Start Clomid augustus/september'15 Kom gezellig kletsen

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Bloemhartje, 20 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Burns

Burns Bekend lid

28 mei 2015
    925
    0
    16
    Jeetje dat is ook wat! Ik zou een klacht indienen! Maar dit is inderdaad een domper zeg voor jullie....ik hoop dat je de 29e wat beter geholpen gaat worden en laat niet over je heen lopen! Alvast heel veel succes! Enne inderdaad, lekker vn je af blazen hier!

2. Amare

Amare Niet meer actief

@help wat een tegenvaller zeg (en dat is nog zachtjes uitgedrukt), ik hoop dat ze de 29ste wat voor je kunnen betekenen.
    @mamba ik hoop dat je ei gaat komen hoor! Gevolgd door een positieve test

Hier weer de 5 dagen Clomid achter de rug. De tranen zitten hoog de afgelopen dagen, maar niet het hele depressieve gevoel van de afgelopen dagen. Volgende week weer controle bij de gynaecoloog. Tot die tijd, maar flink ons best doen :p

3. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Financiële dienstverlening
    Noord Brabant
    Jeetje Help, wat een @#$@ ZKH!! Dat is toch niet normaal!! En dan ook nog de 29ste pas terecht kunnen...dat is lang wachten nog. Sterkte even met dit rot nieuws!

Lise, wat vervelend de tranen zo hoog zitten. Hoe lang heb jij dat nog na de clomid? Ik zit nu op 8 dpo en voel me ook down...kan dat dan nog vd clomid zijn?

4. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    Zo dames daar ben ik weer. Ik ben echt zo druk de laatste dagen!

@help echt wat een dikke vette $%&$#&#^&%#^&%&@#$@#$ actie! Ik voel echt met je mee meid. We babbelen er al genoeg over samen, maar ik wil je hier ook wel echt ff een hart onder de riem steken. Gelukkig mag je de 9e al terugkomen ipv 29!

@Lise mooi dat het er weer op zit! Wanneer ga je precies naar het zh?

@guusje 8 dpo is niet direct meer clomid denk ik. Dat blijft zon 10 dagen hangen zei mijn gyn, dus na dag 17 is het wel ongeveer uitgewerkt. Maar kan zijn dat het bij jou langer blijft. Het zijn en blijven hormonen en hormonen zijn raar :p Of het zijn de goede hormonen! Wanneer kun je testen?

Hier niet zoveel te melden. Vanmorgen sinterklaas op mijn werk gehad (ik werk in basisonderwijs). Kleine ff meegenomen, die vond het prachtig!
    Vanaf zaterdag maken wij het hier sowieso om de dag gezellig. Manlief heeft echt rotdiensten gehad. Steeds avonden en dan ook nog overwerken, nu 4 nachtdiensten.. gelukkig volgende week niet meer zo als het moet gebeuren haha. Ik ga zondagavond mn eerste ovutest doen.

5. Burns

Burns Bekend lid

28 mei 2015
    925
    0
    16
    Even een reactie over het in je lijf hebben van de Clomid. Ik heb het al eens eerder benoemd maar de hormonen zijn echt niet ineens na 10 dagen uit je lijf, ze gaan juist op dit moment pas hun werk echt doen. Het is natuurlijk voor iedereen verschillend en ik had best last van de bijwerkingen, maar ik had echt wel de hele maand last van bijwerkingen. Mijn hoogte punt was wel elke keer de week van de verwachte ovulatie. Maar ook hierna had ik last van hoofdpijn, opvliegers etc...

6. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Financiële dienstverlening
    Noord Brabant
    Vervelend Mamba van die diensten, vooral de ochtenden schijnen heel zwaar te zijn of is dat voor jouw vriend anders? Veel plezier met klussen vanaf morgen :) en bedankt voor je toelichting. Ik weet niet precies wanneer mijn eisprong was want toen ik de echo kreeg was ie al weg, en de echo ervoor was ie nog maar 12 mm. Zou nu, als ik puur afga op ovu testen, op 8 dpo zitten dus nog even afwachten maar.

