Start Clomid augustus/september'15 Kom gezellig kletsen

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Bloemhartje, 20 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Spannend fas, succes vandaag!

En Burns ga duimen voor je!

2. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    Terug uit het zh!
    Nou eigenlijk wat ik wel verwachtte, situatie is nog precies hetzelfde.
    Mag beginnen met Provera om ongeseldheid op te wekken en dan beginnen met Clomid 100mg.
    Vorige keer ben ik met 150 zwanger geworden maar na een zwangerschap kunnen je hormonen veranderd zijn en zou het kunnen dat als ik gelijk met 150 zou beginnen dat je dan overstimulatie krijgt.
    100 is dus iets veiliger om mee te beginnen.

Ik krijg ook gewoon weer echo's om in de gaten te houden hoe het eitje rijpt.
    Moet ook nog ff een keer bloedprikken tussendoor ivm hormoonhuishouding en dan nog een keer een samenlevingstest.

Mijn man hoefde dit keer geen potje te vullen. Daar zou niet zoveel veranderd zijn varwachtten ze.

Fijne dokter ook dit keer dus ben er wel blij mee.

3. Burns

Burns Bekend lid

28 mei 2015
    925
    0
    16
    Fijn dat er nu in ieder geval duidelijkheid is en dat je ergens mee kan starten. Laten we voor je duimen!

Als ik het goed gezien heb terwijl ik weer even terug las in dit onderwerp, zijn er inmiddels 2 dames die mee klets(t)en zwanger na de eerste ronde Clomid! Gefeliciteerd! Ik moet nog minimaal 2 dagen wachten maar dat geeft goede hoop. Ik ga er vanuit dat ik de volgende ronde in ga maar zou leuk zijn als het snel effect heeft natuurlijk!

4. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    Spannend burns! In ieder geval nog een paar dagen op het wachtbankje dan... Houd ons op de hoogte!

Fijn dat je iets krijgt om je ongesteldheid op te wekken Fas. Hopelijk snel met de nieuwe ronde starten.

Ik heb gisteren mijn eisprong gehad. Dus nu op het wachtbankje... Nog afwachten tot 10 oktober omdat mijn LF vorige keer 17 dagen was en dat verwacht ik nu ook weer. Woensdag even progesteron prikken en vrijdag daar de uitslag van...

5. Burns

Burns Bekend lid

28 mei 2015
    925
    0
    16
    Nu wordt het dus de komende weken spannend voor jou Duna!

6. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    Ja, is onze 1e échte kans. Ben er best wel een beetje zenuwachtig over... Ook zo bang als het dan weer niet lukt het zo'n enorme teleurstelling wordt... maar ja... moeten maar niet op de zaken vooruit lopen. :)

7. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Spannend Duna, ik ga hopen dat het positief uit pakt!

Fas, fijn dat je duidelijkheid hebt en gelijk kan starten met provera. Bij mij werkte dat erg goed en werd al na 3 dgn na de kuur ongesteld.

8. Burns

Burns Bekend lid

28 mei 2015
    925
    0
    16
    Klinkt misschien cliché maar probeer te ontspannen. Spanning en stress is niet echt bevordelijk lijkt mij...ik weet het, het is makkelijker gezegd dan gedaan!

9. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    Duna jij ook succes!

10. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    Ja, ik probeer het zoveel mogelijk los te laten, gelukkig genoeg afleiding met een verhuizing voor de deur. Dus genoeg andere zaken om te regelen! :D

11. Burns

Burns Bekend lid

28 mei 2015
    925
    0
    16
    Hey meiden,

Mijn wachtbankje zit er weer op, zojuist mijn menstruatie gekregen. Op naar ronde 2 met Clomid!

12. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    Shit :(
    Misschien dat de osteopaat je nu kan gaan helpen en dat je daardoor volgende ronde meer geluk hebt!

13. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Jammers Burns, hou je dezelfde dosering komende ronde?

14. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ahhh jammer zeg! Hopelijk heb je meer sucses bij de volgende ronde.

15. Burns

Burns Bekend lid

28 mei 2015
    925
    0
    16
    Dank jullie wel!
    Ja ik houd dezelfde dosis, ik moet dit in totaal 6 maanden gaan doen. Mits het natuurlijk niet meer nodig is!
    Wel heb ik besloten dat als ik deze keer weer zoveel hoofdpijnen etc krijg, ik dan voor de laatste 4 maanden iets anders wil hebben...

16. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik vraag me af of er andere tabletten voor zijn. Volgens mij is de volgende optie dan spuiten? Maar weet het niet zeker hoor.

Kun je anders niet gewoon vragen of je dan toch echo's kunt krijgen om te zien of het wat doet? Zo loop je niet een half jaar voor niks met hoofdpijn.

17. Burns

Burns Bekend lid

28 mei 2015
    925
    0
    16
    Spuiten is inderdaad de volgende optie. Eerst maar eens kijken hoe het deze maand gaat. Het kan maar zo zijn dat ik er nu helemaal geen last van krijg.

18. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Ik had deze ronde ook geen last van bijwerkingen maar de eerste ronde wel. Dus hoop voor jou ook!!

19. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoe gaat het hier?
    Bij mij gaat tot nu toe alles volgens plan. ;) gisteren ongesteld geworden en moet volgende week donderdag naar het zh voor eicelmeting. Morgen bloedprikken en beginnen met clomid.

20. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zie opeens dat er al 3 zwangeren zijn hier! Gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina