Ja spannend he! Vanmiddag m'n slijm gecheckt en dat was behoorlijk rekbaar. Bmmond stond wagenwijd open en ver naar voren. Vanavond nog maar even een feestje bouwen Ik vind het gezellig als je blijft hoor Fas. Ik hoop dat we dit topic gauw op kunnen schorten en met z'n allen verhuizen naar een zwanger-topic!
Haha dank allemaal!! Grappig dat jullie zo aan me denken. Manlief wilde gelijk vanmiddag wel maar ik vond het ook zo stom om de kleine in de kinderstoel voor een filmpje te zetten zodat wij even een feestje konden maken haha. Zo hebben vrienden van m'n broer ooit een blunder gemaakt trouwens, even off topic.. Ze hadden tegen de kids gezegd dat ze even niet boven moesten komen. Toen werd er gebeld op de huistelefoon. Kind neemt op en deelt even mee dat papa en mama even boven zijn en dat hij niet naar boven mocht. Whaha dan weet je genoeg. O ja en ik had een keer een kind in groep 1 dat vertelde dat 'papa en mama deze ochtend in bed op een stapeltje lagen en heel hard moesten zuchten' giller!!!!
Haha, leuke verhalen! Mijn schoonzus heeft weleens verteld dat zij als kind haar ouders (mijn schoonouders) heeft betrapt en dat ze vroeg waarom papa zo hoog op mama lag...😉veel plezier met het klussen!
@ Lise: veel succes op het wachtbankje! @ Mamba: Wat fijn dat het goed is doorgegroeid!! Alvast succes op het wachtbankje! @ Fas: helemaal niet vervelend als je blijft volgen, gezellig juist! Dat is al snel, die echo. Kunnen ze dan al iets zien? En al die verhalen. Echt te grappig! @ hier: Maandag ongesteld geworden, was er even helemaal klaar mee, dus even een paar dagen afgezonderd. Wij hebben ook de schoonouders op bezoek en die wisten van niets, dus kon mijn emoties ook niet de vrije loop laten. Kreeg ik maandag tijdens mijn dansles ook nog volledig onverwacht een echo-fotootje onder mijn neus geduwd omdat er iemand zwanger was, was een erg slechte combinatie vanwege het inhouden van emoties... Gisteren alles maar gewoon verteld aan de schoonouders, want vriendlief werd gek van mij omdat ik mijn emoties tegen moest houden en dat vond ie vervelender dan het vertellen aan zijn ouders. Blijkt dat zijn ouders er ook 4 jaar over hebben gedaan om zwanger te worden Dus mega veel begrip! Echt fijn! Nu dus weer goede moed en vandaag weer begonnen aan de 4e ronde clomid. Komende 3 maanden zonder echo's...
@Duna; bah wat vervelend allemaal! Goed dat je het verteld hebt, lucht toch op denk ik. Heel veel succes met deze ronde! Ik vind het zelf ook vroeg die echo... Heb dat ook aangegeven maar degene die ik aan de telefoon had zei dat ze dan al wel iets zouden moeten kunnen zien. Aan de ene kant is het fijn zo snel maar aan de andere kant wacht ik geloof ik lieven nog een week langer zodat ze dan ook echt het hartje kunnen zien kloppen. Zit dus nog te twijfelen of ik de afspraak ga verzetten...
@duna dat zal vast heel veel opluchten dat je het verteld hebt en er ook nog eens veel begrip voor krijgt! Dat maakt de situatie weet wat draaglijker. Is je hele clomidkuur nu klaar voor deze ronde? @fas hoeveel weken ben je dan ten tijde van de echo? Met 6 wk kunnen ze al wel een hartje zien hoor. Lijkt mij juist wel fijn zo vroeg. Dan weet je wat er zit, of het al goed met de curve meegroeit en dat het niet BNN is ofzo. Kun jd het mooi al vertellen aan je familie misschien. Meestal mag je dan namelijk nog gauw terugkomen voor het hartje. En daarna nog eens de termijnecho. Van mijn zoontje heb ik van 5, 9 en 12 wk al een echo gehad. Op de tweede was het hartje te zien, maar bij m'n broer z'n kindje al bij 5. @hier joepieeeee eindelijk de knaller van de ovutesten! Feestje bouwen hier haha
Goeie test zeg!! Fingers crossed! Ze gaan uit van de laatste dag van menstruatie en dan zou ik 6+1 zijn maaaar mij eisprong was pas op dag 18 en als ik dan reken kom ik op 5+5d. maar lijkt me idd ook wel fijn dat je gewoon weet of het goed zit alleen vind ik het jammer dat je dan misschien nog geen hartje kunt zien. Ach ik laat het maar gewoon staan en dan zien we wel.
@Duna, in mijn omgeving weet inmiddels iedereen hoe het bij ons zit. Het heeft 2 kanten. Iedereen heeft begrip voor je en je kunt je emoties kwijt als dat nodig is. En je krijgt niet al die stomme opmerkingen van; 'zijn jullie nog niet bezig ofzo?!' Aan de andere kant weet ook juist iedereen waar je mee bezig bent. Ik ben uiteindelijk wel blij dat ik niet iedereen steeds hoef uit te leggen waarom ik niet lekker ben enz. @mamba25, mooie test! Die van mij ziet er vandaag ook zo uit, hier dus ook aan de klus😉 veel klusplezier! @fas30, spannend de eerste echo!
