Spannend Fas! Duim voor je! @Mamba, is gewoon kut. Je weet me altijd te vinden he, hoewel ik gister ook niet echt gezellig was want ging vroeg slapen
Spannend Fas! Ik heb vanmorgen het zkh gebeld, ik mag pas 28 dec voor een echo komen. Mamba, ik heb eens 6 gratis testen gekregen bij een bestelling van veel ovutesten.
@fas yes wat fijn! Dat wordt jezelf trakteren op een mooi babypakje ☺️ @help ja ach... Ik zou zelf ook heel vroeg willen slapen gisteren 😉
Burns, dat is ook leuk dat je zonder flinke verwachtingen toch zon prachtige test in handen krijgt fijn ook dat je nog niet veel symptomen hebt. Hopelijk blijft het zo. Mamba, ik duim ook voor jou op dat kerst kindje. Net wat de andere al zeiden, schrijf lekker van je af want daar is nu juist dat forum voor! Bedankt voor je feedback, dus bij jou was de buikpijn echt voor de eisprong, niet erna of tijdens? Fas, wat onzettend fijn! Genieten maar van je zwangerschap  Willen jullie even meedenken? Net terug van het ZKH en er was niks meer te zien, wel het vocht van een gesprongen ei blaasje. Afgelopen maandag was er moeilijk een follikel te vinden, want de arts moest wat op mijn buik drukken. Had die dag al buikpijn ook. Uiteindelijk vondt ze er links 1 van 12 mm (niet 11 zoals ik dacht) maar verder niks. Die avond werd mijn buikpijn nog veel erger en die nacht werd ik er wakker van, leek wel een soort van zwaar ongi gevoel. De dag erna ook nog flinke buikpijnen, dus toen toch maar weer een ovulatietestje gepakt. Die waren tm de zondag negatief, maar maandag niet meer gedaan vanwege de echo. Die van de dinsdag was knal positief. Mijn temp van de dagen die ik heb bijgehouden; 06:30 vr 20-11 36.41 09:10 za 21-11 36.35 06:40 zo 22-11 36.35 07:20 ma 23-11 36.17 di 24-11 NA 07:20 wo 25-11 36.47 07:15 do 26-11 36.47 Geen echt duidelijke verhoging Nu had ik vandaag een andere arts en die denkt dat er mogelijk afgelopen maandag niet goed is gekeken, gezien de buikpijn en de ovulatietesten. Zij denkt dat ik een dinsdag een eisprong heb gehad....maar toen had ik ook nog flinke buikpijn. Zelfs gisteren nog, hoewel al wel stukken minder. Wat denken jullie; wanneer was mijn eisprong, en zaten we goed? We hebben vorige week donderdag seks gehad, en afgelopen dinsdag avond en gisteren avond. Mogelijk eerst te vroeg en daarna te laat? Heb echt het gevoel dat we onze kans gemist hebben nu ... Bedankt voor het meekijken / denken.
He meis, het is jammer dat je de temperatuur van dinsdag niet hebt. En je tempt ook niet echt op een vast tijdstip. Je temp is idd niet echt heel erg duidelijk gestegen ten opzichte van eerdere metingen. maar op basis van deze info zou ik het eitje maandag op dinsdagnacht zetten. Maandag heb je namelijk een bekende dip voor ei. Maar nogmaals kan niet zeker zeggen omdat ik de dinsdag temp niet weet. Je temp moet nu sowieso hoog blijven. Eitje leeft max 12u dus als die ma/di nacht is geweest dan ben je denk ik idd te laat. Hou het tempen nog even aan om te kijken of die echt geweest is. Ovu testen geven geen garantie dat je ei ook gaat springen. Moet je nog progesteron prikken? dan weet je het zeker
Ja baal er ook echt van Help. Omdat de fert.arts me vertelde dat ik een fm had van 12 mm had ik zoiets van nog even geduld hebben dus en ging er van uit dat het nog enkele dagen zou duren. Door de buikpijn die maandag avond toch aan het twijfelen geslagen, vandaar pas temperatuur vanaf dinsdag + ovu. test en helaas ook voor de dinsdag niet zo serieus aan het tempen geweest omdat ik mijn BT toch wel weet. Ik mag volgende week dinsdag pas voor progesteron laten prikken om te kijken of er een goede eisprong heeft plaats gevonden. Is dat niet ad late kant? Is overigens alleen omdat ik het vroeg, want zij zelf hadden zoiets van: oke we weten nu dat je weer een normale cyclus hebt dusse...doei, hier heb je clomid voor drie maanden
Had trouwens wel woensdag ochtend klein stipje bloed in mijn onderbroek maar dat kan natuurlijk ook contact bloeding zijn geweest...