Burns, ik merk wel dat ik hele andere klachten heb als "normale" rondes. Normaal heb ik na de eisprong altijd pijnlijke tepels maar nu zijn mijn hele borsten pijnlijk en veel erger dan normaal. En voel me de laatste dagen ook wat down. Maar ja, dit is pas de eerste ronde met clomid dus kan dus nog goed daardoor komen...

7. Burns

Burns Bekend lid

28 mei 2015
    925
    0
    16
    Het is en blijft natuurlijk zooi wat je moet innemen....maar gelukkig is het er wel anders waren we nu nergens. En ik ben afgelopen ronde zwanger geraakt dus het heeft bij mij zijn werk gedaan! Ik duim dat het bij jullie allemaal ook zijn werk gaat doen!
    En misschien heeft het jou al geholpen...;)
    Sterkte!

8. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    Ik kom net bij de HApost vandaan. Gisteravond voelde ik me al niet zo lekker en vannacht werd ik om de haverklap wakker met hele erge krampen bovenin mijn buik. Ha denkt m'n maag. Dus omeprazol mee gekregen. M'n moeder had zuiveringszout gegeven. Sinds ik dat op heb gaat het al wel iets beter. Ik lig soms letterlijk krom van de pijn! Nu lekker in bed. Hoop dat ik nog even kan slapen en me beter ga voelen.

9. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Mamba, lieve schat ik hoop dat je je snel beter gaat voelen en de medicijnen zijn werk gaan doen. Rust goed uit in ieder geval.

@hier: ik mag ipv de 29e aanstaande woensdag langskomen. Waar een boze mail niet goed voor is. Dat betekent wel dat ik dit groepje ga verlaten. Een IVF ICSI traject past niet echt bij jullie belevingen denk ik. Maar ik hoop in ieder geval dat iedereen volgend jaar zwanger is!! Ik zal jullie wel blijven volgen! Liefs

10. Burns

Burns Bekend lid

28 mei 2015
    925
    0
    16
    Oh Mamba, dat is niet fijn! Rustig aan doen!

En Help85, goed zo dat je je niet hebt laten kisten! Ik wens jou veel succes en een baby!

11. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bah mamba beterschap!

Help; goed van je! Heel veel succes voor jou gewenst en hopelijk mag je heel snel zwanger worden! ;)

12. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    Thanks! Ik heb wel een lichte ovutest vandaag op cd12! Misschien is m'n ei eerder!

13. Amare

Amare Niet meer actief

@help heel veel sterkte in het vervolg van jullie traject, hopelijk mogen jullie snel een positief resultaat hebben!

@mamba ik herken het helemaal van de wisselende diensten. Hier werken mijn man en ik beide in wisselende diensten, waarbij we elkaar soms maar 20 min per dag zien. Dan elkaar maar even wakker maken als we thuis komen haha.

@guusje ik sluit me aan bij Burns, ik blijf nog tot lang na het innemen van de Clomid last hebben van bijwerken. Ik heb het meeste plezier van de hoofdpijn, opvliegers en down zijn. Gelukkig is K3 zoekt K3 voorbij, ik weet niet wie er steeds harder aan het huilen was, de kandidaten of ik :)

14. Burns

Burns Bekend lid

28 mei 2015
    925
    0
    16
    Lise186, (ik hoop dat jullie het binnenkort ook kunnen zeggen) 1 van mijn eerste reacties in een huilbui, toen ik zwanger bleek te zijn, was dat ik dat rotspul (lees Clomid) niet meer hoefde te slikken! Ik mis het als kiespijn....

15. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    Hoi allemaal!
    Ik ben weer terug! Tijdje afwezig geweest, te druk met verbouwing en voelde vanalles in mijn buik (iedere dag met vlagen misselijk en misselijk worden van te sterke niet lekker ruikende geurtjes) en wilde eigenlijk ook wel bewust wat afstand nemen omdat ik bang was te veel hoop te krijgen door alle 'kwaaltjes' en dan alles hier lezen. Maar nu weer terug, hoop is weer op normaal pitje. Moet nog een week afwachten voordat ik wat weet :) Te veel hoop is niet goed voor de teleurstelling uiteindelijk...