@burns haha dankje. Jullie ook! We hebben net even heerlijk geluncht. Voel me helemaal feestelijk😜 Nu hopen dat manlief niet weer over moet werken zoals gisteravond. Hij was pas half 1 thuis 😓 Bij ons wist iedereen van de familie het ook bij de eerste. Dan is de verrassing er voor jouw gevoel vooral af. Maar als je niet teveel loslaat over wanneer je eisprong bijv is, dan is het alsnog een verrassing. Mijn moeder moest zo huilen van blijdschap toen het eindelijk gelukt was! Hihi!
@ Mamba: ik denk dat dat precies is wat vriendlief jammer vond als we het zouden vertellen aan zijn ouders, maar nu is het wel een stuk gemakkelijker. Mijn moeder gaat ook heel hard huilen denk ik als we het zouden vertellen... gewoon omdat ze dan zo blij is dat het gelukt is Inderdaad hopen dat je man op tijd thuis is vanavond @ burns: veel van mijn vrienden en mijn moeder wisten het ook al, want ik wilde er gewoon over kunnen praten, maar vriendlief wilde de verrassing houden en die kans heb ik hem gegeven. Maar nu konden we er echt niet meer onderuit. Schoonouders vroegen zich af waarom ik toch huilend binnen kwam (ook al vroegen ze het niet). @ Fas: ik zou de afspraak ook gewoon laten staan... gewoon niet te druk over maken als ze nog geen hartje zouden horen. Ze zullen het wel weten in het ziekenhuis @ hier: vandaag bij een osteopaat geweest omdat dit zou kunnen helpen met zwanger worden... heb direct reactie in mijn buik. Best wel wat buikpijn. Zie het maar als iets positiefs want dan gebeurd er iets in mijn buik en hopelijk is het uiteindelijk een goed iets
Spannend Duna! Ik ga 1x per maand naar de acupuncturist, vind het altijd wel heel relax werken. Hoop dat het de gewenste effect bij je oplevert.
Misschien heb ik het hier al eens verteld (weet niet meer zo goed wat ik in welk forum heb verteld haha), maar ik ga ook al een maand of 2 naar de osteopaat. Ze behandelt mij voor de hypofyseverstoring (waar ik de clomid voor krijg), ze pakt mijn maag,- en darmprobleem aan. Mijn baarmoeder en eierstokken liggen 'los' en zijn niet verkleefd (bleek ook uit de echo's), hier doet ze dan bij mij niet zoveel aan. En voor de rest haalt ze de spanning uit mijn lijf. Ik vind het heel ontspannend en mijn buik begint ook altijd na een paar minuten al te rommelen etc. Zie die buikpijn maar als iets positiefs @Duna! Voor de dames die geïnteresseerd zijn in evaringsverhalen over de osteopaat, ik heb een tijdje geleden een topic geopend over ervaringsverhalen van de osteopaat. Veel dames hebben hier hun ervaringen gedeeld. http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/593119-osteopaat-zwanger-worden-wie-heeft-ervaring.html
@Burns: via jouw topic kwam ik ook op het idee om het te proberen. Eerder al goede ervaringen mee gehad. Ik ga er ook zeker vanuit dat mijn buikpijn iets positiefs is @Mamba: bij mij maskt ie de boel juist wel los. Heb ook vaak last van mijn nek en osteopaat linkt dat dan ook met buikklachten... uiteindelijk is het de bedoeling dat er in mijn buik minder spanningen zijn en dus meer ruimte voor baarmoeder en eierstokken om goed te werken @help: heb ook vaker gehoord dat een acupuncturist kan helpen... maar ik ben heel erg bang voor naalden
Yeah temp weer mooi hoog vanmorgen dus durf nu wel zo goed als zeker te zeggen dat mijn ei is geweest! Mijn eerste eitje met Clomid, dus helemaal happy ☺️
@Duna oke het zou fijn zijn als de osteopaat een steentje bij kan dragen! @help ik spreek je genoeg, maar ben ook hier weer heeeel blij voor je! @burns ik zit op cd18 en denk dat mn ei vandaag of vannacht komt. Dus gaat allemaal gelijk op! Spannende weken voor sommigen hier! Even een kopietje van mijn reactie op een ander topic: Hier vandaag weer echt een k#tdag (excuse my words). Nog elke dag doet mijn buik zo zeer. Het hindert bij alles wat ik doe. Of ik nu lig, sta, zit, loop.... Ik word er echt chagrijnig van merk ik nu. Op deze manier kan ik het ook niet van me af zetten, want ik voel constant pijn. Sinds zondagavond al. Gisteren twee duidelijke ovutesten. Die van vanmiddag 12.30 was al minder duidelijk dus mijn piek was echt gisteren. Vanavond voor de zekerheid nog even feesten voor manlief gaat werken