Ik zal even meer vertellen over mezelf. Ik ben 32 manlief is 38 we zijn al 11 jaar samen. Altijd kinderwens gehad. Nooit de pil geslikt, en ook geen andere middelen gebruikt. Kindjes waren welkom helaas nooit spontaan zwanger geraakt 2 jaar terug toch maar naar ziekenhuis. Ik had een heel groot vleesboom waar ik ook erg last van had die is verwijderd en moest rust nemen en dan met iui beginnen dat hebben we dus ook gedaan. Nu de 2e ronde 🙏🙏. Zo nu weten jullie ook iets over mij
Jaaa het is niet echt fijn steeds die inwendige echo's maar tis voor een goed doel he! Ik moet nog 3 dagen hormonen slikken en hoop dan vrijdag ongesteld te worden... dan gelijk bellen voor eerste echo en zal dan wel horen wanneer ik met Clomid begin...
Het is idd voor goed doel en je vergeet het snel 😜spannend!! Ik moet vrijdag ook en bij mij gaan ze kijken hoe groot ze zijn en dan horen we wanneer plaatsing zal zijn ik hoop zo erg dat het niet maandag is want dan hebben we een probleem mijn man is er namelijk niet zit in buitenland en komt maandag laat terug i.v.m zijn werk. Hopelijk rijpen ze dit keer minder snel en is mijn eierensprong dinsdag🙏
je moet op cyclusdag 3 meestal beginnen met clomid daarom moet je vaak op dag 10 komen voor een echo zou dus nog even bellen missaniet anders dadelijk weer een ronde voor niks.
Waarschijnlijk tabletten om de menstruatie op te wekken. . Zo moest ik het ook doen en dan tijdens de menstruatie beginnen met clomid. . Heel veel succes meiden!
Missaniet...Volgens mij ben je prima bezig..eerst ongesteld worden..dan beginnen met Clomid slikken..En waarschijnlijk willen ze bij jou een uitgangsecho maken aan het begin van je cyclus om te zien hoe je baarmoeder er aan het begin voor staat. Dat is normaal en hoeft denk ik de volgende rondes niet meer..alleen de eerste keer. Wat dan zo rond dag 10 volgt is de timingsechos. Ik ben zelf nu clomid 100mg aan het slikken deze dagen en heb al meteen een echotijd doorgebeld voor dag 15 en 17 (mijn gyn werkt alleen di en do en ik wil haar graag). Dag 15 lijkt laat maar das helaas mijn pech..altijd laat ei..zelfs met clomid.. Hopelijk dit keer wat sneller dan de vorige ronde met 50mg..Toen pas ei op dag 24..
Ja missaniet omdat je zei als het goed is moet ik dan ongesteld zijn. Even een afspraak voor een echo en dan zal ik horen wanneer ik met de clomid moet beginnen. Maar vaak moet je op cyclusdag 3 beginnen met de clomid vandaar dat ik dat zei omdat als je te laat zou starten je misschien weer in het pco patroon valt en dit kan een goede folikel groei in de weg staat dat zou zonde zijn aangezien je nu voor de tweede keer al aan het opwekken bent.
Ik heb clomid 50 gehad. Wel wat opvliegers en emotioneel maar verder prima hoor. Voor wat hoort wat Wij en gyn dachten dat t hem niet zou worden met alleen clomid dus zou vanaf volgende ronde gaan prikken erbij. Maar zie mijn handtekening! Ben in afwachting van mijn eerste echo!
Gaaf larb gefeliciteerd !! Hoe voel je je ? Hier heb ik het idee dat het deze ronde niet word waarom weet ik niet ... ik voel ook niks maarja het is pas eerste ronde.