Hoi, vandaag heb ik mijn menstruatie gehad na mijn 1ste poging IUI. Deze is dus mislukt! Ik heb de fertiliteitsarts niet gevraagd wat we moesten doen als de poging mislukt is. Hoe moeten we ons terug aanmelden voor onze volgende poging? Kan iemand mij vertellen wat de normale gang van zaken zijn in deze? Salome
Heb geen iui gehad . Maar icsi en als ik ongi werd moest ik bellen om te melden dat het mislukt was. En dan vertelden zij mij wat er weer verder ging gebeuren. Denk dat dat het zelfde is bij een iui.
Ok, bedankt Marnat! Ik zal morgen bellen, vandaag is het zondag... Veel succes Marnat op je wachtbankje!
Hoi, Ik moest meteen bellen als mijn ongi was doorgebroken en meteen een afspraak maken voor de vlg iui. Meestal vragen ze op welke dag je ongi bent geworden en dan wordt er een afspraak gemaakt. Zou morgenochtend meteen ff bellen. Succes verder
O god! Het spijt me! Ik ben enkel afgegaan op wat je schreef! En momenteel zie ik enkel wat van belang voor mij is na mijn teleleurstelling van vandaag. Ben ook in de war... Ik wens jou veel sterkte en bedankt om mij succes te wensen.
salome@ Geef niet meis , snap heel goed dat je niet verder las, omdat je zelf graag wilde weten wat je moet doen. En dan uit gaat wat ik schrijf. Het is je vergeven
gebruik je hormonen? of is de vorige iui gewoon gelukt in je eigen cyclus? idd morgen bellen en dan zul je rond dag 10 wel naar het zh moeten voor een fm!
Sasje@ Dit is haar eerste iui en helaas gelijk mislukt. Anders had waarschijnlijk deze vraag ook niet gesteld. Want dan had ze wel geweten wat ze moet doen meis.
Hoi Sas, ik heb hormonen gekregen. Dit was mijn eerste IUI ooit. Ik ben drie jaar aan het proberen om kinderen te krijgen. Dit was mijn eerste keer met begeleiding van een fertiliteitsarts. Ja morgen bel ik zo snel mogelijk.
Wat de rest al zegt; morgen bellen voor weer een fm op dag 10 en dinsdag starten met hormonen. Jammer dat het niet gelukt is; succes in de volgende ronde!!
Ik heb vandaag gebeld naar het ziekenhuis en ik heb de nieuwe hormonen alweer in mijn bezit en start weer met frisse moed een nieuwe poging!