Marleen Ohw ik hoop dat je niet ziek wordt! Berlony welkom, en een dikke knuffel! Wat heftig allemaal. Heel veel sterkte, hopelijk ben je snel weer ongi en kun je de reis weer voortzetten. Test was hier negatief. Wist ik stiekem al, maar nu is het bevestigd. In de hoop dat mijn lijf het nu weer met rust laat. Kan echt niet wachten om te beginnen. Nog 1,5 week
@Belony, ook van mij een dikke knuffel! Hopelijk heb je snel terug goed nieuws! @rvdc: Jammer, iedereen zal hier wel mee gehoopt hebben met jou! Maar zoals je zegt: nu weet je het tenminste zeker en krijg je misschien eventjes terug wat meer rust in je hoofd en lichaam.. Ik zit ondertussen vol ongeduld te wachten op mijn menstruatie.. Dat is ook de eerste keer
Sh88 ik wacht ook vol spanning op mijn menstruatie. Heb net de laatste pilletjes ingenomen dus Is wel gek hea?? Dat we nog eens blij konden zijn met een menstruatie.
Ik zit nu op cyclusdag 14 en ik baal enorm dat ik geen metingen heb! Ik wil weten of het aanslaat of niet! Grr. Maar we zijn nu heel braaf om de dag aan het klussen voor de zekerheid. We proberen het spontaan te houden maar dat is nog best lastig! Hoe zit dat bij de rest? Hoe vaak klussen jullie?
Ja dat snap ik! Je wilt toch weten of het goed werkt of niet. Nja om de dag klussen moet goed zijn zou je zeggen toch? Dat op timing klussen lijkt me ook best lastig hoor! Wij hebben gelukkig wel steeds echo's tussendoor zodat we weten of er een eitje groeit. Dus zullen dan van de gyn wel horen wanneer de tijd rijp is.
Waarom krijg jij geen echo 's als ik vragen mag leaf? Wij hebben daar nog niks mee te doen, nog geen 'druk,' maar babydansen wanneer wij willen. Maar als ik het goed begrijp wil clomid dus ook nog niet zeggen dat je een 30 dagen cyclus krijgt... Kan ook veel langer zijn nog... Ohw nog maar even niet bij stil staan....
@Wepie Om de dag is inderdaad goed te doen hoor! Maar het "moeten" is toch een ander gevoel haha. Heb je al een echo gehad of nog niet? @rvdc Het ziekenhuis waar ik zit vindt dat niet nodig bij 50mg. Volgens mij zou ik wel echo's krijgen als ik 100mg zou moeten slikken. Maar dat weet ik eigenlijk niet zeker! In principe zou je met clomid als het aanslaat een cyclus hebben onder de 35 dagen. Zo begrijp ik het tenminste! Ik moet als ik na 35 dagen nog niet ongesteld ben een test moeten doen en dan de gynaecoloog bellen.
Ja dat kan ik me heel goed voorstellen lijkt me ook wel heel gek. Ik heb nog geen echo gehad. Ik ben nu net klaar met de medicatie voor mijn menstruatie op te wekken. Dus ik wacht nog op mijn menstruatie.. Hopen dat het snel komt hihi. Dan kan ik ook eindelijk met clomid 50mg starten. Heb jij trouwens veel last gehad van bijwerkingen?? Oow 35 dagen.. Pff wat duurt wachten dan toch altijd lang hea?!
Ik heb echo's gehad op dag 11, 14 en 17. Bij die laatste zei de gyn dat t eitje op springen stond en s avonds werd m'n ovulatietest megapositief (nog nooit gehad) en op dag 19 ging temp omhoog dus ben er vrij zeker van dat ik cd18 eisprong heb gehad. Dan zou ik, als tweede fase gewoon 14 dagen duurt (moeten we ook nog maar afwachten) een cyclus van 31 dagen hebben denk ik. Ik heb overigens meteen Clomid 100 gekregen omdat ik helemaal geen cyclus had en beide kanten 30-40 cystes. Krijg morgen bloeduitslagen te horen, dan weet ik zeker of er een eisprong is geweest.. Vind t toch wel spannend, ook al verwacht ik eigenlijk niets geks!
Spannend marleentje89! Zo te horen hebben jullie dus nu echt een kans gehad. Nu hopen dat het geluk aan de goede kant staat en het maar in een keer raak mag zijn. Vind dat iedereen al genoeg heeft gewacht.
