@burns ga je nog eerder testen? @guusje mijn gevoel gaat van hot naar her. Alleen een test zal het zeker maken 😉 @fas en @help thanks!! Kan niet wachten!!!
ik denk het niet. Meestal voel ik een dag van te voren mijn menstruatie aankomen. Behalve dan afgelopen maand niet
ik voel mij alleen heel erg opgeblazen en ik heb lage rugpijn....maar ja kan meerdere oorzaken hebben bij mij. En af en toe een trekkend gevoel onderin mijn buik.
Ik heb heel suf vandaag met early test getest op 11dpo maar negatief Verder ook weinig symptomen, tempratuur nog wel hoog
Meiden, ik had mij voorgenomen niet eerder dan nod (26-11)te gaan testen. Dit doe ik eigenlijk ook nooit, nu dus wel... ik heb net met een gevoelige zwangerschapstest getest en ik had binnen de afleestijd een roze streepje...Nu weet ik dat dit nog alle kanten op kan gaan maar ik heb dit nog nooit met geen enkele test gehad! Ik heb momenteel een leentelefoonen het lukt mij niet om hiermee een fotote uploaden...
Ow echt?! Oeehhh spannendddd! Een streep is een streep toch? Vanuit hier al een voorzichtige felicitatie!
Ik hoop dat het op de foto ook nog te zien is, in het echt is hij in ieder geval duidelijker....Ik heb net ook nog een k2v5 gedaan, deze gaf zelfs al een streepje en dan nog niet eens met ochtend urine en 5 dagen voor nod...op die foto zag ik niks meer na het uploaden.
Ik zie idd heeel licht ee streepje! En als die tweede test ook een streep gaf kun je er toch wel vanuit gaan lijkt mij!
Ik zie echt wel wat!!!!!! Overmorgen nog eens testen. Het verdubbelt om de dag. Alvast voorzichtig gefeliciteerd, maar dit willen we zo vroeg in een cyclus wel zien hoor!!! Mijn symptomen wisselen nogal. Ik heb vandaag nagenoeg geen rugpijn terwijl ik dat sinds 5 dagen voor m'n ei echt wel heb. Nu voel ik wel meer onderin m'n buik. Zachtjes, maar toch. En vanmiddag voelde ik m'n linkerborst van binnen, gewoon middenin. De klier zelf zeg maar. Dat was net over. Nu begint het rechts 😳 Zou het??? Manlief wil graag dinsdag testen als we dan toch eerder zouden testen. @help niet bij de pakken neer gaan zitten he! Je bent nog vroeg en het is pas over als je code rood krijgt. En die is er nog niet!
Wauw Burns ik zie ook een tweede streepje, spannend! Hier vandaag, zoals verwacht, ongesteld geworden. Naast de maandelijkse teleurstelling zie ik er ontzettend tegen op om weer aan de Clomid te gaan, wordt er zo depressief van. Voor alle dames op het wachtbankje!! Succes!!
ik houd er wel rekening mee dat het alle kanten nog op kan gaan. Maar spannend vind ik het wel! Zal ons wachten dan toch echt beloond gaan worden?!
@lise ik heb het wel eens vaker ergens verteld dat je met jouw klachten echt uit moet kijken met clomid. Pas gesprek gehad met m'n gyn over de bijwerkingen omdat ik zo wazig begon te zien. Ze zei dat ze dat allemaal niet zo erg vindt als het maar weggaat na een paar dagen. Maar ze heeft me op m'n hart gedrukt om aan de bel te trekken zodra ik er depressief van dreig te worden. Ze heeft namelijk wel eens vrouwen gehad die er zo depressief van waren geworden dat ze het leven niet meer zagen zitten. Dus pas alsjeblieft goed op jezelf. Wat jammer dat het niet gelukt is deze cyclus... Misschien kun je je gyn vragen om te spuiten? Lijkt me niet fijn, maar je schijnt er minder bijwerkingen van te krijgen. Je moet wel gelukkig in je vel zitten en het moet allemaal wel verdraagbaar blijven. Succes meissie! Knuffel!!!
@ guusje: Spannend morgen je echo! Mijn reactie is een beetje laat, maar ik denk ook niet dat het heel veel kwaad kan. Meestal springen ze toch wat later. En weet ook niet hoe groot de kans is op meer dan 2 eitjes, maar met 2 eitjes krijg je meestal ook gewoon het advies er voor te gaan. 3 of meer willen ze echt niet, maar volgens mij is die kans niet zo heel erg groot (al met ik zeggen dat ik er wel 3 had de eerste ronde...). @ burns: spannend, maar ik zie wel een klein streepje op je foto hoor! Hopelijk loopt ie nog goed op. Maar als je 2 testen hebt gedaan en op allebei is een streepje te zien dan mag je er vanuit gaan dat het wel goed zit. Hopelijk wordt het een mooie zwangerschap! In ieder geval al (voorzichtig) gefeliciteerd! @ mamba: duim met je mee! @ help: pas als er rood is, is het tijd voor een nieuwe ronde... Tot die tijd blijf ik nog een beetje hoop voor je houden! @ Lise: wat rot dat je weer ongesteld bent geworden Ik word denk ik ook depressief van de clomid, maar ik ga het zeker overleggen met de arts. Zou ik ook doen als ik jou was. Er is nog meer dan clomid en men zegt dat met spuiten de bijwerkingen minder zijn! Ik ben als de dood voor naalden, maar die depressiviteit kan ik ook echt niet meer dragen, dus dan maar gewoon spuiten! Als je depressief bent, is het ook niet goed voor een bevruchting/zwangerschap... @ hier: Heb een zware week/paar zware weken achter de rug, heb echt op het randje van overspannenheid gebalanceerd... Vandaar dat ik ook even enkele dagen afwezig ben geweest. Maar sinds vandaag lijkt het ietsje beter te gaan. Heb weer wat energie, ook weer een beetje zin om dingen te ondernemen. Dus eindelijk de goede kant op. Als het van de clomid komt (want de ellende begon op dag 4, dus 2e dag van clomid, en nu op dag 14 lijkt het beter te gaan), dan wil ik niet nog een ronde. Dit was echt het toppunt. Heb echt dagen gehad dat ik niet wist hoe ik ze door moest komen Dus volgende week maar even bellen met de fertiliteitspoli om te vragen wat te doen als het deze ronde niet gelukt is... wil ook geen ronde overslaan wat dat betreft. Op dit moment nog aan het wachten op mijn ei. Met de ovulatietesten nog niets gevonden in ieder geval, maar zit nu ook pas op dag 14 dus het kan nog komen.
Dames die erg last hebben van de Clomid, let goed op jezelf. Ik heb 3 maanden Clomid gebruikt en begon het ook een hel te vinden....Voor mij loopt het nu even anders dan gedacht maar ik had mij ook voorgenomen om de arts te gaan bellen om te vragen of er een ander plan mogelijk was. Ik had vooral heel veel lichamelijke ongemakken waardoor ik bijna alleen maar op bed lag in mijn vrije tijd. En als ik moest werken (4 dagen)sleepte ik mij door de dag heen. Sterkte!
Ik vind het toch een beetje lastig om dit te plaatsen maar misschien beurt het jullie een beetje op en dat alles nog mogelijk is en je niet moet opgeven. Ik heb net een digitale cb test gedaan en het resultaat staat er....
Wat vervelend dat sommige van jullie zoveel last van de bijwerkingen hebben! Dan zou ik ook vragen naar andere mogelijkheden. @Burns; wat super joh! Gefeliciteerd nogmaals!!