Hè mamba toch, wat vervelend zeg! Heel veel succes, ik dat iets anders je wel een heel mooi wondertje mag gaan bezorgen!!! Hoe is het met je Duna? Heb je nog last van de aanrijding? En hoe is het met de neerslachtigheid? Hoop dat het snel weer voorbij is! Guusje, alvast heel veel plezier op klusvakantie Fas en Burns hoe gaat het met jullie? Veel last van kwaaltjes? Bijna de 3 maanden voorbij Vandaag de gynaecoloog terug gebeld over het feit dat ik geen goed gevoel had over de afspraak afgelopen vrijdag. Ze hebben nu een bel afspraak ingepland, zodat ik mijn gevoel ook naar haar kan uiten. Helaas wel pas de 29ste, maar het is niet anders. Mamba ik las dat jij je progesteron waarde de volgende dag al had, ik moet echter een week wachten, want eerder hebben ze de uitslag niet zeggen ze.
@lise sorry voor mijn woorden, maar: wat een gelul! In het UMC staan uitslagen na twee uur al online. Ik bel altijd eerder dan afgesproken tijd en ze hebben het altijd! Ik zou gewoon bellen en dan zeggen dat je het verkeerd begrepen had haha!
Met mij gaat het goed. Morgen de termijnecho dus vind het wel spannend of alles goed is. Maar ik voel me goed en heb geen last van kwaaltjes dus dat is wel heel fijn!
lise186, ik ben morgen pas 7 weken dus ik moet nog wel even voordat ik het eerste trimester voorbij ben... ik ben enorm moe, soms misselijk, weinig eetlust en snel licht in mijn hoofd. Ik moet op het werk aan het einde van de dag al rustiger aan doen. Maar alles nemen we voor lief. Wel heb ik het idee dat ik een hoop energie verloren heb door de vele bijwerkingen van de Clomid en dan nu in combinatie met de extreme vermoeidheid van de zwangerschap weinig energie over heb. 28 december krijg ik een eerste echo in het zkh, als deze goed is mag ik gewoon verder bij een verloskundige. Bij de vk heb ik 5 januari een afspraak staan.
Nu ik dit zo lees, heb ik inderdaad het idee dat er zo maar een punt aan geluld is. Misschien maar goed dat ik een belafspraak gemaakt heb.
@ Mamba: Ook hier geldt voor mij dat je nog wel mee mag blijven praten hoor gezellig juist! @ Lise: Het gaat hier best wel weer goed. Eigenlijk geen last meer van de aanrijding, behalve het feit dat de auto nog steeds niet gemaakt is en we de auto eigenlijk toch echt wel nodig hebben Maar lichamelijk gaat het goed. Tot op heden ook een stuk minder bijwerkingen van de clomid. Heb wel stemmingswisselingen, opvliegers en ben erg moe, maar niet zo enorm down/overspannen als vorige maanden. Dus zo is het goed te doen en heb ik geen problemen met de clomid Nu hopen op een mooi eitje met kerst Wel goed dat je een belafspraak hebt geregeld omdat je niet blij bent met de gang van zaken! Gewoon op je strepen gaan staan, want dat moet tegenwoordig in het ziekenhuis. @ Fas: hoe was je termijnecho? Of moet je nog gaan vanmiddag? @ burns: vervelend al die kwaaltjes Hopelijk worden ze nog wel iets minder naar mate de tijd verstrijkt! Spannend ook, de eerste echo... duren de weken nu net zo lang als met wachten op je ei of wachten of je wel of niet ongesteld wordt?
Deze kwaaltjes zijn niet zo erg hoor als je nadenkt en weet waarom je ze hebt. Ik vind het lastiger dat je ze soms moet verbergen omdat je omgeving niets weet. En dat wachten is voor mij anders dan wachten op je ei/nod. ik ben minder bezig met de tijd. Ik ben mij er wel van bewust dat ik elke donderdag weer een week verder ben. Ik denk dat ik aankomende week wel ga aftellen naar de echo toe (28 dec). Gelukkig zitten er nog wat leuke dagen voor.
@Fas: Gelukkig!! @Burns: Ja, lijkt me ook dat deze kwaaltjes beter te hebben zijn (als ze niet te erg zijn tenminste) omdat je weet waar het voor is! Veel plezier met de echo op 28 dec
@fas gefeliciteerd met je mooie echo! Dan kun je het nu met een gerust hart gaan vertellen 😉 @burns idd je weet waarom je de kwaaltjes hebt. En hoe vervelend ook, je neemt het voor lief. Je hebt er zoveel voor gedaan! (Maar ik hoop wel dat het beter wordt hoor 😉 @duna hoe gaat het nu inmiddels met je nek en hoofd? Gelukkig was het al wat beter van de week. Als je de bijwerkingen zo opsomt vind ik het nog best wat! Maar als je jezelf er lekker bij voelt is het helemaal goed! Haha! Hier vandaag een drukke dag gehad vanwege de verjaardag van onze zoon. Hij is woensdag echt jarig, maar vandaag al heeeeel erg verwend. Nu lekker filmpje kijken en naar bed. Vrijdag hadden we Kerstviering van de school waar ik werk. ML en zoon waren met de trein naar een feestje van m'n zwager gegaan. Ik zou later volgen met de auto. Thuisgekomen lag er een briefje van PostNL dat mijn pakket bij de buren lag. Maar niet alleen de nieuwe schoentjes voor zoonlief, maar ook een kerstpakket van RTL boulevard! Wat bleek nu, ml had hem aangevraagd en ik was uitgekozen om dat pakket te krijgen! Er zat een heel lief berichtje van m'n man bij. Moest ervan huilen haha! Ik zie op tegen het spuiten, maar ik ga het wel doen. Ik moet wel (van mezelf). Als ik het niet doe heb ik niet mijn best gedaan vind ik. Als ik het straks voor elkaar krijg om mezelf wel te spuiten en er vrede mee te hebben vind ik mezelf echt een bikkel, haha!
@ mamba: Nek en hoofd gaan wel goed. Heb wel wat last, maar moet morgen toch naar de osteopaat dus dan leg ik het daar wel even voor en kan hij het weer even oplossen voor me Ik vind de bijwerkingen wel meevallen inderdaad. Afgelopen maanden was het veel en veel erger. Dit is dragelijk zolang het nog maar 2 maanden hoeft te duren Echt lief van je man! Lijkt me leuk zo'n pakket te ontvangen als verrassing!
Ja duna en ik spreken elkaar ook in een ander topic en hier is het verder stil onder de niet-zwangeren ☺️ Ik moet ook over op spuiten dus dan is dat toch weer een ander verhaal. @fas vandaag 12 wk! Gefeliciteerd!
Ik ben ook een beetje afwezig hier... maar ik heb de 24e mijn eisprong gehad. Dus nu halverwege het lange wachten...
Nahhh wat geweldig mamba!!! Super heej, gefeliciteerd! Wat een timing zeg, precies op de dag van de prikinstructies. Hoop dat je een goeie zwangerschap mag hebben!
Wauw Mamba! Van harte gefeliciteerd! Het is jullie gegund! En probeer een beetje te genieten! Dat doe ik, door de onzekerheid van mijzelf, pas sinds 2 weken....na de 2e echo pas. Onze kindje was bij onze 2e echo zo aan het bewegen dat ik toen pas besefte dat er echt iets bijzonders groeide in mij... Onderstaande echo is van 2 weken terug en ze konden met moeite een mooi stilstaand beeld krijgen💓