Start Clomid augustus/september'15 Kom gezellig kletsen

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Bloemhartje, 20 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    @ bloemhartje: Is denk ik wel fijn dat je je er op vakantie niet druk over te maken! Geniet van je vakantie!

2. Burns

Burns Bekend lid

28 mei 2015
    925
    0
    16
    #82 Burns, 9 sep 2015
    Laatst bewerkt: 9 sep 2015
    Hallo meiden,

Ik had een vraag aan de clomid gebruikers.
    Ik heb van 28 aug t/m 2 sept mijn eerste kuur Clomid 50 mg gebruikt. Ik had wat opvliegers, vermoeid einde vd dag en in de avonduren een 'druk' op mijn hoofd waardoor ik voor mijn gevoel dubbel zag. Dit was allemaal goed te doen en de bijwerkingen vielen mij mee. Nu heb ik sinds zondag elke dag vanaf een uurtje of 12 gigantische hoofdpijn. Ik ben iemand die snel hoofdpijn heeft dus wel aardig wat gewend. Maar deze hoofdpijnen zijn niet normaal! Het is ook geen migraine, dat heb ik als kind gehad en voelde echt anders. Heeft iemand hier ervaring mee die Clomid slikt?
    Ik lees wel dat hoofdpijn een bijwerking kan zijn maar ik moet eigenlijk gewoon continue plat om het draagbaar te houden maar dat gaat niet elke keer gezien er ook nog gewerkt moet worden.
    Ik twijfel dus ook wat ik er mee aan moet. Moet ik de arts bellen of het voor lief nemen? Ik krijg geen echo's tussendoor dus ik zie of spreek de arts ook niet.

3. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Jeetje continue hoofdpijn is wel heftig. Ik had af en toe last van hoofdpijn. Ik zou het even aankijken als ik jou waa. Ik merkte dat ik een week na het innemen van laatste tablet bijna geen bijwerkingen meer had.

4. Burns

Burns Bekend lid

28 mei 2015
    925
    0
    16
    Ik heb meer dan een week geleden mijn laatste tablet ingenomen en de bijwerkingen lijken dus erger te worden...

5. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou lijkt me toch niet dat je daar nu nog last van kunt hebben? Dacht alleen de periode dat je de tabletten slikt.

Ik heb toen nooit last van bijserkingen gehad dus heb daar geen ervaring mee maar ik zou dan toch ff het zh of huisarts bellen.

6. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    Ik zou gewoon even contact opnemen met je arts...

7. manutje

manutje Actief lid

15 sep 2014
    309
    0
    16
    Vrouw
    Verhuur medewerker 24 uur
    Noord Brabant
    Hoi dames,

Heb op vakantie even afstand genomen van het forum. Heb echt even lekker van de vakantie genoten.

Ik vorige week dinsdag contact gehad met de gynaecoloog en omdat het licht roze afscheiding bleef was het advies om toch met de Provera te gaan beginnen voor 7 dagen ipv 10 dagen. Daarvan heb ik gisteren de laatste genomen. Nu is het afwachten tot de menstruatie echt opgang komt en dan op dag 3 naar zh voor een echo en dan als het goed is beginnen met clomid.
    Vind het best wel spannend eigenlijk :)

Burns: Zou het misschien spannings hoofdpijn kunnen zijn? Ik heb dat ook wepeens gehad de afgelopen maanden. Ik kon dan ook alleen maa liggen.

8. Burns

Burns Bekend lid

28 mei 2015
    925
    0
    16
    Ik heb vanochtend contact met het zkh gehad. Het is een veel voorkomende bijwerking. Ik heb advies gekregen om Aleve Feminax te nemen in combinatie met paracetamol. Dit heeft mij vandaag de dag door geholpen.
    Ik ga nog 1 maand Clomid slikken (tenzij het natuurlijk niet meer nodig blijkt te zijn!) om te kijken of ik er last van blijf houden of dat mijn lichaam er dan aan gewend is. Anders mag ik zeker weer contact opnemen om een ander plan op te zetten!
    Voor nu kan ik er niet veel meer mee dan de pijnstillers in te nemen en wanneer het kan de rust te pakken.
    Ik heb morgen nog 1 werkdag en dan heb ik eindelijk 3 weken vakantie! Hopelijk kan ik dan lekker uitrusten!

