@fas dankjewel! Ik dacht ik kom het toch effe melden haha! Ik had de instructie al wel gehad hoor. Ging zelfs bijna van mn stokkie toen ik met de pregnyspuit mezelf zoutwater moest injecteren. Blij dat dat (voorlopig) niet meer hoeft! @burns thanks! en wauw wat een mooi plaatje! Ik moet zeggen dat het vandaag pas echt een beetje bij me is gaan landen. Zo onwerkelijk, zo'n groot wonder! Ik kan er gewoon niet bij dat dit spontaan gebeurd is! Vanmiddag stiekem in de hema al even gekeken bij de babykleertjes. Heerlijk die zachte stofjes en kleine kleertjes. Toen voelde ik het pas echt even goed doordringen! Ik geniet er zeker wel van. In onze familie helaas meegemaakt dat mijn neefje 1 dag voor de uitgerekende datum overleed in de buik. Dus dan zou ik wel de hele zwangerschap kunnen stressen Dat is wel de reden dat onze eerste een zetje heeft gehad. Met 39 wk werd ik toen gestript. Ik vond het erg spannend om over die 40 wk te gaan. Nu ben ik daar veel relaxter in. Het komt zoals het komt. Dit wonder kan toch niet meer stuk?!