Dit is een hele weird vraag misschien.. maar ik loop er al even mee.. Mijn man en ik willen heel graag voor een 2e gaan! Nu heb ik al dagen het gevoel dat we dan een tweeling zullen krijgen, het lijkt me daarnaast ook erg leuk hoor vannacht droomde ik er zelfs van Het zit niet echt in de familie. een tante van me moeder en een tante van me vader hebben wel een tweeeiige tweeling, maar dat is wel heeeel ver! wie heeft hier ervaring mee? heeft dat gevoel ook gehad? of kreeg een tweeling terwijl het helemaal niet in de familie zit? hoor het graag
Nou het moet toch ergens beginnen he? ik zou wel een tweeling willen! Mijn vriend is er 1 van een 2-eiige tweeling en zijn moeder ook, maar dat is dus niet in mijn bloedlijn helaas
Ik had sterk het voorgevoel van een tweeling, maar dat was toen ik al eenmaal zwanger was. Bij de 1e echo bleek er inderdaad een 2e vruchtzakje te zien, maar daarin helaas geen kloppend hartje.
Ik had vanaf het begin af aan ook al het gevoel dat het er 2 waren misschien ook omdat ik behoorlijk snel groeide en bij de eerste echo idd 2 hartjes