Start Clomid...

Discussion in 'Zwanger worden' started by Boempie, Feb 26, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

Feb 13, 2013
    2,070
    97
    48
    Even nog een positief Clomid verhaal! Hou vol dames, gun jullie binnenkort ook een mooie test in handen!

50 mg deed helaas niks
    100 mg helaas ook niet,
    150 mg begon op dag 12 al een mooi eitje te groeien, op dag 18 een eisprong, op dag 27 een tuurstreepje en op dag 30 een positieve cb test 2-3 weken! Nu een ontzettend lief eigenwijs dochtertje van ruim 14 maanden.

Gelukkig geen last gehad van bijwerkingen en dus de eerste goede eisprong werd meteen een zwangerschap!
    Nu zijn we er met kerst achter gekomen zwanger te zijn van ons 2de wondertje! Vandaag alweer 16 weken.

2. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

Jul 23, 2014
    1,531
    83
    48
    Female
    hier zijn ze niet zeker over de uitslagen ze hebben het idee dat het niet werkt ik moet terugkomen voor onderzoeken ik heb mijn waardes op papier gehad en de progesteron was 5.3 ik heb donderdag een telefonische afspraak met mijn fertiliteistarts.

3. mmoekie

mmoekie Lid

Mar 12, 2015
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    @jezzebel
    goh joh! Das ook weer balen zeg!
    het was zo mooi geweest als je progesteron hoog was!
    Nu dus weer 2 zeer lange dagen wachten op het telefoongesprek.

Ik heb net mijn progesteron ooklaten prikken, word morgen gebelt.
    Had afgelopen nacht (heb nachtdiensten deze week) een heel klein spoortje bloed, echt minimaal en ik ruik de hele tijd verbrand rubber. Met name buiten.
    gek.

Liefs

4. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

Jul 23, 2014
    1,531
    83
    48
    Female
    Zeker gek moekkie

5. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

Jun 1, 2014
    1,885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Ha Jezzebel.. 5.3 is voor een goede eisprong veel te laag. (Het moet liefst rond de 30 of hoger liggen) Het lijkt er dus op dat of je dosis clomid hoger moet.. of dat ze op een verkeerd moment hebben getest (progesteron moet ongeveer een week na je eisprong)
    Had jij ook echos? En gebruik je daarnaast LH testjes?

Ik ben hier bezig met clomid 50mg en eindelijk na 23 dagen mijn ei gevonden (springt vandaag of morgen) Had ook meteen een vette streep vanmorgen op de testjes.. terwijl hij gisteren nog wit was.

Tis in het begin wat uitproberen dames. Houd moed!

6. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

Jul 23, 2014
    1,531
    83
    48
    Female
    Ja ik had op dag 21 een bloedtest en mijn gynaecoloog ook uitgelegd dat ik een te lage waarde had. Ik moet het nog even afwachten

7. mmoekie

mmoekie Lid

Mar 12, 2015
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    @julia mooi van je ei! Hoeveel mm was hij? En wat was daarbij je baarmoederslijmvlies? Qua dikte bedoel ik, die wordt geloof ik ook altijd even gemeten. Nu maar "los".

@jezzebel waar moet je nu precies op wachten en hoelang?

@suikerspin where are you? Hoe gaat t?

Hier dus gisteren progesteron laten bepalen, is 56!

8. LARB

LARB Actief lid

Mar 22, 2014
    169
    0
    16
    Ik ben vorig jaar oktober gestart met clomid vanwege PCOS.
    ik had daarvoor korte cyclussen met extreem korte LF soms 5 dagen!

Na de start met clomid werd mijn LF 9-10-7.
    We dachten het werkt zo niet, mijn lichaam geeft gewoon geen tijd voor innesteling.
    Ik werd afgelopen maandag gebeld voor de volgende stap, spuiten of extra medicatie ter ondersteuning ervan maaarrrrrr..
    zaterdag had ik in de 5e ronde clomid (50 mg) een positieve test!

clomid is me reuze mee gevallen, wat opvliegers met zweten en soms huilen zonder dat je weet waarom.. maar als dat het ergste is?...

succes

9. jolein8

jolein8 Bekend lid

Jan 23, 2015
    569
    9
    18
    Hee larb

Goed om te horen dat je lf langer werd met clomid! Dat geeft me hoop.:)

Ik heb deze maand clomid 50mg geslikt. Had hiervoor lf van 6-7 dgn.
    Op cd 22 ei van 21mm gezien. Deze moet een dezer dagen springen. Maar omdat de arts dit te laat vindt, moet ik volgende maand de dosis verhogen , als ik niet zwanger word deze ronde. Had nog nergens gelezen dat iemand met een zeer korte lf die verlengd kreeg met clomid. Ik had de hoop deze maand ook al opgegeven. Maar nu ik dit lees, geeft t me toch weer wat vertrouwen dat de lf misschien deze maand wel lang genoeg zal zijn.

10. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

Jun 1, 2014
    1,885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Mijn follikel was 27x24mm. Ik denk dat ie vandaag springt want ik had vanmorgen nog een vette test. Mijn gyn zegt nooit hoe dik het baarmoederslijmvlies is..alleen of het er goed uitziet of niet. Dat vind ik prima :)

11. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

Jul 23, 2014
    1,531
    83
    48
    Female
    Moet even wachten tot dag 30 als ik niet ongesteld ben dan moet ik even bellen en weer op afspraak komen.

12. MissDonna

MissDonna Fanatiek lid

Nov 26, 2013
    1,003
    233
    63
    Female
    Wie van jullie heeft ook controle gehad en werk er overstimulatie gezien? Ik gebruik 50 mg en moet nu 25 gaan slikken of 50 op dag 3.5.7

Zit nu op dag 30. Morgen of overmorgen zou ik ongesteld moeten worden. En wat ik ook verwacht.

Nieuwe cyclus op dag 12 weer naar het ziekenhuis.

13. mmoekie

mmoekie Lid

Mar 12, 2015
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    @MissDonna, ben je inmiddels ongesteld geworden?
    Ik ga ervan uit dat jullie een klusverbod hebben gekregen ivm je overstimulatie, dus hoop voor je dat je ongesteld bent, zodat jullie je richten kunnen op de volgende ronde, met hopelijk beter (dus minder ;)) resultaat.

Vandaag is dus mijn Nod.
    Nog geen bloed waargenomen, wel denk ik dus wat rugpijn te voelen af en toe en iets last van mijn borsten. Maar dan beide echt minimaal en mogelijk psychisch.. :(
    Verder af en toe jeukende huid op armen, heb obstipatie en gek genoeg voor mij als chocoholic totaal geen trek in choco.
    Invoorgaande (zeer onregelmatige) cycli had ik ruim een week voor mijn menstruatie kwaaltjes.
    Ik hoop ZO dat dit uitblijven van die kwaaltjes, een goed teken mag zijn.
    Mag pas van mijn man over een paar dagen testen, ik vind dat ook wel prima want nu "zweef" ik een beetje op een roze-blauwig wolkje. En erg bang daar afgetrapt te worden.
    Meiden, ik houd jullie op de hoogte
    Liefs moek

14. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

Jul 23, 2014
    1,531
    83
    48
    Female
    Ben zo benieuwd ik duim voor je moekkie !!!!

15. mmoekie

mmoekie Lid

Mar 12, 2015
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel jezzebel.

Inmiddels zijn we een aantal dagen verder en nog niet ongesteld, echter al wel veel menstruatieklachten plus nog wat extra klachtjes, welke ik op dit forum ook al omschreven heb zien staan als positief.
    zwangerschapstesten zijn het hier niet zo mee eens.. kortom, ga dus gewoon ongesteld worden.

16. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

Sep 14, 2014
    1,277
    0
    0
    Ik ga binnenkort beginnen met Clomid 50 mg...dus lees ff mee :).

17. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

Jul 23, 2014
    1,531
    83
    48
    Female
    Balen moekkie. ..
    welkom ook hier missaniet :)

18. Heis

Heis Actief lid

Mar 31, 2015
    125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik lees ook mee, ik had geen last of bijwerkingen van clomid 50,
    Ik heb net mijn 1e ronde iui behandelingen achter de rug. Helaas vandaag ongesteld geworden en mag vrijdag weer beginnen met de pilken.

19. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

Sep 14, 2014
    1,277
    0
    0

Thanx! We komen elkaar overal tegen he... ;)

20. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

Jul 23, 2014
    1,531
    83
    48
    Female
    Ja wel leuk hoor missaniet moet zo zijn denk ik.
    Welkom Heis !!! Meelezen is prima maar waarom klets je niet mee ?

Share This Page