De 'erge' bijwerkingen inderdaad later, maar de hoofdpijnen begonnen bij inname al (naja alleen de 1e ronde dus)
Ik heb vandaag heeeel erg maar dan ook heeeeeeeel erg maagpijn. Weet niet of dat een bijwerking kan zijn? Anders ligt het aan het eten van gisteren denk ik (vette hap bij ziggodome 😅 O ja ik heb trouwens wel als bijwerking dat ik 's avonds wazig ga zien. Maar alleen bij bewegingen. Dus als ik met m'n armen zwaai bijv dan is het alsof je dronken bent ofzo, hahaha! Ik zie dan een hele veeg er achteraan. Heel apart!
Oef niet fijn Mamba. Zou heel goed kunnen dat het aan de vette hap ligt, heb ik ooit ook een keertje gehad. Sterkte!
Dat wazige zien heb ik ook en inderdaad vooral 's avonds. Afgelopen maand ook verschillende keren heel erg maagpijn en last van mijn darmen gehad (nog steeds trouwens). Vanochtend toevallig de assistente gesproken en dit gevraagd. Volgens haar is dit niet een bijwerking maar als ik erover lees, lees ik dit wel terug. Maar de osteopaat voelde duidelijk een gespannen maag en zei dat het zeker aan de Clomid kan liggen. Het is en blijft iets wat je oraal inneemt en in je maag terecht komt...maar moet ik wel vermelden dat ik vanaf kinds af aan al bekend ben met darmproblemen. Ook heb ik vanaf inname last van hoofdpijnen.
Lijkt me echt vervelend dat wazig zien Verder denk ik dat maagpijn wel van de clomid kan komen hoor. Het is toch iets onnatuurlijks in je lijf en wat Burns ook zegt, het komt toch in je maag terecht. Maar hopelijk is het iets anders en is het na een dag weer over Bij mij begonnen de bijwerkingen ook dezelfde dag... en duurde dan vaak tot een halve of hele week na de laatste pil...
@duna het lijkt erop dat het wel daarvan komt ja. Ik heb het namelijk nog steeds. En het eten van gisteren is er allang uit 😂 Misschien reageer ik deze keer wat heftiger op de medicijnen dat het direct al begint.
Pfoeh wat heb ik last van deze dosis zeg... Vanaf dag 1 al wazig zicht in de avond en dat wordt met de dag erger. Overal zie ik zwarte en witte vegen en vlekken. Vanavond werd ik er gewoon duizelig van! Vanmorgen wilde er een opvliegertje doorpiepen, maar dat ging mooi niet gebeuren! Hopen dat die akelige bijwerking thuis blijft deze ronde. Welterusten allemaal! Xx
Oh dat is niet fijn mamba! Hoop voor je dat de bijwerkingen snel over zijn. Ik ben benieuwd wat de clomid 100 met mij gaat doen..
Irritant he mamba! Ik had gisteravond erg last van stemmingswisselingen. Man wat een partij gejankt! Vandaag laatste keer 150 in nemen
O gosh dat is ook echt niet tof nee. Daar had ik vorige ronde ook zo'n dag van. Dan denk je na een tijdje echt: hou eens op met janken joh! Hahahah
Mamba, je moet wel in de gaten houden dat het wazige zicht in combinatie met vlekken en vegen niet te erg gaat worden. Ik heb weleens gelezen dat sommige vrouwen( komt zeldzaam voor) blijvende problemen met hun ogen hebben gekregen naar het slikken van Clomid. Ik wil je niet bang maken maar alleen zeggen dat je het wel serieus in de gaten moet houden. Ik heb ook last van het zicht en wazige beelden in de avonden maar vlekken heb ik niet. Heb je er ook hoofdpijn bij? Anders kunnen die vlekken natuurlijk ook daarvan komen.
Dat wist ik niet! Schrik ik wel van! Ik weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen. Het is alsof overal een witte aura omheen zit met zwarte rand. Heel vaag hoor. Ik zal het zeker aankaarten dan woensdag....
Even opgezocht: "Tijdens het gebruik van Clomid kun je last krijgen van je ogen. Je gaat wazig zien of je ziet lichtsflitsen of vlekken met heldere kleuren. Is dat het geval, dan moet je stoppen en je ogen laten onderzoeken. Wat het verschijnsel veroorzaakt is nog niet bekend, maar het houdt misschien verband met een paar gevallen van staar, loslatende lenzen of beschadigingen aan de oogzenuw die bij Clomidgebruikers zijn gevonden." Lekker dan!
Ik weet niet of ik het helemaal goed begrepen en/of vertel dus bind mij er niet op vast, ben geen dokter natuurlijk! Maar de hypofyse wordt door Clomid gestimuleerd. De hypofyse moet geloof ik de juiste hormonen afgeven (bij mij is dit dus ook het probleem waarvoor ik Clomid krijg). De hypofyse is verbonden met de hypothalamus en deze kan de druk op de oogzenuw versterken door de Clomid. Vandaar dat je last kunt krijgen van je ogen en in mijn geval van de hevige hoofdpijnen die ik erbij heb.
Ik ben heel benieuwd wat ze zeggen! Ze zeiden mij eergister dat hen niet bekend is dat je er maag en darmklachten van kunt krijgen maar als je het opzoekt....lees ik het wel terug. Soms vraag ik mij wel eens af of ze wel weten wat voor een troep ze aan vrouwen geven...daarentegen ben ik wel blij voor ons dat het bestaat.