Haha ja heel gek. Zie je die envelop liggen en denk je ik kan hem nu al open maken Maar goed de uitkomst is hetzelfde en het maakt niet uit of we het nu weten of over een paar dagen! Terwijl we het verrassingseffect zo veel leuker vinden. En nu heeft de bakker de envelop. Zaterdag kunnen we de taart ophalen. Gaan we er de hele dag naar staren denk ik haha!!
Haha je hebt zeker gelijk! Maar of ik me had kunnen inhouden... maar echt heel leuk! Ik wil zoiets wel voor familie/vrienden gaan doen denk ik, maar dat weet ik nog niet Wel super spannend haha!
Jaa moet je je doen. Eens is het jouw tijd!! En dan kun je je vast wel even bedwingen en kun je idd samen met je fam of vrienden ook zoiete doen.
haha ohnee ik wil het meteen horen Niks envelop, ik verras familie en vrienden maar mezelf vind ik met echo verrassing genoeg
@linkiepinkie fijn dat de baby helemaal is goedgekeurd. Superspannend zo die gender reveal! Ik zou 't niet kunnen, haha! Wij hebben bij onze zoon 't tijdens de echo meteen laten vertellen en vervolgens onthult aan de familie Ik ben weer ongesteld geworden. Verrassend Heb gebeld en heb morgen een telefonisch consult met de arts. Ik ben benieuwd wat ze te zeggen heeft... @Orchid24 kun je mij weer een ronde doorschoppen nieuwe NOD 13 juli
Ik zal erover nadenken Nee hoor doe ik morgen! Spannend! Hopelijk komen ze met een plan van aanpak! Tijd voor actie!
Wat fijn dat alles goed was!! Toch spannend he. Hihi wij hebben hetzelfde gedaan. Heel spannend en wel heel leuk als je het dan zelf ook niet weet. Veel plezier morgen
Ik heb geprobeerd alles los te laten. Het leverde hier thuis enorme ruzies op. En ineens werd ik gebeld! Volgende maand gaan we starten!
O wat fijn!! En zo begrijpelijk dat het niet lukt om los te laten. Want hoe doe je dat dan he... Ik kon dat ook niet hoor. Bleef er ook steeds mee bezig. Je wilt het gewoon heel graag! Is het nu tussen jullie wel weer rustig?
Ja het is weer overgewaaid. Ik moet wel alles alleen doen, zelfs de punctie en die mag niet onder een roesje want ze hebben geen bedden. Maar ach, het is niet anders. Mijn arts zei dat we dan maar moeten FaceTimen. Het stomme is dat hij wel het zh in mag, maar niet de wachtkamer in. Idioot hè.
Ja heel stom. Heel omslachtig. Zo heb ik ook net een onzinnige discussie gehad met de biebjuffrouw over de omslachtige manier waarop we de mandjes moeten gebruiken. Tijd dat corona de deur uit gaat en we weer normaal gaan leven! (Normaal ben ik niet zo maar heb enorm last van mn hormonen en irritaties)
Ik snap het wel. Ik maak geen karretje schoon bij de appie, maar er zijn mensen die heel spastisch alles poets en vervolgens even in hun neus peuteren en doorgaan. Sorry hoor, maar zo schiet het niet op. Hahah!
He vervelend zeg dat er dan ook nog ruzies bijkomen gelukkig zijn die nu overgewaaid! Fijn dat jullie nu een startdatum hebben! Ah bah geen roesje en geen partner mee.. stomme corona.. wacht hij wel buiten op je?
Ik snap ook dat we mandjes moeten gebruiken en dat ze nu schoon moeten worden gemaakt! Alleen deze mevrouw was echt heel moeilijk aan het doen over waar ik hem neerzette en hoe ik hem vulde. Die had ook last van dr hormonen
** START FERTILITEITSTRAJECT EIND 2019/BEGIN 2020 ** NOD JUNI NOD 21 juni: Geneeke: 28 jaar, 3e kindje* , PCOS + man iets verminderd vruchtbaar, ronde 03 clomid NOD JULI NOD 13 juli: Fluffyfishy: 30 jaar, 2e kindje, onderzoeken goed, ronde 16 NOD nog onduidelijk NOD ??: Mamadi18: 29 jaar, 1e kindje, onverklaarbaar, ronde 23 NOD ??: Appeltaartmetslagroom: 37 jaar, 1e kindje, onverklaarbaar NOD ??: Orchid24: 26 jaar, 1e kindje, PCOS, ronde 11, ronde 01 clomid NOD ??: Maan84: 35 jaar, 3e kindje, TESE geslaagd, ronde 17 NOD ??: Jasmijn1: 28 jaar, 1e kindje, PCOS, ronde 01 clomid AFSPRAKEN 23 juni: Orchid24: 1e echo clomid 24 juni: Appeltaartmetslagroom: echo 30 juni: Lin18: 24 weken controle vk 20 juli: Lin18: Groeiecho gynaecoloog ZWANGER 18-09-2020: PeppaP: 33 jaar, 2e kindje, goedaardige hypofyse tumor 18-10-2020: Lin18: 33 jaar, 2e kindje, man verminderd vruchtbaar, ICSI2 04-11-2020: Chiara2: 33 jaar, 4e kindje, ronde, 06 09-11-2020: Linkiepinkie: 35 jaar, 2e kindje, traag zaad, ronde 13 21-01-2021: Gl0ria: 31 jaar, 2e kindje, verminderd vruchtbaar Orchidea: 23 jaar, 2e kindje, verminderd vruchtbaar, ronde 18
Nee heel krom... Maar dat geldt helaas voor veel corona maatregelen. Laten we hopen dat het goed blijft gaan en er nog wat versoepelingen aan komen.
Vandaag tekefonisch gehad. Prettig gesprek gehad en ze vroeg ook wat ik graag wilde. Vertelt dat ik dus vorige keer zwanger werd dmv hormoonspuiten en ik daar vertrouwen in heb. Daar ging ze gelukkig in mee. Toevallig vandaag ook nog cyclusdag 3, de dag waarop je moet beginnen. Dus ik kon meteen Gonal-F ophalen en heb net weer voor t eerst gespoten. Moet wel minder eenheden spuiten dan de vorige keer om de kans op twee of meer follikels tegelijk zo klein mogelijk te houden. Tweeling moeten we voorkomen omdat S. dysmatuur geboren is door tekorten in mijn buik. Hopelijk geeft dit mijn lijf het zetje wat we nodig hebben.
Wat fijn dat je nu eindelijk weer hulp krijgt en dan met cyclus ook precies goed uit komt! Hopelijk helpt het dit keer ook goed en dan hopelijk leuk nieuws binnenkort