

5. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    @miesy moet je zeker doen! Wat erin staat is zo duidelijk! Die man weet echt waar hij het over heeft. Het voedingscentrum kraakt hem af, omdat die zich vastklampen aan de schijf van vijf. Het gaat echter meer om de bouwstoffen enzo die in voeding zit. (Voedingscentrum spreekt over Het hormoonbalansdieet) Ik ben natuurlijk een leek. Maar het is echt interessant wat voeding eigenlijk met ons lichaam doet. Helemaal voor ons met problemen. Heb er nooit bij stil gestaan.

@help heb je ze al binnen? Ben zo benieuwd naar het receptenboek!

6. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    @mamba; ze zijn bij een ophaalpunten bezorgd. Ga uit mijn werk ophalen! Hou je op de hoogte :)

7. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ze hadden het boek niet, maar ze konden het wel bestellen. Maandag istie binnen! Ik ben heel erg benieuwd!

8. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    Ben heel benieuwd wat het voor jullie gaat doen! Ga het zeker ook bekijken! Maar eerst deze ronde afwachten...
    Gisteren avond en vanochtend een positieve ovulatietest gehad :) vanaf zaterdag op het wachtbankje. NOD is nu op 9 november, ga uit van een LF van 17 dagen... zo lang was de langste...

9. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    Ik duim met je mee duna!

10. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend duna! Hoop voor je dat het deze ronde raak is!

11. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
  12. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL

Duna we gaan gelijk op! Ik had ws vrijdag mijn eisprong. Kunnen we samen op het wachtbankje. ;)

13. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    #193 mamba25, 25 okt 2015
    Laatst bewerkt: 25 okt 2015
    Ik vind dit zo maf he...
    Vandaag is cd24, en ik had ineens een klein beetje bruinverlies. Ik heb een ei gehad en ik verwacht dus geen zwangerschap en geen menstruatie

Nu ben ik een week aan het khd arm dieet en ik heb inositol/choline supplementen. Ik kreeg vorige zaterdag al krampen en rugpijn. Pcos-solutions (website, had ik een mail gestuurd) zei dat dat een veel voorkomend symptoom is direct na de start van de vitamines. Mijn lichaam was dus al aan het werk. Maar wat is dit nu weer!?

14. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    En Mamba het zkh al gebeld? Al meer bekend wat het is / kan zijn?

15. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    Ja! Ik heb gebeld. Ze zegt dat ik wss zelf toch ongesteld ben geworden. Ze schrijft me clomid voor. Even overleggen met de gyn welke dosis. Morgen ophalen, overmorgen beginnen. Ik doe van te voren nog wel een testje ook al is het misschien te vroeg al zou ik zwanger zijn (ga ik echt niet vanuit). Wel heel apart vind ik het dat ik nu ineens uit mezelf begin te menstrueren. Zelfs zonder eisprong

16. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Zou toch kunnen! Ik werd ook altijd ongesteld zonder eisprong te hebben gehad, dat was voor mij de reden om in de MMM terecht te komen.

Maar in ieder geval fijn dat je nu weer door kunt gaan! Als ik je onderschrift zo lees zal het ook 150mg worden? Omdat bij jou ook de 100mg geen effect heeft gehad?

Ik ga morgen starten met de 150... hopelijk slaat dit in combinatie met eten aanpassen wel aan!

17. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    @fas: Fijn dat je ook een eisprong hebt gehad! Hoe lang is jou LF meestal?

@Mamba: Is wel bijzonder dat je nu dan ongesteld zou worden! Wel fijn dat je nu dan toch snel weer aan een nieuwe ronde kan beginnen (er vanuit gaande dat je niet zwanger bent).

@Help: ga heel hard voor je duimen dat het aanslaat!

18. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    @help dan lopen we nu dus aardig gelijk op! Spannend! Ik zie echt op tegen de bijwerkingen. Na een paar dagen krijg ik ontzettend last van opvliegers en moet ik overal om janken. Rotspul. Mja eigenlijk ook weer niet Hihi! Jij ook last van bijwerkingen?
    Had je nog een foto van een recept? Of is het niet echt een receptenboek?

Zometeen samen met ml ff de tuin aanpakken. Mooi weer voor! Als zoonlief wakker is gaan we weer op boodschappenavontuur! Gisteravond al een heel weekmenu bedacht.

19. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL

Geen idee, bij mij gaat alles anders als bij een 'normaal' mens ;)
    Ik moet vrijdag eerst progesteron prikken zodat ze kunnen zien of ik ook echt een eisprong het gehad maar ze hebben donderdag bij de controle gezien dat ie op springen stond en na vrijdag was ik opeens van dat drukkende gevoel in mn buik af dus ik ga er zelf vanuit dat ik dus vrijdag een eisprong heb gehad,

20. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Ja er staan recepten in, ik stuur je wel even een PB. Had het trouwens al wel in het andere topic vermeld.

Lopen idd gelijk op, leuk! Ik had bij mijn eerste ronde 50 wel last van bijwerkingen. Veel opvliegers en stemmingswisselingen. Bij de ronde van 100 had ik helemaal geen bijwerkingen, dus ik ben benieuwd nu bij 150 :).

Deel Deze Pagina