9. manutje

manutje Actief lid

15 sep 2014
    309
    0
    16
    Vrouw
    Noord Brabant
    @Burns vervelend hopelijk ben je er snel vanaf. Kan je lekker van je vakantie gaan genieten.

Hier is gisteren de menstruatie aangebroken met vlagen. Ene moment niks het andere moment is het er weer wel. Vandaag voor controle naar het ziekenhuis geweest en zoals het er nu uitziet mag ik nog niet aan de clomid. Baarmoeder slijmvlies is nog erg dik 11 mm en rechts zitten in 2 weken tijd ineens 2 grote cysten 😢
    Maandagmiddag moet ik weer terug om te kijken hoe het dan is. Als het dan nog niet goed is dan mag ik nog niet beginnen. Blijven duimen dit weekend, maar vrees ervoor dat we toch weer moeten wachten.

10. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    Shit Manutje :(
    Hoop dat het maandag goed is.
    Wat gaan ze doen als dat niet zo zou zijn? Of moet je dan echt afwachten totdat het beter is?

@ Burns: Hoe is het nu met je hoofdpijn?

11. Burns

Burns Bekend lid

28 mei 2015
    925
    0
    16
    Hoofdpijn is bijna weg, ik heb inmiddels ook een eisprong gehad.

12. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Wat fijn Burns! Wanneer is je NOD nu?

13. Burns

Burns Bekend lid

28 mei 2015
    925
    0
    16
    Ik denk rond 25-26 september. Mijn laatste 2 cyclussen werd ik een week later dan mijn nod pas ongesteld. Dus is nog even afwachten of dit nu niet ook gebeurd.

14. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    Fijn dat je hiofdpijn bijna weg is! Spannend inderdaad! Succes met de wachtdagen :)

15. Burns

Burns Bekend lid

28 mei 2015
    925
    0
    16
    Dank je wel! Vanaf morgen gaan we lekker een paar dagen samen weg dus voor de eerste week afleiding.💋

16. manutje

manutje Actief lid

15 sep 2014
    309
    0
    16
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik hoop ook dat het maandag goed is. Is de menstruatie sinds gisteren ook veel heviger geworden dan afgelopen dagen, misschien toch een goed teken. Blijf duimen draaien:)

Spannend voor degene die op al op het wachtbankje zitten, ook voor jullie blijven de duimen draaien :D

17. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    Veel plezier op je dagen weg Burns!

18. Burns

Burns Bekend lid

28 mei 2015
    925
    0
    16
    Dank je wel! 💋

19. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    Stilletjes hier, hoe is het met iedereen?

@Burns; ik zie dat je over 3 dagen kunt testen... Al stiekem een testje gewaagd? ;)

Ik heb morgen mn eerste afspraak in het zh. Beetje zenuwachtig maar gelukkig al om 10 uur dus ben ik er mooi optijd vanaf.

Fijne avond!

20. Burns

Burns Bekend lid

28 mei 2015
    925
    0
    16
    Als ik 14 dagen vanaf de eisprong tel, dan is inderdaad mijn nod van het weekend. Maar de laatste 2 cyclussen (zonder Clomid) werd ik 20 dagen later pas ongesteld. Ik heb nog geen testje gewaagd. Ik heb wat vage klachten gehad maar die heb ik wel vaker gehad dus zegt helemaal niets. Tevens voel ik mijn menstruatie ook altijd pas kort van te voren aan, dus kan ik ook nog niets van zeggen.

Succes morgen in het zkh en laat ons even wat weten!

Deel Deze Pagina