Start Clomid januari 2016!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Lies1994, 7 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wonder3

wonder3 Niet meer actief

Ik wil jullie een tip geve. Als je negatief test kun je zwanger zijn. Begin niet meteen aan clomid. Iknheb het 2 keer gehad een late innesteling en heel weinig hcg 12 ongeveer. Laat het niet afbreken door clomid. Doe een bloedtest . Succes allemaal

2. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Kijk eens op Clomid 50mg. Gezellig groepje is ht :D

Zitten allemaal in hetzelfde schuitje of al verder

3. Lies1994

Lies1994 Actief lid

29 dec 2014
    412
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben blij dat het beter met je gaat. Ik kan me heel goed voorstellen dat je het zwaar hebt gehad, wat moet het verschrikkelijk zijn.. wat voor afwijking had je? Ja met frisse moed 2016 in, ik duim voor je voor een mooie en vooral gezond baby'tje in 2017!

Ik had idd vandaag de echo (cd11), bij mij was het eitje (heb er maar 1 dominante ten opzichte van de rest) helaas nog maar 10mm (zelfs naar boven afgerond). En mijn slijmvlies was ook nog aardig dun, 5.4mm. Dus ik verwacht er niet teveel van. We heel vreemd, want ze kon mijn linkereierstok niet vinden, deze zat tussen mijn darmen en werd zichtbaar als ik links op m'n buik drukte. Ze vertelde dat dit vaker voor komt, maar ik vind het maar raar.. is tevens de eileider waar het grootste eitje in zit. Vrijdag moet ik weer heen, dan zit ik op cd 14. We zullen zien of er vordering in zit!

Welke dag zit jij nu?

Liefs!

4. Lies1994

Lies1994 Actief lid

29 dec 2014
    412
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt voor tip, dat is natuurlijk niet de bedoeling!😕

5. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL

Dank je. Ik had een tussenschot in mijn baarmoeder. Een soort muurtje dat mijn baarmoeder als het ware in twee kamers verdeelde. Wij zijn na de laatste mk uitgeweken naar Gent voor een second opinion en zo is het tussenschot ontdekt. Ik ben dan ook in Gent geopereerd. Het zwanger worden traject verloopt gewoon weer hier in NL.

Dat is apart. Daar heb ik nooit eerder van gehoord. Komt vaker voor, dus is niet iets waar je je zorgen over hoeft te maken? Ik hoop dat je eitje vrijdag een groeispurt heeft gemaakt en dat het niet lang daarna springt. Ik ga voor je duimen meid!

Ik zit nu op cd 21.

6. Lies1994

Lies1994 Actief lid

29 dec 2014
    412
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ooh okee.. Jeetje, maar wat fijn dat dan nu iig verholpen is, nu hopen op eentje die blijft plakken ❤

Ja vreemd hé, heb ook nog niet echt gegoogled.. zal ik zo even doen. Nee ik vroeg nog echt of het niet vreemd was of iets kwaad kon, maar ze zei dus dat dit vaker voorkomt en ze deed heel luchtig dusja, ik ga me dan maar niet onnodig druk maken!

Enorm spannend voor je meid, nog eventjes wachten!!

We praten wel verder bij het andere topic!😉

7. naiils

naiils Nieuw lid

21 dec 2015
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames

Mijn vriend en ik zijn al iets meer dan 3 jaar bezig om kindje te mogen krijgen .
    Helaas was mijn menstruatie helemaal van slag en had ik steeds last van een cyste .
    Waardoor ik maar 6 keer in het jaar mijn menstruatie had.

En nu ben ik deze maand gestart met clomid 100 mg.
    Ik heb geen klachten gehad van de medicijn gelukkig .
    Gisteren echo gehad om te kijken na de follikels ik had er 3.
    Nu is ons aangeraden om geen gemeenschap te hebben omdat
    Kans op een meerling .
    Eergisteren nog wel gemeenschap gehad ik weet het is niet zeker
    Dat ze alle 3 bevrucht raken maar mijn baarmoeder slijmvlies was
    Eigenlijk ook te goed .
    Dus nu afwachten als ik over 2 weken ongesteld raak en zo ja dan
    Gaat de clomid na beneden om te kijken hoe ik daar dan op reageer

Alleen ik heb nog nooit mijn eisprong gevoeld en ze zeiden dat hij gisteren of vandaag zouden gaan knappen omdat ze vrij groot waren alle 3 .
    En nu sinds gisteren avond heb ik echt last van mijn buik en op dit moment nog steeds .
    Zou dit dan mijn eisprong zijn ?

Liefsss

8. Lies1994

Lies1994 Actief lid

29 dec 2014
    412
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi Nails! Ik kan je helaas geen antwoord geven op jouw vraag, want ik heb ook nog nooit een eisprong gevoeld! Dit was ook mijn eerste maand en ontzettend spannend natuurlijk, omdat we er nu voor m'n gevoel écht mee bezig gaan. Bij mij is 50 mg helaas te weinig geweest, dus aankomende ronde over naar 100mg!

Wat hebben jullie verder nog ondergaan in die 3 jaar? 50mg heeft jou ook niet geholpen?

Deel Deze Pagina