Ik zit vandaag op cyclusdag en ben vanmorgen geweest voor een echo. En helaas, er was nog niks te zien. De gynaecoloog zei gelijk dat dit wel vaker voorkwam. Soms was er (nog) niks te zien op dag 10 en soms een heel klein eitje. Ik vraag me af wat een echo dan voor zin heeft als er op dag 10 nog niet veel is te zien, dan kunnen de echo's toch beter op dag 12 ofzo beginnen? Ik ben nu bang dat het niet is aangeslagen en dat ik volgende maand 100mg moet gaan gebruiken @Tantetan: ik wens je veel succes met afgevallen. Ik had gedurende mijn jeugd ook licht overgewicht dus ik weet hoe moeilijk het kan zijn om af te vallen. Ik heb nu gelukkig al jaren een stabiel (en gezond) gewicht (BMI 20,5). @wepie: welkom, leuk dat je komt meekletsen. Ik heb ook niet iedere dag tijd om alles te lezen en te reageren, maar ik probeer toch zeker 1x in de 2 dagen even alles bij te lezen en te reageren, dat gaat tot nu toe prima. @Belony: welkom hier. Wat heb je al een hoop moeten meemaken zeg, vreselijk. Hoeveel weken ben je zwanger geweest? Sterkte met het verwerken van het verdriet en veel succes de komende ronde(s). @rvdc: balen van de negatieve test. Hoop dat je nu een beetje rust hebt, nog 1,5 week! @sh88: Raar is dat he, niet kunnen wachten tot de menstruatie doorbreekt. Ik had dat zelf ook! @Leaf: Het leek me in eerste instantie wel 'fijn' om geen echo's te hebben, maar gezien de echo die ik vanmorgen heb gehad ben ik toch wel blij dat ik het wel heb. Je kunt het maar beter weten als het (nog) niet aanslaat. Misschien kun je er eens naar vragen of je niet toch wat echo's kunt krijgen? @Marleentje: ik hoop dat je bloed goed was! Klinkt inderdaad alsof je een eisprong hebt gehad. Mag ik vragen, gezien mijn verhaal hierboven, wat er bij jou op de echo was te zien op dag 11? Leuk trouwens dat het topic al heel wat aanhangers heeft gekregen. Merk wel dat het steeds moeilijker wordt om iedereen uit elkaar te houden. Is het misschien een idee om allemaal in het kort in onze handtekening te zetten waarmee we bezig zijn op dit moment? Degenen die dat willen tenminste
Hier mag ik pas op dag 12 komen voor de eerste echo.. Balen dat er nog geen eitje te zien was silvana. Hopelijk bij je volgende echo! Wel een goed idee van de handtekening silvana. Het is idd wel lastig soms. Maar misschien scheelt het ook als we wat langer kletsen dat je elkaar wat meer uit elkaar houd.
Ja, dat laatste scheelt natuurlijk ook Als januari om is maak het besloten clubje aan, dat scheelt vast ook al! Jij dus pas op dag 12 een eerste echo. Het verschilt echt allemaal per ziekenhuis als ik dat zo lees. Ik ga me maar gewoon voorbereiden op Clomid 100 mg, dan kan het alleen maar meevallen.
Ik wil het best in mijn handtekening zetten maar ik weet niet hoe dat moet hihi. Hoe werkt eigenlijk zo een besloten groepje? Ik krijg op dag 10 ook een echo. Maar word mijn eerste dus ik weet net zoveel als jij silvana Ik moet eerst mijn menstruatie nog maar afwachten. Binnen hoeveel dagen kwam die bij jullie ongeveer?
Wepie, een handtekening plaatsen doe je zo: => je gaat naar je eigen profiel (doe je bijvoorbeeld door bij "welkom, Wepie" op je naam te klikken) => gebruikersinstellingen => instellingen en opties => handtekening wijzigen Ik weet ook niet of je geabonneerd bent op dit onderwerp? Dat kan je doen door bovenaan het onderwerp te klikken op "onderwerp tools" en daarna op "abonneer op dit onderwerp".. Dan kan je ervoor kiezen om een mail te krijgen als iemand een reactie post.. Ikzelf vind dat wel gemakkelijk Ik heb dinsdag dus mijn laatste pilletje Duphaston genomen en deze ochtend was het een beetje (sorry als het een beetje onsmakelijk is ) rozig als ik naar het toilet ging.. Zou het kunnen dat mijn menstruatie nu al op komst is na 3 dagen of zoek ik er weer teveel achter?
Een besloten groepje is trouwens dat er geen andere mensen dit onderwerp nog kunnen zien.. Voor mij zeker goed, in een besloten groepje ga ik toch nog iets opener zijn denk ik
@wepie: ik weet niet exact hoe het werkt met een besloten groepje, ik moet dat nog even uitzoeken. Maar het komt er op neer dat je dan met vaste deelnemers bent en dat de inhoud ook niet zichtbaar is voor de buitenwereld. @sh88: ik voelde de menstruatie ook al vanaf dag 3 na de laatste pil aankomen. Ik verloor toen wat oud bloed. Maar de echte menstruatie kwam op dag 5. Ik denk dat je nog even geduld moet hebben.
Ik ben ook voor een besloten groepje! Is toch wat beter te overzien. Jammer dat er nog niets te zien was bij je sylvana85. Hopelijk is er op dag 14 wel wat te zien! Op zich is het ook wel fijn om niet naar het ziekenhuis te hoeven maar ik heb liever zekerheid of het aanslaat of niet. Ik heb net even gebeld naar het ziekenhuis waarom ik eigenlijk geen echo's krijg. Zij zei dat echo's bij 50mg afgeschaft is. Ik vroeg haar of ze me dan in ieder geval wilde geruststellen met "bij 50mg krijg je sowieso geen overstimulatie" maar daar kon ze geen antwoord op geven. Ik heb een telefoonnummer gekregen van een fertiliteitsarts en die kan ik maandagochtend hierover bellen. Bij 100mg zou ik wel echo's krijgen zei ze. Ik laat jullie uiteraard maandag dan weten wat de fertiliteitsarts hierover zegt, mocht daar interesse voor zijn!
Ik heb als het goed is nu een handtekening hihi. Nee ik ben niet geabonneerd. Moet ik dat zijn om een bericht te sturen in een besloten club? Ik hoop dat je maandag goed nieuws krijgt leaf! Laat je het even weten?
Dat ziet er goed uit Wepie Ik zie dat wij zo een beetje hetzelfde parcours al achter de rug hebben! Ik weet niet of dat moet voor een besloten groepje, maar ik vind het handig, zodat ik niet telkens naar deze pagina moet gaan om te zien of er iemand gereageerd heeft, ik krijg dan gewoon een mail.. Het woord "abonnement" laat denken dat je hiervoor moet betalen, maar dat is helemaal niet zo hoor! Ik ben ook nieuwsgierig Leaf! En ik ben momenteel vooral benieuwd naar Marleentje 89