Start Clomid augustus/september'15 Kom gezellig kletsen

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Bloemhartje, 20 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    @ burns: ik heb op dag 17 mijn eisprong gehad. Geloof dat de meeste mensen ergens tussen de 15 en 20 dagen hun eisprong hebben. Bij ons beginnen ze op dag 12 met echo's om te kijken of het groeit, dus ik denk dat je vanaf die tijd een eitje kan verwachten als de clomid aanslaat

2. Eemse333

Eemse333 Actief lid

6 feb 2015
    124
    9
    18
    NULL
    NULL
    He help. Ik las op internet dat een progesteron waarde tussen de 10-60 maakt dat er een goede eisprong is geweest. Mocht je zwanger zijn loopt tegen je NOD pas het progesteron op en zo niet daalt het. Ben benieuwd of je ei wel of niet is geweest, krijg je maandag meteen de uitslag?

En inderdaad burns eisprong met clomid is meestal iets later zei mijn fertiliteitsarts. Ik weet door de echo's dat mijn sprong tussen cd15 en cd18 is geweest. Dus ga uit van een cyclus rond de 30 dagen, kan iets korter, maar denk eerder iets langer zijn. Daarvoor had ik cyclussen van boven de 50 dagen. Dit is wel langzaam beter geworden, want begon met 127 dagen en rond 70-80 dagen haha. Ik ben blij met een cyclus van 30 dagen, best one ever haha. ☺️ Succes!!

3. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Thanks voor de uitleg eemse! Ja krijg s middags gelijk de uitslag, dus dat is fijn!

Jij hebt wel erg lange cyclussen gehad zeg. Vond mijn topper van 65 al een hel, haha.

4. Bloemhartje

30 sep 2014
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet maandag terug komen in ziekenhuis 3de echo deze ronde
    Is het nou zo dat ze weer bijna niet gegroeid zijn dan moet ik opnieuw Primolut tabletten slikken en dan op dag 3 ongesteldheid 2 tabletten 100 Mg Clomid slikken

Eerste echo eitjes 5 mm

2de echo 5,8 mm

Hoop dat ze nu aankomende maandag goed groot zijn geworden

5. Bloemhartje

30 sep 2014
    76
    0
    0
    NULL
    NULL

Ik zag in je handtekening dat er voor je gependeld is

Maar wat houd die maand in ? Dat je zwanger raak ofzo

Ik wil ook graag dat er voor me gependeld wordt maar ben iedere keer te laat ;)

6. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Ja klopt de maand houd in of bevruchting of positieve test. Dus als ze gelijk hebben zal het niet lang meer duren ;) nu nog hopen dat het uitkomt :)

7. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Ik heb geen echo's. Maar bij ons is beleid op dag 23 bloedprikken voor progesteron waarde. Als dan blijkt geen eisprong idd opwekken menstruatie en hogere dosering starten. Welke dag zit je nu? Normaliter wachten ze sowieso tot dag 17-20 dat is gemiddelde wanneer er met Clomid eisprong op treed

8. Bloemhartje

30 sep 2014
    76
    0
    0
    NULL
    NULL

Oke dat is dan wel spannend als
    Het idd klopt ben ook benieuwd wat er bij mij uit komt maar wat wilt ze allemaal weten dan

Want omdat we natuurlijk met Clomid bezig zijn is het moeilijk te zeggen wanneer eisprong enz is
    En NOD

9. Bloemhartje

30 sep 2014
    76
    0
    0
    NULL
    NULL

Ik zit nu op dag 22
    Arts zei al denk dat maandag hij wel groter kan zijn of zelf gesprongen is ( dit weekend ) of gaat springen hoopt ze we zullen het maandag allemaal wel zien

Dus kreeg wel beleid mee om te klussen dit weekend ;)

10. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    @ eemse: wooow 127 dagen... dat is echt lang. Dan kan ik me wel voorstellen dat je extreem blij bent met 30 dagen :D
    Ik had een cyclus van 50-65 dagen... Ben nu ook blij dat die van mij korter is.

@bloemhartje: welke dag zit je nu? En wanneer was je laatste echo?

11. Bloemhartje

30 sep 2014
    76
    0
    0
    NULL
    NULL

Ik zit nu op dag 22

27 augustus (1ste ) echo deze ronde

1 September was mijn laatste (2de) echo deze ronde

Nu aankomende maandag 7-9-15. ( 3de) echo

12. Eemse333

Eemse333 Actief lid

6 feb 2015
    124
    9
    18
    NULL
    NULL
    Laten we hopen bloemhartje dat je ei mooi gegroeid is of zelfs al gesprongen. Dan issie wel flink gegroeid in een week tijd.

Help waarom denk je dat je ei niet is geweest? Door ovulatietesten? Bij mij waren die ook negatief en toch eisprong dus lets hope for the best. Maandag weten jullie allebei meer.

Ja duna die 127 dagen was na een paar maanden, ik dacht dit zal er wel bij horen, ben zo lang aan de pil geweest. Had ook wel de huisarts gebeld, maar die zei dat kan in het begin, eerst een jaar aankijken. En toen werden ze steeds korter, maar nooit zoals het hoort te zijn. Dusja had nooit een idee wanneer mijn eisprong überhaupt was en of er wel een goede was. Anyway ik wil testen aargh haha, of gewoon door naar de volgende ronde, onzekerheid is niks.

13. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    Ik heb vanochtend voor de zekerheid maar een test gedaan, maar die was hartstikke negatief,maar nog steeds geen bloedverlies... nu toch echt 15 dagen geleden dat mijn ei sprong (16 dagen als ik uitga vanwat de arts zei)... wachten duurt laaaaannnggg...

14. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Helaas bloedtest heeft uitgewezen dat er geen eisprong heeft plaatsgevonden. We gaan nu de cyclus afbreken met provera. Daarna nieuwe cyclus starten met 100mg Clomid..... :(

15. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL

Jammer meis, op naar de volgende ronde. Je komt steeds een stapje dichterbij...

16. Burns

Burns Bekend lid

28 mei 2015
    925
    0
    16
    Jammer, als je pendels kloppen dan wordt jullie wens snel werkelijkheid! Succes met de volgende ronde!

17. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    @ bloemhartje: Hoe was je echo?

@ hier: eindelijk ongesteld, dus nu start van ronde 2 met clomid 25 mg :) Hopen dat we dan meer kans maken :)

18. Burns

Burns Bekend lid

28 mei 2015
    925
    0
    16
    Succes deze ronde!

19. Bloemhartje

30 sep 2014
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eiblaasjes 5,9 mm niks gedaan die 50 Mg dus volgende ronde starten met 2 tabletten Clomid

Maar moest as donderdag bloedprikken ( kan alleen maar op maandag en donderdag ) om uitslag te krijgen gelijk had ze het over en daarna 10 dagen Primolut
    en dan 3de dag ongesteld starten met tabletten clomid 100 Mg zou ik ergens op 27 sept zitten en dan 2okt terug voor echo

Toen zei ik anders laat ik het even in me vakantie even geen pillen enz
    Vlieg 1 okt terug land 2 okt om 2:30 op Schiphol

Moet nu dan maandag 5 okt terug voor echo ivm Of ik misschien toch zwanger terug kom ;) en om die Primolut pillen te starten
    Zo niet dan gelijk die maandag bloedprikken en dan starten voor 10 dagen met Primolut en 3 de dag Clomid starten

Dus even een kleine maandje gestopt en pakken weer 5 okt op met de cyclussen en 100 Mg Clomid

20. Bloemhartje

30 sep 2014
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jammer meis op naar de volgende ronde

Xx

Deel Deze Pagina