Inmiddels dus al 3 zwangeren ja! Gefeliciteerd meiden! Hier gaat het tot nu toe redelijk met de bijwerkingen van de 2e ronde Clomid. Ze zijn er wel maar (nog) niet zo erg als de 1e ronde. Hopelijk rond het einde van het weekend een positieve ovulatietest/eisprong. Ik ben inmiddels ook onder behandeling van een osteopaat (ik heb hier ook een onderwerp over gestart: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/593119-osteopaat-zwanger-worden-wie-heeft-ervaring.html). Het lijkt wel of ik hierdoor minder last heb van de bijwerkingen...sowieso helpt het al voor mijn darmprobleem, alleen daar voel ik mij al beter bij. Fas30, veel succes gewenst, is toch spannend om weer te moeten beginnen met Clomid lijkt mij.
Fijn dat het nu beter gaat Burns! Ja ben wel benieuwd of ik nu nog ergens last van krijg. Had ik de vorige keren namelijk niet. Wanneer nemen jullie clomid in? In de bijsluiter staan alleen vóór het eten. Ik heb het nu vanochtend op nuchtere maag gedaan maar weet eigenlijk niet of dat wel goed is.
Ik neem het een half uur voor mijn ontbijt in op de 3e dag van mijn cyclus. Ik heb de Clomid 1x ingenomen zonder ontbijt en had het idee dat het toen niet lekker viel bij mij. Ik ben toen een beetje misselijk geweest.
Zkh geweest. Ook 100mg heeft geen effect. Ze doen geen echo's want dat zegt hun niet meer dan een test op progesteron zoals nu. Ze doen in combinatie mer Clomid bijv geen prik om ei alsnog te laten stijgen. Dus weer provera nemen en dan laatste kans Clomid proberen 150mg
@ Fas: Spannend! Hopelijk gaat het iets doen en krijg je mooie eitjes! ik neem de clomid in de ochtend voor het ontbijt in. Twijfel of ik deze ronde de pil in de avond ga nemen ivm bijwerkingen... @ burns: Wat fijn dat de bijwerkingen minder zijn! Ben benieuwd of de osteopaat iets gaat doen voor je, zou erg fijn zijn natuurlijk. Succes en veel plezier komende dagen @ help: Echt balen dat het niet werkt @ hier: vandaag ongesteld geworden. Had best wel wat hoop, maar naarmate ik dichterbij mn NOD kwam had ik minder verwachtingen. Had totaal geen symptomen. Maar blijft toch iedere keer weer een teleurstelling. Dus nu op naar ronde 3... 3x scheepsrecht zeggen ze dan. Hopelijk is het waar
Hier gisteren in het zh geweest voor de eerste echo maar er was nog niks te zien. Nu waren we ook nog heel vroeg, pas dag 10 van mn cyclus dus er kan nog wel iets gaan groeien misschien... Nu woensdag terugkomen. Denk zelf dat de 100mg niet werkt omdat dat de vorige keer ook niet aansloeg bij mij maar we wachten het maar af. Vond het wel weer apart om daar te zijn. Herkende ook nog wel wat mensen van toen en hun mij dus was wel grappig. Trouwens dit keer ook weer geen bijverschijnselen gehad van clomid, wel fijn.
CD 10 is inderdaad nog vroeg, wie weet! Wel fijn dat je geen bijwerkingen hebt, ik heb deze ronde weer bijwerkingen gehad. Wel andere, eerste ronde Clomid hele erge hoofdpijnen en deze ronde veel last van mijn maag en darmen. Wel heb ik een eisprong op dag 16 gespot (en gevoeld)! Hopelijk zien ze woensdag wel wat bij je Fas!
Ja, ik gebruik altijd dipstick ovutesten. Ik heb ook nooit geen 'vruchtbaarslijm' dus daar kan ik het niet aan meten. Als ik een positieve in handen heb, gebruik ik ook altijd een digitale ovutest om extra bevestiging te krijgen😉 Plus dat ik het meestal een dag later wel voel.
Hoi Het is ondertussen al oktober, maar ik ga morgen beginnen met Clomid. Hiervoor een week Primolut gehad. Mag ik me hierbij ook aanmelden?
Hoi meiden, Ik weet niet of ik hier goed zit, maar ik ga het proberen. Ik moet volgende cyclus gaan starten met Clomid in tabletvorm. Ik moet het van dag 3 t/m7 slikken en dan zien wat het gaat doen. We hebben voor 3 cyclussen meegekregen en moeten over 2,5 maand terug naar de gynaecoloog. Moet eerlijk bekennen dat ik het raar vind, zitten we nu echt in de MMM? We denken er maar niet teveel aan en hopen op het beste.
Ach wel of niet in de mmm zou me daar niet teveel druk om maken. Wat ik wel raar vind is dat het zkh je niet volgt of Clomid aanslaat. Bijv middels echo's of zoals bij mij door op dag 23 bloed te laten prikken op progesteron waarde.
Bedankt help @lise ja vind ik ook wel raar dst je niet tussendoor terug moet. Ik heb clomid voor een half jaar gekregen, maar ik moet telkens op mijn 12e cyclusdag terug komen bij de gynaecoloog om te kijken of er een eitje gaat springen. Zo niet, krijg ik hogere dosis clomid.
Meiden, ik hoef tussendoor ook niet terug te komen. Ik heb voor 6 maanden Clomid meegekregen en hoef pas terug als er na 6 maanden geen zwangerschap is of als ik tussendoor te veel klachten krijg van de bijwerkingen. Ik heb al meer meiden gesproken die ook geen controles tussendoor kregen.
Is toch wel raar? Dan moet je dus 6x 50 slikken? Bij mij werkt 50 en 100 dus niet dus moet nu 150 proberen. Burns wat doe jij dan om eisprong te ontdekken? Tempen?