Start Clomid januari 2015

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Silvana85, 19 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieke1989

Mieke1989 Actief lid

1 sep 2014
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nu ook even tijd kunnen maken voor een berichtje... Maandag (cd 14) 2de echo gehad, waarop bleek (ook uit mijn bloed) dat er toch nog niet zoveel activiteit was. Net als op mijn eerste echo waren er wel veel eitjes en een paar van 12-14mm, dus eigenlijk was er op die 3 dagen bijna niets veranderd. Morgen moet ik nog eens, dus op cd 19. Hopelijk is er al een eitje groot genoeg om te laten springen via pregnyl. Maar ik ben er toch wat bang voor dat er weer niets zal veranderd zijn.

Ik vind het zo fijn om te lezen dat we allemaal in hetzelfde schuitje zitten!

2. Marleentje89

16 dec 2014
    29
    0
    1
    NULL
    NULL
    Jeejj bloed was goed dus heb eisprong gehad volgens mijn gyn. Nu moeten we het de komende 3 rondes zelf gaan proberen zonder controles..

@ sylvana: Eigenlijk moest ik ook op dag 12, maar dat was nieuwjaarsdag... Ik had op dag 11 twee follikels, eentje van 10mm en eentje van 1mm.

3. Mieke1989

Mieke1989 Actief lid

1 sep 2014
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super nieuws, Marleentje! Ben heel blij voor jou!

4. sh88

sh88 Lid

14 okt 2014
    17
    0
    1
    NULL
    NULL
    O goed Marleentje! Wat leuk nieuws! :)

Ik ben 3 dagen na mijn laatste pilletje Duphaston dan toch al ongesteld geworden.
    De gynaecoloog direct gebeld en mag zondag starten met Clomid en op dag 12 heb ik mijn eerste echo. Ik ben eens benieuwd, maar ook wel wat zenuwachtig!

5. wepie

wepie Actief lid

2 nov 2014
    216
    99
    28
    Oow wat goed marleentje89!

Sh88 we lopen gelijk op inderdaad. Jij loopt een paar daagjes voor. Ik heb 2 dagen geleden de laatste pil genomen. Dus hoop dat ik morgen ongesteld word.

Ik heb me ook geabonneerd voor dit clubje, is inderdaad wel handig. Dankjewel voor alle uitleg ^^

6. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.614
    167
    63
    Hoeveel dagen kregen jullie vaak kramp van te voren bij ongi? Morgen is het 3 dagen na de eerste krampen en nog niks te bekennen

7. Silvana85

Silvana85 Lid

16 sep 2014
    97
    1
    8
    NULL
    Coevorden
    Ik heb zojuist een besloten clubje aangemaakt voor de volgende dames

Bodien
    wepie
    sh88
    Mieke1989
    Marleentje89
    rvdc
    Leaf
    Tantetan
    Belony
    Silvana85

Ik heb jullie allemaal uitgenodigd. Als ik iemand over het hoofd heb gezien dan hoor ik het wel!

PS: ik ga daar ook gelijk reageren op jullie berichten! :)

8. Pinoa

Pinoa Actief lid

11 nov 2014
    113
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal

Ik zie dat jullie een besloten groepje hebben aangemaakt, kan ik me daar ook nog bij aansluiten?
    Ik herken jullie verhalen namelijk zo goed en het lijkt me fijn om te delen.

Ik heb vorige week gehoord dat ik pcos heb. Verder geen kenmerken, maar alleen wel iets teveel eiblaasjes bij de eierstokken. In februari kan ik starten met provera en daarna clomid. Ik vind het wel spannend hoor! Hoop zo dat het werkt voor ons.
    Ik wens jullie ook veel succes!

Ik hoor wel of ik nog kan aansluiten.

9. Deveny

Deveny Nieuw lid

14 dec 2014
    2
    0
    0
    Pedagogisch medewerker kinderopvang
    omgeving Gorinchem
    Hallo dames,
    Wat fijn om te kunnen praten met dames die het zelfde ervaren.
    Ik ben juni 2013 gestopt met de pil,
    Na juni 2014 aangemeld bij de fertiliteitsarts en gyneacoloog. Zaad controleren van mijn vriend, bloedonderzoek en een pijnlijk hsg onderzoek. Uiteindelijk aan de hand van echo's PCOS gebleken.
    Sinds januari gestart met clomid en vandaag (dag 8 vanaf start clomid) mijn eerste follikelmeting - één ei van 12mm. Vrijdag weer terug om te kijken of deze dan verder gegroeid is!
    Spannend..

Ik hoop ook nog aangemeld te kunnen worden bij jullie clubje.

10. Silvana85

Silvana85 Lid

16 sep 2014
    97
    1
    8
    NULL
    Coevorden
    Pinoa en Deveny,

Ik heb het even overlegd met de andere leden en we willen nog wel 2 leden toelaten. Ik ga jullie een uitnodiging sturen dus!

11. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Hi meiden..

Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik aan Clomid mag gaan beginnen.. Gelukkig!

Dinsdag bloed prikken om te kijken of ik al een eisprong heb gehad, en anders opwekken en met de Clomid beginnen!

Dubbele gevoelens heb ik erbij.
    Nooit verwacht het medische wereldje in te gaan en nu staat het opeens al voor de deur!

We hebben al best een "reis" achter de rug. En deel ik graag met jullie.

Hopelijk mag ik nog met jullie mee praten:) zou mij goed doen om ervaringen met jullie te delen.

Liefs

12. Silvana85

Silvana85 Lid

16 sep 2014
    97
    1
    8
    NULL
    Coevorden
    Mandy, ik zal jou nog even uitnodigen voor onze club.

Voor de dames die zich hierna nog willen aansluiten bij het clubje: wij hebben besloten om een ledenstop te houden. Het clubje wordt anders te groot en onoverzichtelijk. Natuurlijk mogen jullie wel hier in dit topic verder kletsen. Misschien is er genoeg animo zodat jullie nog een 2e clubje kunnen oprichten!

13. Lindsay1984

11 feb 2015
    8
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    #113 Lindsay1984, 11 feb 2015
    Laatst bewerkt: 11 feb 2015
    Hoi

Deel Deze Pagina