Progestoron prikken moet een week na de eisprong dus dat klopt wel. Voor de rest is het nu afwachten ben ik bang...
@guusje het is allemaal al gezegd, maar ik heb nu eenmaal niets te doen dus ik reageer mooi wel, haha! Je temptijden liggen best ver uiteen. Voor het meest betrouwbare resultaat zou ik toch een tempwekkertje zetten! Voor nu dus rond 7:15u houden, zodat je kunt checken hoe je temp na je ei is. Ik denk namelijk ook dat 'ie maandag (of dinsdag??) is geweest. Bloed kan idd contactbloed zijn. Of iets anders. Maar dat blijft gissen. Als het hierbij blijft lijkt het me niet zorgelijk. Progesteron prikken is het best tussen 5-7 dpo, dus je zit wel goed. Tot slot kun je nu 'lekker' op je wachtbankje plaats nemen. Succes!
Bedankt meiden! Ja ik weet het van de tijden Mamba hihi maar net wat ik schreef was er niet zo serieus mee bezig Vanmorgen is temp nog niet beduidend veel gestegen
Dat is wel raar, want je geeft op dag 14 en 15 een positieve ovulatietest aan. Je ei springt als het goed is 24 tot 36 uur daarna dus zeker op dag 17 zou je duidelijk temp stijging moeten zien. Wanneer moet je ook alweer naar het zkh voor echo? Vul morgen eens een vergelijkbare temp is als vanmorgen of iets hoger, kan of die dan op de dip een streep zet.
Ja raar he? Klopt jah, die waren echt knal positief! Ik ben gisteren geweest voor een echo en toen was er niks meer te zien, maar wel vocht van een eiblaasje. Derhalve zei de fert.arts dat er zeker een eisprong was geweest, zij dacht op de dinsdag maar dat haal ik er ook niet uit en ik had de di op wo nacht ook nog flinke buikpijnen. Ik heb volgende week dinsdag progesteron meting dmv bloed afname.
Hallo dames ik zit op het wachtbankje van clomid 100mg met ondersteuning van pregnyl op maandag 23 nov positieve test een smile geplast en toen heb ik pregnyl 5000eh gezet woensdag 25nov gestart met utrobollen 1 Smorgens 2 savonds 27 nov pregnyl 1500eh en dan 30 nov pregnyl eh en op 3 dec pregnyl 1500 eh... Dan mag ik 7 dgn later testen.... Wie kent deze methode
Babywish, ik heb alleen ervaring met het slikken van Clomid dus kan je niet helpen hierbij. Misschien een van de andere dames?! Succes!
Helaas ik ook geen ervaring mee. Denk trouwens niemand in dit groepje. Succes in ieder geval, spannend!
Nee hier ook alleen clomid. Waarvan bij de eerste 1x succes door twee eitjes waar 1 spetter uit gekomen is. Nu heb ik bij 150 1x succes gehad met 1 mega ei, maar helaas hadden we deze keer niet zoveel geluk. Nu dag 3 van tweede ronde clomid 150. Deze maand even geen zh. Mocht ik zelf kiezen. Ik wil het wat meer loslaten, helemaal in deze feestmaand (zoontje wordt ook twee dus daar ben ik lekker mee bezig). Gisteren sensitest ovutesten besteld. Extra veel, in de hoop dat ik ze niet meer nodig heb 😉