@jazzbebel88 Ja het werk goed gelukt wel, dat hadden we zelf nog niet verwacht de eerste ronde! Hopelijk de volgende keer ook weer, dat is nog even afwachte...
Hi mag ik ook mee kletsen ben in februari met Clomid 50mg gestart. Geen problemen had twee mooie eitjes, had 24 februari de inseminatie alles verliep netjes. Alleen vandaag lichte bloeding denk dat mijn menstruatie morgen doorzet. Dus op naar ronde 2 dan maar.
@Jezzebel88 Ja het is vandaag een soort van begonnen niet als hoe mijn periode normaal verloopt. Ik denk dat dit met de iui te maken heeft. Vrijdag mag ik weer op de poli komen voor een nieuwe ronde.
Bij mn eerste was clomid geen succes, wel veel bijwerkingen maar geen eisprong. Uiteindelijk overgestapt op hormooninjecties (ben de naam ff kwijt) pregnyl en iui eerste ronde zwanger, bij de 3de weer begonnen met clomid 50mg en 2de ronde zwanger .
Ik ben ook nieuw hier. Nu ruim een jaar geleden gestopt met de pil, deze 10jaar gebruikt. Aanvankelijk regelmatie cyclus gehad maar laatste 7 rondes totaal geen regelmatigheid meer. 33-45 durende cycli, en elke keer zwangerschapskwaaltjes met heel veel hoop en elke keer weer verdrietig. Ik heb me er toch een partij zwangerschapstesten doorheen gejaagd.. Vorige maand de gynaecoloog bezocht en op inwendige echo vele follikels te vinden. Mij werd verteld dat ik waarschijnlijk PCO heb. Aha. Mocht in de eerstvolgende cyclus gaan starten met Clomifeencitraat (beter bekend als Clomid) en nu inmiddels dag 10 en eerste controle gehad: er zaten twee eiblaasjes van 10mm en 12,5mm. Over 3 dagen wederom controle of deze gaan springen, maar we moeten sowieso "aan de bak". Ik ben zo benieuwd. . hoop voor een ieder van jullie dat t snel raak mag zijn
Vandaag op cd 11 2 grotere follikels gezien op de echo van 11,5mm en 17,5mm. De arts verwachtte dit weekend nog geen eisprong. Maandag dus weer een echo. Nadeel is dat mijn bms nu heel dun is 2-3mm! Het was zonder Clomid maar net dik genoeg met 5,5mm. Volgens de arts kan Clomid ervoor zorgen dat het bms niet goed groeit. Hoe dik was jullie bms een paar dagen voor de eisprong? Ik hoop dat het nog groeit. De arts zei dat het minimaal 5-5,5mm moet zijn om kans te maken op een goede innesteling. Jezzebel: hoe was jouw echo? Je zit ook op cd 11 nu he?
@mmoekie spannend ik duim voor je, spannend. @jolein; Bij mij hebben ze daar niet zoveel over gezegd alleen dat het er al mooi uitzag en dat het dik genoeg was hoeveel het opdat moment was heb ik niet gevraagd. Ga ik volgende keer naar vragen ik ben benieuwd. Vandaag zit ik dus op de derde dag van mijn menstruatie. Tijdens het bekijken van mijn baarmoeder zei de gyn dat het nog vol met bloed zat ? Ze vroeg me of ik al echt goed gebloed had en dat is zeker het geval geweest gister. Ik heb nu wel de Clomifeencitraat meegekregen en Ovitrelle. Alleen mag ik pas zondag starten, als ik dus meer menstrueer. Vandaag is dat dus niet het geval wat meestal ook zo is bij mij dag drie van mijn periode. Anders moet ik maandag nog ff langs komen voor een inwendige echo. Ik ben benieuwd hoe dit nou kan en ga dit maandag als het nodig is nog navragen "weird".
@suikerspin dank je wel. Ik vind het allemaal erg pittig moet ik zeggen. weet ook niet wat de toekomst brengt. Wat raar dat er op je echo nog zoveel bloed zichtbaar was, inderdaad als je maandag weer voor echo moet, (hoop t niet voor je) maar even vragen. lees in je banner dat je een kijkoperatie gehad hebt. Is daar iets uitgekomen toen? Liefs
@mmoekie In eerste instantie kwam ik na lang zeuren bij de arts terecht voor zware en pijnlijke menstruatie klachten. Hij dacht direct aan endometriose vanwege de symptomen die ik had. Dit blijkt ook zo te zijn, tijdens de operatie wilde ze kijken of dit ook in mijn baarmoeder of eierstokken zit. Gelukkig is dit niet het geval het zit diep in en naast mijn darmen. Mijn arts zegt dus dat het uitblijven van een zwangerschap niet daaraan ligt. Dit wordt dus mijn 2e ronde iui hierna gaan ze overleggen wat de volgende stap wordt. Maandag ochtend bel ik ff naar het ziekenhuis en ga voor de zekerheid langs. Vandaag wel gemenstrueerd maar heel weinig dus durf clomid niet te slikken. Fijn weekend
@suikerspin wat ontzettend naar dat je endometriose hebt. Heb je vanmorgen gebeld? Hoe voel je je? Zelf had ik vandaag controle bij de PA'er, op de echo was een heel mooi rond eiblaasje te zien, omtrek 20mm. Welke elk moment dus kan gaan springen. Duss..
@jolein ik krijg geen echo ik moet alleen bloed prikken deze ronde om te zien of ik een eisprong gehad heb.
@mmoekie, mooi eitje dus, ik duim voor je blijft spannend deze periode! Vanochtend heb ik vroeg gebeld. Ik word morgen vroeg gebeld om langs te komen. Mijn periode verloopt eigenlijk altijd zo als het nu is gegaan en dat heb ik ook aangegeven toen ik belde. Alleen heb ik nu af en toe wat steken links onder in mijn buik dus hoop dat dit niks ergs betekend. Voor de rest een beetje zeurend virusje maar alles ok hoor. Hoe gaat het verder met jou?
Bleeeh.. voel me vreselijk onzeker. Zal ik nu, na 1 ronde Clomidgebruik al zwanger zijn? Mijn huid is zeer onrustig en heb erge honger steeds. Soms zou ik wel willen dat ik een doorkijkluikje had. Hoe gaat het met jou Suikerspin? Heeft t virus doorgezet?
ik zit nu op dag 21, maar heb eigenlijk geen idee wanneer mijn eisprong heeft plaatsgevonden. En of hij überhaupt al heeft plaatsgevonden. Ik denk t wel hoor want voel vanaf vrijdag geen steken meer in mijn onderbuik (links, waar een joekel van een ei zat). Ik denk dat ik, afgaand op bovenstaande nog wel 2 weken moet "wachten". T blijft spannend.. Ronde 13 is dit. Ik heb wel iets met het getal 13.. Aaaaaaargh!