AZ Jan Palfijn / Dr Decleer

Discussie in 'MMM clubs' gestart door yaraah, 14 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Zoals de titel al laat vermoeden ben ik op zoek naar meiden die ook in behandeling zijn / waren bij Dr Decleer.

Wij zitten in de MMM sinds november 2013, mijn man heeft een TESE moeten ondergaan om zaadcelletjes te vinden en ik heb endometriose. Wij hebben reeds 4 pogingen ondernomen en daarvan ben ik 2 x biochemisch zwanger geweest (dus heel pril fout gelopen). In UZ Gent zijn wij zo een beetje uitbehandeld, want daar zijn ze van mening dat we reeds goede resultaten geboekt hebben en dat wij dus ook geen andere behandeling meer hoeven.

Op aanraden van een goede vriendin zijn wij voor een tweede opinie bij Dr Decleer gegaan en hij zal toch wel een aantal zaken anders aanpakken. Zo vindt hij dat in onze situatie zeker steeds 2 embryo's teruggeplaatst moeten worden, ik moet een speciale multivitamine slikken (ontworpen door hem en een collega: Fertility Woman van Nutriphyt), moet ik na de terugplaatsing kinderaspirine slikken, gaan ze assisted hatching doen, geven ze nog een weeënremmer na terugplaatsing...

Ik heb er dus wel een goed gevoel bij, maar praat hierover wel graag met lotgenoten...

Dus iedereen welkom

Deel Deze Pagina