Start Clomid augustus/september'15 Kom gezellig kletsen

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Bloemhartje, 20 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    Wauw Burns!! Gefeliciteerd! :D

2. Amare

Amare Niet meer actief

@Burns, gefeliciteerd met je positieve test!! Wat heerlijk!

@Duna ik herken je klachten zo goed!

@Mamba25 bedankt voor je antwoord, ik ga het zeker ook voorleggen aan de gynaecoloog. Ik wil deze cyclus nog aan kijken wat het met me doet. Ergens heb ik de hoop dat het deze keer beter gaat. 11 december moeten we terug naar het ZH. Ik heb de Clomid voor 3 maanden gekregen ivm de lengte van mijn cyclus.
    Bij de vorige afspraak gaf de gyn aan eerst dit te willen proberen en daarna eventueel een HSG te willen uitvoeren. Ik ben bang als ik nu aan geef dat ik zoveel moeite heb de Clomid dat ze dan de HSG wilt uitvoeren. En ik lees dat je na een HSG over het algemeen een half jaar zelf moet proberen zwanger te worden en daar zie ik, in verband met de hevige buikpijn, zo tegenop. Ik ga gewoon alles goed bespreken met de gynaecoloog.

3. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    @lise en spuiten dan? Dat schijnt minder bijwerkingen te geven.

Hier temp 0,2-0,1 (twee x gemeten) gedaald... Heb het ook iiijjjjskoud! En zoonlief ligt hier de halve nacht over me heen te klimmen. Hoop dat het morgen dus weer omhoog gaat.

4. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    ik heb sinds vanmorgen het gevoel wat ik heb als ik ongesteld moet worden. Zere benen, zere onderrug en weeïg gevoel in m'n buik. En net heb ik bruin/rozeverlies ontdekt... Ik zit op 10dpo... Dus ik weet het ff niet zo goed allemaal.....

5. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Financiële dienstverlening
    Noord Brabant
    Burns gefeliciteerd!

Net terug van het ZKH, FM van 11 mm :( en nu moet ik donderdag terugkomen...maar lees hier op ZP dat je ei tot 14 mm 1 mm per dag groeit en daarna zon 2 mm per dag en dat ie springt van 20 tot 24 mm. Dan is donderdag toch veel te vroeg :(

Overigens was het druk volgens mij want werd gelijk naar buiten gejopt. Maar ze zei me ook dat mijn baarmoederslijm zon 8 mm is. Is dat goed?

Mamba, hopen dat je temp morgen weer omhoog schiet. Duim voor je!

6. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    @Mamba: Had in het andere topic ook al gereageerd, maar hoop echt dat het iets anders is dan ongesteldheid!

@Guusje:Klopt inderdaad dat je ei ongeveer 2 mm per dag kan groeien. Dus denk dat ze hem gewoon in de gaten willen houden, dat ze zeker willen weten of ie doorgroeit en hoe hard dan zodat ze een inschatting kunnen maken wanneer dat ie springt. Bijnons moest ik ook altijd na 3 dagen weer terug komen om te kijken naar de vooruitgang.
    Baarmoederslijm 8 mm is wel goed :) Gewoon normaal denk ik :)

@Hier: Vandaag een positieve ovulatietest, dus vanaf woensdag op het wachtbankje denk ik :)

7. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    @Guusje soms krijgen je eitjes ineens een groeispurt. Dat heb ik deze ronde ook ondervonden. Zie handtekening. Ik duim voor je! BMS is top hoor. Die van mij was maar 2,9 de eerste echo. Minimaal 6 is goed. Al hechten ze er officieel geen waarde meer aan vertelde mijn gyn. Ik ben zelf met 6 zwanger geworden.

Hier is het weeïge gevoel van vanmiddag weer weg. Ook geen rugpijn meer. Het slijm (het is wat dikker, rekbaar) is rozerood en weinig. Ik hoop ten zeerste dat het een (late) innesteling is. Vandaag is 10 dpo en mn temp is 0,2 gedaald. Die wie weet ook een innestelingsdip. Maar dan moet ie morgen dus echt omhoog!
    Zoonlief vanavond wakker en overgeven. Boven gekomen lag hij er samen met knuffel Pip middenin met zn gezicht. Met ML onder de douche geweest. Ik dacht dat het van het snoepen op de verjaardag kwam, maar net heeft 'ie de bank ook ondergespuugd. Ik hoop niet dat 'ie ziek wordt. Een rustige nacht is wel nodig.
    **** zojuist nog een keer.... **** want morgen heb ik POP gesprek op mn werk. Wish me luck in alle opzichten.

