hoi dames, Mag ik meekletsen? Zelf vandaag de eerste clomid pil a 50 mg ingenomen, dus ik vind het erg spannend allemaal. Lees al een poosje hier mee, zou af en toe ook graag mee schrijven. Fijn weekend.
Ha Guusje99! Ik heb jou al ergens eerder gezien dus dacht dat jij allang met clomid bezig was. Maar spannend voor je! Ik hoop dat het aanslaat! Mijn temp wasvanmorgen 0,2 hoger! Daarna nog eens gedaan (kon het niet geloven ) en toen zelfs nog 0,1 er bij op! Maar ik houd 0,2 aan. En m'n boobies staan zowat in de fik als ze aangeraakt worden. Fingers crossed!
Bedankt Burns en Namba. Spannend Mamba, duim voor je dat het raak is! Hier bijna niet kunnen slapen, denk vanwege de spanning voor de clomid...was de hele tijd bang van alles te voelen
Dat betekent dat je een eisprong hebt gehad. Als het voor je nod weer daalt kun je erop wachten dat je ongesteld wordt. Dus onze tempjes moeten allemaal hoog blijven!
Bedankt Help, hoop het ook. Zojuist de 2e pil ingenomen, al iets minder spannend. Net Frozen zitten kijken ... sniff
@help, burns en mamba: Succes op het wachtbankje! @ guusje: welkom! Gezellig. Toch altijd spannend weer zo'n nieuwe/eerste ronde clomid! @ hier: morgen laatste pilletje clomid Hopelijk over een dag of 10 weer een mooie eisprong...
@ mamba: nee, deze ronde niet meer. Heb het wel gehad tot vorige ronde, maar de laatste 2x was ik stabiel en cyclus exact even lang. Dus nu zeggen ze dat het werkt en mogen we zelf proberen komende 3 maanden...
Oke dat is aan de ene kant ook fijn. Iets meer rust en misschien kun je het dan beter loslaten ofzo. Je gaat wel ovutesten?
Ja, ik ga wel ovulatietesten doen... misschien de 2 rondes daarna niet omdat ik er eigenlijk een stuk minder mee bezig wil zijn... maar ja... is ook erg onzeker om het niet te doen
Houden jullie ook nog je temperatuur bij verder? Ik denk dat ik het wel wil gaan bijhouden vanaf CD 10 ofzo. Weet mijn basale lichaamstemperatuur rond een bepaald tijdstip en met tempen weet je wel echt zeker wat er gebeurt in je lichaam....en aangezien het nog steeds allemaal zo onzeker is...
Lekker doen dan Guusje! Ik heb wel gemerkt dat rectaal de beste manier is. Ik doe het nog 1x om m'n lijn te krijgen, maar dan stop ik. Het is echt niet meer betrouwbaar want m'n zoontje is al een paar x veel te vroeg wakker. ML was vannacht en gisteren werken dus dan moet ik er wel uit. En als hij er is en hem haalt ben ik toch altijd een klimrek voor m'n zoontje