Is te lang geleden dat ik hier gereageerd hebt, maar heb wel alles terug gelezen!
    Wat fijn van de goede echo's, succes voor iedereen die aan het wachten is op het een of andere manier (wachten op eisprong of wachten op NOD).
    Vanaf nu ga ik weer alles meelezen en meeschrijven :)

16. SoumSouf

SoumSouf Nieuw lid

13 okt 2015
    1
    0
    1
    NULL
    NULL
    hallo dames ik hoop dat ik me hier mag melden. Ik zit nu in mijn eerste ronde clomid na een miskraam.

Ik zit nu op dag 15 van mijn cyclus gister een tempratuur daling van 0,5 graden. het is van 37,0 naar 36,5 gezakt. Ik was wel een aantal dagen ziek dus ik weet niet zo goed hoe betrouwbaar mijn tempratuur is. Mijn ovulatie test was erg lichtjes dus nog niet positief. ik voel mijn eierstokken wel rommelen. Alleen weet ik nou niet zo goed wanneer ik moet klussen. ik neem nu aan vanaf dag 7 klus ik om de dag.

Iemand tips?

17. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    Welkom! Meestal springt een ei met clomid niet voor dag 17... dus als je ovulatietest wel licht iets laat zien dan zou ik nog even doortesten, desnoods 2x per dag en dan ondertussen om de dag seks hebben :)

18. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    @soumsouf welkom! Wat naar dat je een miskraam hebt gehad. Ik hoop dat je snel weer het geluk aan je zijde krijgt. Wij doen vanaf dag 12 om de dag. Inderdaad wat Duna zegt, met clomid is je ei meestal later.

Hier al vier dagen lichte testen. Die van eergisteren was het donkerst, maar echt niet positief. Straks weer testen. Vanmorgen voelde ik links wel wat steekjes, maar ik moest ook nodig plassen dus misschien kwam het daarvan.
    Gisteren ben ik weer tante geworden van een klein neefje! Eindelijk een neefje voor ons zoontje die de enige jongen in beide families was. Daardoor kreeg ik wel gelijk weer een dreun op mijn humeur. Ik voelde me down en moest huilen dat ik me zo rot voel dat het mij niet lukt (deze schoonzus was eerder al de eerste ronde met 50 mg clomid zwanger van mijn nichtje, en nu spontaan binnen 3 maanden. Waarom ik niet?) ML vroeg me of ik de volgende ronde nog wel clomid wil. Het doet hem pijn om te zien hoe ik ermee worstel. Dat is voor mij dan dubbel zwaar, want ik heb het er zelf al moeilijk mee, maar ik zorg er dus ook voor dat het thuis minder gezellig is :(Als deze ronde niet aanslaat weet ik het ook ff niet meer. Spuiten vind ik erg spannend, al hoor ik wel veel dat de bijwerkingen dan minder zijn.

19. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    Nou eh... Schiet mij maar lek. Ik doe morgen nog een laatste poging, maar het wordt alleen maar minder... Vandaag cd16. Vorige cyclus zo'n streepje als gisteren gehad en dan morgen knal. Maar ik weet het nog niet hoor...

20. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    @ Mamba: Ik snap wel dat je je rot voelt over het feit dat het niet lukt, maar je kunt er niets aan doen... dus met andere woorden, je schuldig voelen daarover heeft geen zin. Al is dat natuurlijk ontzettend gemakkelijk gezegd!
    Ik zou gewoon eens overleggen met je arts... Misschien dat zij je iets kunnen vertellen over de kansen en dergelijke waar je wat aan hebt of toch een ander strijdplan opstellen.

@ Hier: ook weer ongesteld geworden. Ben er wel verdrietig over, maar heb ook zoiets van 'ok.... én weer dóór!'. Ongesteldheid is makkelijker te verwerken, vind ik, dan een negatieve test.
    Het is wel 2 dagen eerder dan dat ik het verwacht had en voelde het ook echt niet aankomen, dus dat is wel wazig. Nu een cyclus gehad van 30 dagen. De kortste van allemaal...
    Merk ook wel dat ik er steeds minder in ga geloven dat het met de clomid gaat lukken :(

Deel Deze Pagina