8. Burns

Burns Bekend lid

28 mei 2015
    925
    0
    16
    Ah wat zielig...sterkte en beterschap met en voor je zoontje!
    Hopelijk heb je een innesteling gehad!

9. Burns

Burns Bekend lid

28 mei 2015
    925
    0
    16
    Dank jullie wel! Ik hoop voor jullie ook gauw een positieve test!

10. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    He meiden vandaag dan toch echt behoorlijk ongesteld geworden, helaas maar waar. Maar goed we gaan het positief bekijken, ik heb voor het eerst een ei gehad met Clomid. Weliswaar met 150 maar dat geeft niet én mijn LF is 14 dagen. Dus volgende NOD op 1e kerstdag als dat geen mooi cadeau zal zijn weet ik het ook niet meer haha

11. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    Ook hier is het feest voorbij. Vanmorgen keihard van het wachtbankje getrapt door m'n temp en helderrood bloed. Krampen en rugpijn zijn er weer dus geen baby voor mij. Kan wel janken. Nu volgend jaar pas weer verder want als ik begin sept uitgerekend zou zijn is het nogal lullig voor m'n beste vriendin die 10 sept trouwt. Aan de andere kant: waarom zou het volgende maand wel ineens lukken... Wat vinden jullie? Ik kan zelf niet meer normaal nadenken. Onderweg naar werk moest ik echt ff m'n tranen bedwingen. K#tzooi. Had zo graag op m'n zoontjes verjaardag eind dec leuk nieuws willen vertellen....

@help we lopen nu op de dag af weer gelijk op. Wel fijn dat we meer contact hebben. Heb ik tenminste een lotgenoot 😊😘

12. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    @Mamba, we blijven samen gewoon door bikkelen! Ook met ons komt het goed :) Knuffel!

13. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat balen voor jullie allebei! :( ik voel met jullie mee meiden maar straks weer vol goede moed op naar de volgende ronde.

14. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    @fas thnx! Al zit ik nu nog helemaal niet in die modus. wat een kak-dag zeg met dat vieze weer en koud en grauw. Had vanmiddag eigenlijk evaluatie op de sportschool, maar heb afgebeld. NU EVEN NIET! Straks ben jij allang bevallen, zit ik hier nog op het forum wahaha

M'n moeder heeft me door. Ze vroeg me gisteren zelf hoe het met me gaat en net aan m'n man. Hij heeft haar gezegd dat ik wel een x met d'r ga praten. Dus nu moet ik wel (en bedankt).

15. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Financiële dienstverlening
    Noord Brabant
    Duna, fijn dat je een positieve test had! En bedankt voor je reactie weer, erg fijn! :) Moet jij nou nog iets laten checken bij het ZKH?

Mamba, bedankt. Jouw verloop geeft inderdaad goede hoop. En hoe is het met je zoontje? Beterschap hoor. Ook verschrikkelijk klote dat de duivels dan toch nog zijn gekomen. :( Echt k#t! Maar misschien is het wel goed dat je ma het weet, is ook fijn om eens even bij iemand (Anders) te spuien / luchten. Ik zou overigens gewoon ook deze ronde ervoor gaan. Zon bruiloft is ook heel erg mooi en belangrijk maar ken maar zat vrouwen die daar totaal geen rekening mee hielden...gewoon ervoor gaan en wel zien wanneer het moment daar is. En je kunt nog altijd, ook al is het misschien van een afstandje, mee leven met iemand.

Burns, bedankt :) Hoe voel je je, al veel zw. symptomen?

Help, wat knap om zon instelling te behouden. En inderdaad, je had wel een eisprong dus de clomid werkt, nu op naar het mooie kerstcadeau! Ik duim voor je!

Vandaag en vannacht echt hele flinke buikpijn....was er vannacht zelfs even niet lekker van, echt zon ongesteldheidsgevoel. Vandaag dus maar weer wel een ovu testje gedaan. Knal echt knal positief! Met een ei van 11 misschien nu dan 13 mm :( We hebben al enkele dagen geen sex meer gehad, voelde voor het eerst een beetje als een moetje :( maar goed ik kon wel stuiteren van blijdschap toen ik die test zag. De 2e x dit jaar dat ik zon mooie test in handen hou ;)

Jullie ervaring met die stekende buikpijnen? Is dat iets wat door de clomid komt, of is het normaal?

16. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    Lieve meiden, sorry van mijn gedrag vandaag. Wat heb ik een rotdag achter de rug.. Mijn LF blijkt korter dan ik dacht dus ik was echt uit het veld geslagen nadat ik gisteren hoop putte uit positieve verhalen van innesteling. Ik heb het mijn ouders verteld, die zijn lief en meelevend. Ook die ene broer wiens vrouw bij de eerste x 50 zwanger was en deze keer binnen 3 maanden met niets. Dat pakte even anders uit. Ik kreeg het gevoel dat hij het allemaal wel wist, dat ik gewoon verder kon gaan waar ik was geëindigd bij m'n zoontje. Maar dat is het juist: deze keer moest ik weer van voor af aan beginnen.
    Ik weet dat sommigen van jullie al zoveel meer dompers hebben gehad en veel meer uit de kast halen. Ik zag het gewoon even niet meer gebeuren allemaal. Deze reactie had ik zelf ook niet verwacht. Misschien komt het door de drukke dagen deze week. Morgen 14.30-21.30 cursus op anderhalf uur rijden bij mij vandaan. Zo geen zin in! Morgen reageer ik op jullie individueel. Maar ik wil wel even zeggen: bedankt voor jullie lieve berichtjes. We vegen alle moed weer bij elkaar voor een stel mooie kerstkindjes! Dat is misschien wel mijn specialiteit omdat ik 2 jaar geleden op 2e kerstdag was uitgerekend 😜 Sorry nogmaals, ik wil niemand kwetsen ofzo! Welterusten xx

17. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goh meid geeft toch niks! Daarom in zo'n forum ideaal, kun je lekker je gevoelens van je af schrijven. ;) Vind het juist heel begrijpelijk dat je je zo voelt na weer een teleurstelling.

1 pluspunt: je weet nu iig dat je toch een mooie eisprong hebt gehad met Clomid. :)

En ik zou trouwens ook aankomende maand er weer voor gaan, bruiloft of niet so be it.

18. Burns

Burns Bekend lid

28 mei 2015
    925
    0
    16
    @Mamba, zoals Fas zegt daar is het forum ook voor!
    Gewoon lekker van je afschrijven.

@guusje: Ik heb nog niet echte symptomen. Ik heb eigenlijk alleen last van vermoeidheid, ik slaap licht en droom veel en ik heb rommelende darmen.
    Maar dit alles had ik ook al van de Clomid dus ik heb de link ook niet gelegd met een zwschap. Ik deed 'gewoon' het gratis gekregen testje voor de fun afgelopen zaterdag.

19. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    @guusje wat goed! Dan zit jij dus nu eigenlijk op het wachtbankje of niet? Moetjes zijn niet leuk, maar als het goed uitpakt is het alles waard geweest. Ik had ook heeeeeeel erg buikpijn afgelopen ronde. Denk omdat het zo'n knoeperd van een ei was. Na de eisprong was het namelijk weg. Maar het was zo erg dat ik heel langzaam moest lopen. Meer waggelen eigenlijk. Alsof ik ver over tijd was, zo moet het eruit hebben gezien.

@fas ja deze rond wel eisprong gehad ja. Ik denk niet dat ik komende ronde weet echo's wil. Dat zorgt ervoor dat ik erbij meer mee bezig moet zijn. Hooguit ovu testen.
    Hoe is het met jouw? Want jij bent natuurlijk wel lekker zwanger!!!! :D

@burns gratis gekregen testje?

Heb vandaag nog steeds een off day. Moe, emotioneel (door het betweterige gedrag van m'n broer en dat m'n moeder dat weer goed praat. Het voelt of ik gewoon nooit lekker m'n gevoel kwijt kan. Het is altijd wel weer goed te praten voor de ander...) en dan ook nog cursus. Bah bah... Anderhalf uur rijden.. En vanavond laat weer terug. Manlief was gisteren veel later thuis vanwege een incident in een azc, dus lag ik daar alleen in bed te huilen. Daarna nog maar gaan douchen om toch iets fijner te gaan slapen.

20. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb over 3 kwartier de echo, brrr spannend!!!

Deel Deze Pagina